../images/Emo209.gifשנה טובה ומתוקה לכולם! ../images/Emo9.gif
שיהיה בהצלחה בלימודים ללומדים בינינו, שנה של שגשוג והצלחה בעבודה לאלה שעובדים בינינו וכמובן המון בריאות, אושר כיף וחוויות חיוביות ^____^ שתהיה שנה פורה במייפל, עם התקדמות והמון עלייה ברמות, ומי יודע? אולי נגיע גם למאתיים
עם פחות האקרים מרגיזים, והרבההרבה EXP וכמובן, שיהיה כיף כמו תמיד