../images/Emo70.gifהופתעתי ולטובה...
שיש עוד אנשים כמוני שמעריכים את המוזיקה ששבק עשו בעבר....לצערנו כמובן.. כי לא משנה מי ינסה לפתח את סצינת הראפ העיברי, ויכריז על עצמו כראשון, שלא תבינו לא נכון , אני גאה בכל האמנים החדשים, אבל עדיין..זה לא זה... ותנו לי לראות אם הבנתי נכון..אין הופעת איחוד וזה ברור, יום שישי בנמלה שלפי מה שהבנתי נמצא בחיפה , יש הופעה של חלוצי החלל..נכון.? ומתי ואיפה יש הופעה של מוקי ופילוני..(לא שחסרות..) ..(ולא שהוא כזה טוב לבד..) אבל בכל זאת..? "חמש שניות לקבלת המד"ר הכוח ימתח להקשב , שתיים שלוש הקשב?????"
שיש עוד אנשים כמוני שמעריכים את המוזיקה ששבק עשו בעבר....לצערנו כמובן.. כי לא משנה מי ינסה לפתח את סצינת הראפ העיברי, ויכריז על עצמו כראשון, שלא תבינו לא נכון , אני גאה בכל האמנים החדשים, אבל עדיין..זה לא זה... ותנו לי לראות אם הבנתי נכון..אין הופעת איחוד וזה ברור, יום שישי בנמלה שלפי מה שהבנתי נמצא בחיפה , יש הופעה של חלוצי החלל..נכון.? ומתי ואיפה יש הופעה של מוקי ופילוני..(לא שחסרות..) ..(ולא שהוא כזה טוב לבד..) אבל בכל זאת..? "חמש שניות לקבלת המד"ר הכוח ימתח להקשב , שתיים שלוש הקשב?????"