(עוף טופיק) תגידו,

../images/Emo71.gif../images/Emo209.gif (עוף טופיק) תגידו,

רק אני חושבת שהיחס לאיציק היה חסר פרופורציות ולא מוצדק?
 

אורora

New member
איציק?

עד מדברת על מסטר שף. ראיתי חלקים מידגמיים בשבת. האמת שהוא דיבר על הריזוטו לא יכולתי שלא לצחוק. כולה אוכל.....זה היה כמעט פתטי.
 
לא הוא דיבר.

את מדברת על אייל שני. אני מדברת על היחס שלו לאיציק, שהיה מוגזם והלבין פניו ברבים על משהו שעשה לדעתי בלי כוונה רעה (וגם בלי מחשבה תחילה, כנראה).
 

נוRית

New member
אני איתך

לא ראיתי את הפרק מההתחלה, אבל הבנתי שלכל אחד מהמתמודדים קיבל עגלת סופר של "משפחה" מסוג מסויים. איציק קיבל עגלה של משפחה מ"העשירון העליון" וניסה ללכת על משהו "פלצני" ו"מייצג". אני בכלל לא מבינה למה לתכנית בישול שמים בעגלת קניות עיתונים וסיגריות? אז איציק חשב איך ניתן להיות מקורי ולשלב את העיתון במנה, וזה מה שיצא לו. אני שונאת את הפוזה של אייל שני. יש לו לפעמים "יציאות" חביבות, אבל בסה"כ ממש לא אוהבת את הסגנון שלו. ומאוד מאוד חבל לי שאיציק הודח. הוא בהחלט מתמודד שראוי להגיע גבוה.
 

אורora

New member
אני מקווה שלא היו אמורים לאכול את העיתון....

בכל מקרה אני תוהה איך את יודעת למה ראוי כל מתמודד. הרי בלתי אפשרי לטעום את המנות בטלויזיה (חבל....)
 
הוא היה הכי מקורי מכולם עד כה

וקיבל מחמאות והתפעלות כללית מהשופטים בכל הפרקים הקודמים. מהנתונים האלה ניתן להסיק מסקנות.
 

נוRית

New member
אני לא כזה מבינה בבישול

ולא יכולה לנחש את טעם המנות, אבל... רואים על איציק שהוא מבין, הוא מעיז, הוא מגוון, ואני לא יכולה לשכוח את "מבחן הטעימה" לבולונז של אייל שני. בשלב הזה, כל מתמודד שהולך זה עצוב, כי הם באמת נהדרים. ובלי קשר לאיציק - לדעתי השיטה שם לא נכונה, כי הם לא שופטים רק את המנה, אלא גם את מי שהכין אותה, והם מתעלמים מכל מיני דברים שלדעתי לא היו אמורים להתעלם מהם (כמו למשל במשימת הזוגות, לא היתה שום התייחסות לעבודת הצוות, אלא רק לתוצאה הסופית, ולדעתי גם על עבודת הצוות - שהיא חלק ממהות המשימה - היה צריך להתייחס).
 
נכון! הוא ניחש נכונה 17 מתוך 20 מרכיבים!

ועוד מרכיבים איזוטריים לגמרי! זה ממש עילוי.
 

lb4

New member
אחרי שאכלתי במסעדה שלו אני בעדו לגמרי

אין ספק שהוא יודע מה הוא עושה... מנת השרימפס בפיתה שלו זה משהו לחלום עליו בלילה...
 
