מה אתם עושים בחג ? שלושה ימי שבת מה טוב?מה פחות טוב?
ת תפו ופוזה New member 10/9/10 #1 ../images/Emo74.gifמה אתם עושים בחג ?../images/Emo75.gif שלושה ימי שבת מה טוב?מה פחות טוב?