הופתעתי ולטובה...

tzahal

New member
../images/Emo70.gifהופתעתי ולטובה...

שיש עוד אנשים כמוני שמעריכים את המוזיקה ששבק עשו בעבר....לצערנו כמובן.. כי לא משנה מי ינסה לפתח את סצינת הראפ העיברי, ויכריז על עצמו כראשון, שלא תבינו לא נכון , אני גאה בכל האמנים החדשים, אבל עדיין..זה לא זה... ותנו לי לראות אם הבנתי נכון..אין הופעת איחוד וזה ברור, יום שישי בנמלה שלפי מה שהבנתי נמצא בחיפה , יש הופעה של חלוצי החלל..נכון.? ומתי ואיפה יש הופעה של מוקי ופילוני..(לא שחסרות..) ..(ולא שהוא כזה טוב לבד..) אבל בכל זאת..? "חמש שניות לקבלת המד"ר הכוח ימתח להקשב , שתיים שלוש הקשב?????"
 

ileg

New member
הבנת נכון מאוד...

אין שום הופעת איחוד אבל יש אחלה הופעה בנמלה שנמצאת ברחוב הרב יקותיאל 34, מפרץ חיפה של חלוצי החלל... נ.ב. לפני ההופעה יחממו את הקהל זוג להקות צעירות יחסית בשם Double O Zero & Unpropo
 

Bruce L

New member
אכן

האם זה רק גימיק שיווקי? "יוצאי שבק"ס" חלוצי החלל בהופעה..האם השם לא קלט אז הלכו על גישה יותר פרסומית?
 
הנה פרטים יותר מדוייקים

תהיה הופעה של חלוצי החלל בנמלה ביום שישי אבל היא תהיה קצרה (2-3 שירים) אחר כך ביום שבת יש הופעה של מוקי ופילון באירוח ברי סחרוף עם חלוצי החלל במופע פותח
 
מה?!

חשבתי שהחלוצים ביטלו בגלל שאמרו על ההופעת איחוד והכל וזה לא היה נכון.. בכל מקרה.. שידאגו, שם בנמלה, לשמור על המגברים שלהם טוב טוב
 
למעלה