נוסטלגיה 22 - אזמרלדה

ריjת

New member
../images/Emo75.gif נוסטלגיה 22 - אזמרלדה ../images/Emo75.gif

ספיישל נוסטלגי לטלנובלה המצויינת משנת 97 אזמרלדה תודה ענקית לניר ולבתאל על העזרה!!
תהנו!
 

ריjת

New member
../images/Emo115.gif חלק א'

בלילה אחד סוער וגשום, בשתי בתים נערכים לידות. בבית האחד, דומינגה המיילדת נקראת לסייע לבלנקה, אישה במעמד הגבוה, ללדת את בתה. התינוקת נפטרת בלידה ורודולפו, בעלה של בלנקה, תמיד שאף שיהיה בן יורש שיירש אותו כשימות. בעצה אחת דומינגה ובלנקה לקחו תינוק וקראו לו חוסה ארמנדו. הבת המתה נלקחת לביתה של דומינגה- ביחד עם זוג תכשיטים. כשהתברר שהבת לא מתה אלא קמה לתחייה היא מחליטה לקחת את הגידול על אזמרלדה ומחליטה לתת לה את זוג עגילי הברקת כשתגדל. עשרים שנה מאוחר יותר, באווירה כפרית ושקטה, אזמרלדה מורגלת לטייל בהרים בעודה עיוורת בלבד. חוסה ארמנדו, רודולפו ובלנקה מגיעים לקרבת מקום ל"בית גדול" לרגל חתונתו של חוסה ארמנדו עם גרסיאלה. אמא של גרסיאלה, פטימה, תמיד שאפה לעושר ואושר ודחפה את בתה במסלול שהבת לא רצתה אף פעם. בכפר קיים רופא בשם לוסיו מלבר- אדם שמציל את אזמרלדה בילדותה ומתצלק קשות בפניו. לוסיו מנצל את העובדה שאזמרלדה עיוורת ומאפשר לה להתקרב אליה. הוא הופך למורה הרוחני שלה. בנוסף, ישנו את מלסיו הטיפש, השוטה החביב של הכפר, אשר כל אהבתו לאזמרלדה היא העיקרית ולסיום יש לאזמרלדה ידיד נפש טוב בשם פרמין- העובד בבית קברות.
 

ריjת

New member
../images/Emo115.gif חלק ב'

חוסה ארמנדו משתעמם ומטייל עם סוסו כשהוא פוגש לראשונה את אזמרלדה באחד המערות שלה ומוקסם ממנה כשהוא לא מודע לעובדה היותה עיוורת והוא רודף אחריה עד לבית של דומינגה. בבית הגדול, בלנקה מתחילה להיזכר בבת שמתה לה ותוהה מה יקרה אם רודולפו יגלה זאת. דומינגה מגיעה אל בלנקה ומספרת לה שבתה לא מתה אלא התעוורה ושתיהן מסכימות על שתיקה. חוסה ארמנדו וגרסיאלה לא ששים להתחתן וגרסיאלה מתאהבת בעובד פשוט- אדריאן. לאדריאן יש אבא ואחות- פלור. אזמרלדה מחליטה להתמסר לאהבתה של חוסה ארמנדו מבלי לדעת שהוא עומד להתחתן עם בת הדודה שלו. הוא נשבע לה עולם ומלואו ולא מקיים זאת. בשלב מאוחר יותר בעלילה, לוסיו מתחיל לגלות את פניו האמיתיים לאזמרלדה והיא נבהלת ובורחת. היא ודומינגה מחליטות לעבור לעיר הגדולה וכך עושות. הן מתאכסנות באכסנייה שבה במקרה גם פלור, אחותו של אדריאן נמצאת והשתיים הופכות לחברות טובות. אזמרלדה מתעלפת ומגלה שהיא בהיריון. לוסיו מלבר עובר גם הוא לעייריה. פרמין, החבר של אזמרלדה, נפטר (השחקן שגילם את פרמין מת לקראת הסוף). מלסיו מחליט ללוות את אזמרלדה לעיר הגדולה גם כן. אזמרלדה מחליטה ללדת את בנה. חוסה ארמנדו פוגש בחורחינה ומתחיל לצאת איתה. אזמרלדה עוברת ניתוח בעיניים ומסוגלת לראות סוף סוף. היא יולדת את הבן שלה- חוסה רודולפו.
 

