שרשור שאלות לטלי שרון

SKY12345

New member
עוד שאלה...../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

האים את מתנשקת עם עופר באמת בסדרה (לאור הקשר הזוגי שלכם) או שזה טכני,כמו שתמיד נוהגים להגדיר את הנשיקות על הסט?
 

oshriti123

New member
שאלות לטלי!!!../images/Emo9.gif../images/Emo100.gif../images/Emo28.gif

למרות שאין סיכוי שיקחו אותם כי אני אחרונה
אבל אם יש סיכוי שבכל זאת תיקחו אז אני רוצה גם להגיד לך שאת שחקנית מדהימה ומרגשת ואת עושה את רננה בצורה פשוט מושלמת!
שאלות: 1.איזה סצנות את הכי אוהבת לשחק? מרגשות? מצחיקות? עצובות? 2.עם מי הכי נהנת לשחק במהלך הקריירה שלך? 3.מה זה לדעתך עולם מושלם?(השאלה שחוזרת על עצמה
) 4.מה את חושבת על אורי אומנותי? 5.באירוחים הקודמים כששאלו את השחקנים אם היתה להם אפשרות,איזה דמות אחרת הוא היה רוצה לשחק,כולם כמעט אמרו שאת קייזרמן...אם לא היית משחקת את רננה גם את היית רוצה לשחק אותו? ואם לא אז את מי? *מקווה שתקבלו את השאלות...
*
 

SKY12345

New member
עוד שאלה....../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

האים יש לך קעקועים? האים יש לך פירסינג?
 

1שלשולה

New member
מה אתם מתהלבים?!כולה טלי שרון=>כנסו

מה אתם מתלהבים?!זאת כולה טלי שרון הכוסית המתוקה החמודה המאמי הנשמה חחחחחחחחחחחחחחח אין על השחקנית הזאת!!איןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!! משחקת הכי יפה בעולם!!את פשוט נסיכה..ויפה!יש לך יופי מאוד מיוחדדדדד את פשוט פצצה לדעתי! ולמרות שאני בת תראי איך אני מפרגנת אה חחחח.. אין עלייך את פשוט מלאכית לדעתי!! מלאכיתתתת!!! =טל=
אלף נשיקוווווות!!!!
 
שאלות לטלי שרון

1. מתי ואיך ידעת שאת הולכת להיות שחקנית? 2. איך הרגשת כשפתאום נהיית מפורסמת בעקבות הדמות של רננה? 3. איך זה לשחק תפקיד של משוגעת? 4. עם מי נהנית הכי לשחק? 5. האם במציאות גם התחברת עם תמר קינן (amor'e)? 6. האם שמרת על קשר עם חלק מהשחקנים מהסט?
 
שאלות לטלי הנסיכה!

אז דבר ראשון אני אוהבת אותך את פשוט מושלמת ואין לי מילים אחרות להגיד את זה!!! גם יפה-יש לך יופי מיוחד ומדהים, וגם חכמה (לפי כל הראיונות שראיתי איתך).... יש לי כמה שאלות: 1. רננה ורמי יהיו ביחד בהמשך? 2. את וכפיר תהיו ביחד בסוף?
 

ערן 3

New member
שאלות לט"ש (טלי שרון המוכשרת)

טלי היקרה רציתי להגיד לך שאת אחלה שחקנית ואני מת עליך אז הנה כמה שאלות קטנות בשבילך 1. איך זה לשחק דמות שונה מדורין? 2. האם את מתגעגעת לדורין ומשה? 3. מי מצחיק אותך על הסט? 4. ואיך הייתה הסצינה שלך עם שרית ובטי אז שהם פרצו לך לבית? 5. אני מת להיפגש אתך ועם רון שחר אתם אחלה שחקנים.
 
שאלות לטלי..

1. איפה הכי אהבת לשחק ,ב"מיכאלה" או ב"טלנובלה בע"מ"? 2. מה קורה עם הזוגיות שלך עם עפר שכטר? 3. מה התוכניות שלך לאחר סיום הטלנובלה?
 
שאלות

קודם כל, אני רק רוצה להגיד... טלי, את פשוט שחקנית מדהימה, וכשאני רואה אותך משחקת קשה לי להאמין שאת נמצאת בתחום זמן מועט כ"כ. תענוג לראות אותך משחקת, ואני מקווה שגם אחרי טלנובלה בע"מ אני אזכה לראותך אותך עושה זאת. 1. אחרי מיכאלה אמרת שכנראה לא תעשי עוד טלנובלות, ובכל זאת עשית עוד אחת, ובתפקיד ראשי... מה גרם לך לשנות את דעתך, והאם את מתחרטת או שמחה ששינית אותה? 2. לאילו צדדים של רננה את מתחברת, ולאילו לא? 3. אם הייתה לך אפשרות, היית מוותרת על המוות של אפרת? 4. באירוח הראשון שלך בתפוז אמרת שאת צמחונית... כמה זמן? 5. יכולת המשחק של מי מהקאסט של טלנובלה בע"מ הכי הפתיעה אותך? 6. מודיעים לך שנשאר לך עוד שבוע לחיות - מה הדברים שתרצי להספיק לעשות? 7. מי האנשים הכי חשובים בחיים שלך? 8. אם לא רננה, את מי היית רוצה לשחק? 9. מבין כל התפקידים שעשית עד היום, בטלוויזיה/קולנוע/תיאטרון, מאיזה תפקיד הכי נהנית? 10. עם אילו שחקנים, בארץ ובחו"ל, את חולמת לעבוד? 11. אם יציעו לך תפקיד בעוד טלנובלה, תסכימי? 12. איזו סצינה הכי אהבת עד היום? 13. חשבת אי פעם על לעשות מעבר ממשחק לכתיבה ובימוי כמו שי קפון, או שאת מעדיפה להישאר רק עם משחק? 14. איך את לומדת טקסט? יש לך שיטה מיוחדת? 15. יש לך כבר תוכניות לפרוייקטים אחרי טלנובלה בע"מ? 16. אם לא היית משחקת בטלנובלה בע"מ, את חושבת שהיית צופה בזה? 17. רננה מעריצה גדולה של "התפוז המכני"... מה *את* חושבת על הסרט הזה? 18. אמרת פעם שאת הכנסת את הקטע של הכדורסל לתפקיד של רננה - יש עוד דברים שהוכנסו לתסריט בזכותך? 19. אם לא בישראל, איפה היית רוצה לגור? 20. מי מהקאסט הכי מצחיק אותך מאחורי הקלעים? 21. אם ההחלטה הייתה שלך, היית מעדיפה שרננה תהיה עם כפיר או עם רמי? או עם דמות אחרת לגמרי?
 
