בוקר אור וחג שמח

LATIN GIRL77

New member
../images/Emo74.gifבוקר אור וחג שמח../images/Emo75.gif

בדרך לעבודה, התנדבתי לעבוד היום חצי יום כדי להשאיר את כול שאר חגי תשרי פנויים לטיולים
, בכול אופן יום קצר - רק עד 12. מאחלת לבית הנפלא הזה, שנה טובה ומתוקה, שנת שגשוג, אושר, בריאות, שנה של התגשמות חלומות. בהצלחה לכול מי מאיתנו שנמצא בתהליכים של לפני, במהלך ובשמירה!!! תודה על הפורום הנפלא שהוא כמו בית בשבילי, נו מתי מפגש???
 

שמחה37

New member
../images/Emo74.gif|חג שמח ושנה טובה לכולנו

שנה טובה לכולם, שנה של צמיחה שגשוג והגשמה עצמית. שנה של שינויים מבורכים שנה של בריאות שנה של שפע שנה של פרנסה טובה שנה של הצלחה בכל התחומים. אוהבת אתכם המון ותודה שאתם כאן
שמחה
 

debra36

New member
בוקר אור וחג שמח , שנה נפלאה וחדשה

לכולם! מאחלת לכולם הרזיה נהדרת השנה, שמירה על המשקל, אישורים לניתוחים וכו'...זה מצחיק איזה מין איחולים אלה אבל אני חושבת שזה מה שכולנו פה רוצים לא? חוץ מהרבה, בריאות, אושר ושמחה, שלווה ובכלל שנה נהדרת מלאה בהצלחות בבית ובעבודה... אוהבת ומודה לכם שוב על כל התמיכה..גם בדברים "שטותיים" שלי לפעמים.. דבי
 

רוייקו

New member
חג שמח ושנה טובה לכל הפורום ../images/Emo140.gif

שנה טובה ומתוקה שתהיה לכולנו.. שנה של הצלחות, של שלום, שלווה ובטחון. אני בטיול לקרואטיה וסלובניה. היו לי כמה ימים ללא אינטרנט. הטיול מתקדם יפה מאוד. הרבה מאוד קילומטרים של חבלי ארץ יפהפיים. פשוט מדהים. אני נשאר כאן עד יום שישי בערב וחוזר לארץ. קודם קיבלתי את הידיעה הידועה שהאדם שאיתו עבדתי במשך העשר שנים האחרונות ניפטר לפני כשעה. אז אתם יודעים ראשונים שהאלוף במיל. ישראל טל ניפטר מהמחלה הקשה הבוקר. איש יקר וחשוב למדינה. רק בשורות טובות לכולנו שנה טובה ומתוקה חג שמח לכם ולמשפחותיכם רוייקו
 

שרה16

New member
שנה טובה בנכר

ומשתתפת בצערך על מותו של האיש הגדול הזה שתרם כל כך הרבה למדינה. לא ראיתי עדיין שום ידיעה רשמית (חוץ מויקיפדיה ).
 

טופיפי9

New member
כרגע קראתי:../images/Emo4.gif ישראל טל-אבי טנק המרכבה

לוחם ואיש אמיץ, מפקד בעל שיעור קומה. יהי זכרו ברוך.
רויקו, תחזיק מעמד. שנה טובה לך, שנת בריאות ואושר.
 

שבות1

New member
שנה טובה לכווולם

שתהיה שנה טובה, רגועה ומוצלחת , לרוייקו משתתפת בצערך,אתה מתחיל ביחד עם השנה החדשה גם תקופה חדשה, שבעז'ה תהיה תקופה של צמיחה. כתיבה וחתימה טובה
 

טופיפי9

New member
חג שמח ושנה טובה לכולם../images/Emo140.gif

אני מאחלת לכולם אושר והרזיה, בריאות והצלחה.
 
../images/Emo75.gifחג שמח שנה טובה ../images/Emo74.gif

חג שמח שנה טובה הרבה הצלחה אהבה שמחה כל שנבקש השנה שיתגשם עלינו לטובה. הרבה הצלחות בירידה במישקל ובשמירה על המישקל.
 

shelly115

New member
חג שמח ושנה טובה !!!

עוד שנה עברה .. בסוף החודש יהיה לי שנה מאז הניתוח [טבעת ] אין מאושרת ממני היום 27 קילו פחות , מרגישה יותר טוב , נראית יותר טוב פשוט חיה יותר טוב. תודה לכל האנשים המדהימים פה בפורום חג שמח !!
 
למעלה