אנשים יקרים לי

../images/Emo74.gifאנשים יקרים לי../images/Emo75.gif

קופצת רגע מהבישולים לברך כל אחד ואת כולנו, שתהיה שנה טובה, מתוקה, מבורכת, שמחה. פרנסה טובה, בריאות הגוף והנפש, נחת רוח יהודי מהילדים והנכדים. שנה של יצירה וצמיחה. שנה של גאולה שלמה. שנה של בשורות טובות! שהקב"ה ימלא כל משאלות ליבנו לטובה!
אם פגעתי במישהו ביחס שלא היה לו נעים או בחוסר יחס- סליחה ומחילה. שנכתב ונחתם לחיים טובים ארוכים ולשלום!
 
אמן,אמן ../images/Emo24.gif

שנה טובה לכל חברי הפורום המדהים הזה, שנה בה יתגשמו כל משאלות לבכם לטובה בע"ה,שפע של בריאות,פרנסה,הצלחה בכל, אושר ועושר ורק טוב. וסליחה אם פגעתי , נעמה
 

yuvalmines

New member
באיחור רב ביותר

שתהיה גם לכם שנה מתוקה מלאת שפע וכל טוב בשמחות מרובות ובביאת גואל.
 
למעלה