שנה טובה

../images/Emo75.gif../images/Emo75.gif../images/Emo141.gif שנה טובה ../images/Emo141.gif../images/Emo141.gif

שנה טובה ומבורכת, שנת אושר, שלווה ובריאות לכם ולכל בני משפחותיכם ושגלעד שליט יחזור הביתה במהרה
 

ויקי65

New member
שנה טובה ומתוקה כ-../images/Emo74.gif

חייבת לזוז יוצאים להצגה הערב אם נשיג כרטיסים בתור המקפיא
 
../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif

קמתי לבר עמוס יעדים בקר אור
 

gines 5

New member
../images/Emo20.gifשנה טובה ומגשימה../images/Emo20.gif

בתיה - הורדת לי דמעות עם המשפט האחרון שלך...אז אצטרף להזדהות - שתהיה זו שנה של הגשמת חלומות, ושגלעד שליט ואמו יתאחדו לצמיתות. א מ ן
 
למעלה