היי... long time... לאחר חודשי יובש...

veredtrumer

New member
../images/Emo74.gifהיי... long time... לאחר חודשי יובש...

התגעגעתי גם אותי אילץ החג המתקרב לשבת על התח---- ולהכין משהו. אני חייבת לשלוח
ותודה לרוני שנתנה לי את הפוש הסופי בזה שהעניקה לי במתנה את מכונת ההברקה שלה (איזה מזל יש לי שזה על חשמל ולא יעבוד בארה"ב
הרווחתי בגדול). אז הייתי חייבת, לא? רוני תודה תודה תודה.. (זה לא ממתיק לי את הנסיעה שלך...
אבל מבטיחה לעשות בה שימוש... מקווה שתכוף) חוץ מזה גם כל הגלילים שתראו כאן הם שלה.
וטכניקת הספירלה שייכת כמובן לאנג'לה הגאונה
אז הנה החמסות הקטנות שהכנתי. שוב רוני "אשמה"
ראיתי אצלה את המוקומה גאנה הלבנבנה והתחשקה לי קולקציה בגווני לבן שמנת וקרם. לפני חריזה
 

veredtrumer

New member
../images/Emo13.gif וקצת מקרוב. התמונות קצת גדולות אז

כשהתמונה פתוחה תלחצו עליה ותגררו לפס הכחול למעלה (נדמה לי שהקרדיט על השיטה למרים
את החמסה הזו אהבה החברה של בני אז הכנתי את זה עבורה. אגב, גם אני אוהבת את החמסה הזו
 

veredtrumer

New member
../images/Emo171.gifוגם זה. שכחתי לציין שברוב החמסות מוטבעת

מילה מאחור (אושר...)
 

veredtrumer

New member
ולסיום. סיפרתי לכן שאת יום ההולדת שלי ביליתי

במקום מקסים ששייך לאקי"ם וגרים שם אנשים מבוגרים עם פיגור. העברתי להם סדנת פימו. הבאתי איתי חותכנים וגלילים וזה מה שיצא. אלו מגנטים לראש השנה. ההתלהבות היתה רבה, יש לציין. גם מצידם וגם מצידי. ובנימה אופטימית זו... שתהיה לכולנו שנה קסומה ומדהימה. שנה בריאה ויצירתית.
ורד
 
../images/Emo99.gifוואו החמסות מדהימות ...

אפשר הסבר על הטכניקה של הספירלה... ממש מצא חן בעיני .. ובכלל עם איזה צבע פימו עבדת כי זה גוון ממש מיוחד..?
 

angela21

New member
ורד! אני כל כך שמחה לראות את העבודות שלך!

הכל מקסים ועדין! מזל שיש חגים ורוצים להכין מתנות! חג שמח ושנה טובה אנג'לה
 

Liat R

New member
../images/Emo24.gifהתגעגעתי

איזה מזל שיש חגים. חמסות מקסימות. וכל הכבוד על הסדנא שהעברת. מקוה שזה יהיה פתח לשנה חדשה עם המון יצירה
 

הדור

New member
ורד../images/Emo140.gifנהדרים ועוד יותר על הנתינה../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

 

מ ר י ם1

New member
חמסות חמסות חמסות, כיף לראות את ההכנות

המשגעות שלך. כל-הכבוד על העברת הסדנא. ורק בריאות.
 
למעלה