ריjת

New member
../images/Emo115.gif חלק ג'

חוסה ארמנדו לא שוכח את אזמרלדה. הסודות מתחילות לצאת החוצה ורודולפו זועם ושונא את אזמרלדה. פטימה ניסתה להטביע את אזמרלדה בבריכה כשהייתה עיוורת וניסתה שלל תכסיסים כדי לאמלל את גרסיאלה. אדריאן וגרסיאלה מחליטים להיפרד והיא יוצאת עם אמיליאנו. גרסיאלה מתחתנת עם אמיליאנו אך שניהם מעורבים בתאונת דרכים ואמיליאנו נהרג. אזמרלדה ורודולפו מתפייסים. לוסיו מקבל התקפי לב חמורים וסופו קרב. אזמרלדה נתמכת בד"ר אלברו לסקנו שגם מתאהב בה. חורחינה מחליטה לשלב כוחות עם אלברו לסקנו אך הוא מסרב. גרסיאלה הולכת ודועכת והיא מסרבת לחיות. אדריאן מחליט להגשים את אהבתו מאוחר מדי- הוא נושא את גרסיאלה על ידיו (לאחר שפטימה באה אליו והתחננה והשפילה עצמה). גרסיאלה מתה. פטימה מתחרטת וכולם באבל על מותה הטראגי של גרסיאלה. לוסיו מתוודה על פשעיו בפני אזמרלדה ומת מוות נוראי. אדריאן מתייסר על המחשבה שאהובתו מתה. אזמרלדה מגלה לכולם מיהו בנה. חוסה ארמנדו רוכב על סוס ונופל ממנו. הוא מתעוור. אזמרלדה מלמדת אותו להסתגל להיות עיוור. הוא לומד על בשרו כיצד העולם נראה ללא ראייה. סוף טוב הכל טוב: כולם עם כולם. חוסה ארמנדו חוזר לראות. הוא מתחתן עם אזמרלדה בחתונה צנועה. סוף.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifאזמרלדה - לטיסיה קלדרון

בחורה צעירה ויפייפיה, עיוורת מלידה, גודלת בכפר עם דומינגה, מתאהבת בחוסה ארמנדו.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifחוסה ארמנדו - פרננדו קולונגה

חוסה ארמנדו הוא בנם של בלנקה ורודולפו רופא עשיר ומצליח המתאהב באזמרלדה.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifרודולפו - אנריקה ליזלדה

גבר קשוח, גידל את חוסה ארמנדו ואביה הביולוגי של אזמרלדה
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifפטימה - לאורה זפטה

אמה של גרסיאלה ואחותו של דון רודולפו שבמשך הנובלה מנסה בדרכים ערמומיות ומרושעות לתחמן ממנו קצת כסף ללא הצלחה אז היא מנסה להתעשר באמצעות השאת בתה לבחור עשיר בלי שום התחשבות בטובתה ובהעדפתה האישית של בתה.
 

דיאנית

New member
ממש לא

פטימה ממש לא הייתה אחותו של רודולפו! אחרת גרסיאלה וחוסה ארמנדו היו בני דודים(?) נראה לי שהיא הייתה נשואה לאח שלו או לידיד המשפחה או משהו כזה
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifלוסיו - סלבדור פינדה

היה רופא בעברו ופרש מהמקצוע כדי להקדיש את עצמו לאזמרלדה, מילדותה הוא נעשה המורה הרוחני שלה ומלמד אותה הכל מלמד אותה הכל וכשהיא גודלת הוא מתאהב בה באובססיביות.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifמלסיו - איגנסיו לופז טרסו

שוטה הכפר שתמיד מנחה את אזמרלדה בהרים אליהם אזמרלדה בורחת להתבודד. עוזר לחוסה ארמנדו לכבוש את אזמרלדה ובעזרת הגיגיו המשעשעים מרים לאזמרלדה את המצב הרוח.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifדומינגה- רקל אולמדו

המיילדת של חוסה ארמנדו ואזמרלדה, גידלה את אזמרלדה מאז לידתה
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifגרסיאלה- נורה סלינס

בתה של פטימה, צעירה יפה וגאוותנית מאוהבת נואשות באדריאן ונאלצת לותר על אהבתה בשביל לספק את גחמותיה של אמה ולהינשא לבחור עשיר.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifאדריאן - אלחנדרו רואיז

אחיה של פלור, היה מאוהב מאז ומתמיד בגרסיאלה שלא נענתה לו מסיבות שונות, בסופו של דבר הוא מסיים את הטלנובלה עם אאורורה.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifאורורה - אלסה נברטה

בחורה צעירה המאוהבת מאז ומתמיד באדריאן אך הוא מאוהב בגרסיאלה, היא אינה מוותרת על אהבתה מה שבסוף משתלם לה והם מתחתנים.
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifפלורסיטה - אסתר רינלדי

אחותו של אדריאן, חברה טובה של אזמרלדה
 

ריjת

New member
../images/Emo126.gifדיונסיו- חואן קרלוס סראן

אביהם של אדריאן ופלור
 
למעלה