veredtrumer
New member
../images/Emo74.gifהיי... long time... לאחר חודשי יובש...
התגעגעתי גם אותי אילץ החג המתקרב לשבת על התח---- ולהכין משהו. אני חייבת לשלוח
ותודה לרוני שנתנה לי את הפוש הסופי בזה שהעניקה לי במתנה את מכונת ההברקה שלה (איזה מזל יש לי שזה על חשמל ולא יעבוד בארה"ב
הרווחתי בגדול). אז הייתי חייבת, לא? רוני תודה תודה תודה.. (זה לא ממתיק לי את הנסיעה שלך...
אבל מבטיחה לעשות בה שימוש... מקווה שתכוף) חוץ מזה גם כל הגלילים שתראו כאן הם שלה.
וטכניקת הספירלה שייכת כמובן לאנג'לה הגאונה
אז הנה החמסות הקטנות שהכנתי. שוב רוני "אשמה"
ראיתי אצלה את המוקומה גאנה הלבנבנה והתחשקה לי קולקציה בגווני לבן שמנת וקרם. לפני חריזה
התגעגעתי גם אותי אילץ החג המתקרב לשבת על התח---- ולהכין משהו. אני חייבת לשלוח