ועוד אחת...

בתור אחת שכן עשתה צבא, מה דעתך על אלה שלא עושים, וגם לא ממירים את השירות בשירות לאומי או משהו דומה?
 

charmed Orly

New member
../images/Emo27.gifשאלות על תחום המשחק../images/Emo37.gif

באיזה גיל החלטת שאת רוצה להיות שחקנית? מה היה התפקיד הראשון שלך בחיים ובאיזה גיל? איפה את מעדיפה לשחק ולמה: תאטרון או קולנוע? מה היה התפקיד שהכי נהנית לגלם מכל התפקידים שאי פעם עשית? היית במגמת תאטרון בתיכון? אם לא- מה היו המגמות שלך? במה היית רוצה לעסוק אם לא היית שחקנית? איזה דמות יותר נהנית לשחק: את דורין במיכאלה או את רננה בטלנובלה בע"מ? איזו משתי הדמויות האלה יותר דומה לך ובמה היא דומה לך? איזה סצינה\סצינות הכי היה לך קשה לבצע? עם איזה שחקנים הכי נהנית לשחק? מי השחקן או השחקנית האהובים עליך? מהו הסרט האהוב עליך? באיזה סרט היית רוצה לשחק ובתור איזו דמות? מהם היתרונות והחסרונות לדעתך בלהיות שחקנית?
 

charmed Orly

New member
ועוד כמה:

איזה דמות היית רוצה לגלם בטלנובלה בע"מ במקום רננה? לאיזה מהדמויות את הכי מתחברת? מי הכי דומה לך? מה היית עושה במקום רננה לגבי כפיר ורמי? במי היית בוחרת ולמה? איך את חושבת שאת היית מגיבה למוות של חברה טובה כמו אפרת? איך היית מתמודדת? איזה דמויות את מגלמת בסרטים שלך שעומדים לצאת בקרוב?
 
טוב, אולי תשאלו../images/Emo13.gif

מתי נבוא לראות אותך בתאטרון כבר?! ומה הדבר הכי הזוי שמעריץ אי פעם אמר לך?
 
לטלי../images/Emo26.gif

אז קודם כל רציתי להגיד לך שאת שחקנית מדהימה,כדמותך בוכה אני בוכה,כשדמותך צוחקת גם אני צוחקת,את סוחפת ומשחקת נהדר אני מאוד שמחה שאת מנצלת את כישרון המשחק האדיר שיש לך.תמשיכי לרתק אותנו כל יום בין שמונה לתשע,אל תעלמי לנו. מחכה לראות אותך בהוליווד. ולשאלות: 1.איזה תפקיד יותר אהבת לגלם דורין או רננה? 2.אמצת משהו מהתכונות של רננה? 3.איך את לומדתת את הטקסטים בעל פה? 4.את יכולה לתת כמה עצות לשחקן מתחיל? 5.מי החברים הטובים שלך על הסט? 6.נשארת בקשר עם החברים מ"מיכאלה"? 7.איזה בגדים את יותר אוהבת של רננה/טלי/דורין? בבקשה תמסרי לי ד"ש,קוראים לי מעיין טל והכינוי שלי הוא אסי שחר המדהימה אבל אם היא לא יכולה להגיד את שניהם אז שתגיד רק מעיין טל או אסי שחר המדהימה.
 
שאלות לטלי המושלמת!../images/Emo99.gif

איך זה לשחק את רננה ואיך את מתחברת אל הדמות? מה דומה בינך לבין רננה? אם היית יכולה איזה דמות היית משחקת במקום רננה, ולמה? איך את היית מתמודדת עם המוות של החברה הכי טובה שלך? (היית מגיבה כמו רננה???) עם מי הכי התחברת מהסט? איך זה לשחק עם עפר שכטר? איך זה לשחק משוגעת? נ.ב את שחקנית מדהימה אני בוכה וצוחקת עם הדמויות שלך רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך!
הכי שאפשר... את מדהימה אותי כל פעם מחדש.. אני מתה לפגוש אותך... תמסרי לי בבקשה בבקשה
ד"ש לאבישג!!!
 
למעלה