כמה מילים

משעשעות של טוקבקיסטים (מאותה כתבה על הדחתו של איציק) על המסעדות של השניים: 37. זכרו: הן שני והן כהן הם טבחים שמסעדתם כשלה ונסגרה מודרניסט 21/11/2010 15:23:24 עם כל הכבוד ליוזמותיהם העסקיות-קולינאריות של שני הנפוחים האלה, שניהם לא הצליחו להחזיק מסעדת עילית יותר מכמה שנים. שניהם "יצירתיים" ברמה שרחוקה מלהקנות להם אפילו כוכב מישלן יחיד במדינה תרבותית. שניהם לא מסוגלים לבשל אוכל מסורתי, אז הם ממציאים שטויות ומבלבלים את המוח (במיוחד שני). היות וכך, התדרדרו עד כדי הנחיית תוכניות מטופשות בטלוויזיה - בהן, ברוב חוצפה אופיינית לשרלטנים שלא הצליחו מי יודע מה בחייהם, הם משפילים אחרים. יאללה. 50. מסעדותיהם של כהן ושני - תגובה 37 דובר סול 21/11/2010 19:02:18 אייל שני מפעיל שתי מסעדות בתל אביב - "צפון אברקסס" ו"הסלון" שעד כמה שידוע לי מצליחות לא רע. חיים כהן סגר את מסעדת "קרן" לא בגלל שכשלה אלא לאחר מות אמו שעבדה איתו שם. האמירה שלך לגבי כוכב מישלן היא גם לא במקום כי לקבל כוכב במדריך מישלן זה משהו ששקול לזכיה באוסקר. אם אני לא טועה אין בישראל מסעדה שזכתה בכוכב מישלן ויש רק ישראלי אחד שמחזיק בשני כוכבים שמפעיל מסעדה בהולנד. 80. 50 - תספור כמה מסעדות פתח שני וסגר בפשיטת רגל ואח"כ תגונן עליו. וכהן הוא מזמן לא מסעדן אלא חרטטן 22/11/2010 07:51:24 ב"אברקסס" שני בכלל לא נמצא במטבח אלא רק נותן לו את שמו ואת הגיגיו הפלצנים המופיעים בתפריט. ב"סלון" כל מה שהוא יודע לעשות זה פוקצ'יה שלמד מהטבח הערבי שלו בירושלים ובשר על הגריל, או קרפצ'ו שאותו הוא דופק על השולחן של הסועדים בעזרת פטיש - התעללות בגוויה. אה, כן, הוא גם יודע להכין חציל בגריל עם טחינה. כן, גם כהן מומחה בזה... שפים דמיקולו שטובים רק ביחסי ציבור. זה כל הסיפור. מזל שהקל אוכל הכל, תרתי משמע.
 

יולי 7

New member
ראיתי רק את החצי הראשון

ואם את מתכוונת לקטע עם האוכל שהוגש על הצילום במגזין - אז כן אייל שני הגזים ולקח רחוק את ה'נו נו נו' שלו. חיים כהן כדרכו עשה את זה באלגנטיות ובצורה שלא משתמעת לשתי פנים ובעיני הרבה יותר אפקטיבטית. אי אפשר היה שלא להתייחס לזה בכלל, כי זה היה פשוט רעיון גרוע. הרצון של הבחור להפגין מקוריות הפילה אותו בפח הוולגריות וטוב שהם הציבו לו את הגבול. מודה שהרגשתי ממש רע בשבילו כי ברור היה שהוא לא התכוון אבל אין ספק שזה לקח טוב והקטע הזה כמובן שהזכיר לי את זה - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2827703,00.html
 
אותי דוקא

מעצבנת ה"בתיה עוזיאל".... יש לה אולי דברים טעימים ונאים, אבל יש בה משהו שגורם לי אנטי... ו-כן... יש משהו ששואב בתוכנית הזו...
 

נוRית

New member
../images/Emo6.gif "בתיה עוזיאל".... ענק!

היתה תכנית אחת שהדברים השתבשו לה, כי היא היתה עסוקה בלעזור לאחרים. כנראה שאחרי זה היא החליטה שהיא "אגואיסטית".. יש לה באמת משהו קצת מעצבן/מתנשא בחיוך, אבל אין לי ספק (ממה שאני רואה בתכנית) שהיא מבינה, בעיקר בתחום של אפיה.
 
למעלה