../images/Emo74.gifמנהגי ארוחת החג../images/Emo76.gif
השנה, באופן יוצא דופן (ויש לאמר גם מרענן) נחגוג את ערב החג עם שכנינו החברים - גם ההורים שלי וגם משפחותיהם בחו'ל, ושמחנו לגלות זאת ולהכריז על ארוחת חג 'שכונתית'. דיברתי עם השכנה שנערוך שולחן חג עם 'מאכלים מסורתיים', אבל נתקענו אחרי 'תפוח בדבש' וגם סלק שהיא הוסיפה. אז, אנא, עיזרו בנות - מה נהוג אצלכן במשפחה??
השנה, באופן יוצא דופן (ויש לאמר גם מרענן) נחגוג את ערב החג עם שכנינו החברים - גם ההורים שלי וגם משפחותיהם בחו'ל, ושמחנו לגלות זאת ולהכריז על ארוחת חג 'שכונתית'. דיברתי עם השכנה שנערוך שולחן חג עם 'מאכלים מסורתיים', אבל נתקענו אחרי 'תפוח בדבש' וגם סלק שהיא הוסיפה. אז, אנא, עיזרו בנות - מה נהוג אצלכן במשפחה??