מאחלת לכולם שנה טובה ומתוקה

שריתושי

New member
../images/Emo75.gif ../images/Emo74.gif מאחלת לכולם שנה טובה ומתוקה

שנת שלום שנת בריאות שנת אושר שנת אהבה שנת פריון שנת שלווה שנה עם המון NX שנה של עליית רמות שנה בלי KS שנה עם כיף שנה מתוקה לכולם
 

yonVata

New member
שנה טובה ומוצלחת!

שתהיה שנה מוצלחת ופוריה יותר מהקודמת לכולנו!
נ.ב. - זה עצוב, אבל רק עכשיו קלטתי שמחר יום רביעי
 
שנה טובה ומתוקה../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif

שתהיה שנת שלום וברכה
נחת ושלווה אושר ואהבה
בריאות והצלחה
שנה מלאה בתקוות ושנוכל להגשים את כל החלומות
ומבחינת הפורום
שימשיך להיות מלא בחברים מקסימים
שיהיו הרבה רגעים מצחיקים ומטורפים
ושיחזרו המפגשים המהנים שהיינו עושים
שנה טובה לכם חבריי המקסימים
 

לבנדר א

New member
שנהיה ל../images/Emo13.gif ולא ל../images/Emo97.gif! (דמיינו שזה זנב, נו)

שנה מלאה חוויות, כיף ואהבה.
 

deisy

New member
שנה טובה חברים!

שנה של הצלחות שנה של אהבות שנה של אושר שנה של עושר שנה עם המון חיוכים המון כיף, והרבה חברים שנה בלי KSים שנה של הרבה רמות שנה של חידושים שנה של קווסטים שווים שנה של שגשוג ב FM שנה של באדי מלא והעיקר שנה מהנה!!! שנה טובה ומתוקה!
 
ראש השנה הגיע......

ואיתו המצעד הרשמי של גלגל"צ!!!!3>(מבחינתי מסמל את כניסת החג חח) חג שמח חברים:) מאחלת לכולכם שנה מוצלחת וייחודית! שנה של אושר,עושר,בריאות,אהבה ועוד(מרגיש כמו ברכת יום הולדת) למרות שאני מעט זמן בפורום ואני לא מכירה אף אחד מכם אני רוצה להגיד שכולכם מקסימים ביותר:) נ.ב- מחר,גלגל"צ ,12 בצהריים,אל תפספסו את המצעד השנתי!#$
 
../images/Emo209.gifשנה טובה ומתוקה לכולם! ../images/Emo9.gif

שיהיה בהצלחה בלימודים ללומדים בינינו, שנה של שגשוג והצלחה בעבודה לאלה שעובדים בינינו וכמובן המון בריאות, אושר כיף וחוויות חיוביות ^____^ שתהיה שנה פורה במייפל, עם התקדמות והמון עלייה ברמות, ומי יודע? אולי נגיע גם למאתיים
עם פחות האקרים מרגיזים, והרבההרבה EXP וכמובן, שיהיה כיף כמו תמיד
 

Guid

New member
שנה טובה לכולם! D:

יהי רצון שהשנה החדשה תהיה טובה יותר מזו שחולפת, ושלא נשמע בה יותר על מקרים רעים, אלא רק על מקרים טובים!
 

btekx

New member
גם לך ולכול שאר בפורום

שנה טובה ושנה חדשה שיהיה הצלחות ובריאות והמון EXP
 
למעלה