הגיעו מים עד נפש

Red Ninja

New member
../images/Emo70.gif הגיעו מים עד נפש ../images/Emo70.gif

שלום לכולכם.. מאחר שהפרוייקטים והתחרויות פה הפכו למכת מדינה, מעכשיו - כל פרוייקט ותחרות יפתחו אך ורק באישור מנהלים. בכל פרוייקט יש לרשום את השורה הזאת (בערך): הפרוייקט אושר ע"י (שם המנהל המאשר). פרוייקט לא מאושר יימחק. שימו לב שלא יהיה יותר מפרוייקט אחד בפורום באותו זמן, ואנחנו נכין מאמר עם תורות הפרוייקטים. X**אי ידיעת החוק אינה פותרת את אכיפתו**X ננעץ.
 

Red Ninja

New member
לי או לכל מנהל אחר

מסר עם שם הפרוייקט, ואנו נאשר ונוסיף אותכם לרשימת הפרוייקטים.
 

פסטיגלי

New member
מסכן דניxל,בטח לא ירשו לו לעשות את

העונה החדשה של הטופ מודל,גם אני מסכן כי אני מכור למשחק הזה
 

פסטיגלי

New member
מסכן דניxל,בטח לא ירשו לו לעשות את

העונה החדשה של הטופ מודל,גם אני מסכן כי אני מכור לסדרה הזאת
 
../images/Emo45.gif../images/Emo41.gif

זה לא יכול להימשך ככה! כל אחד פותח 8 שרשורים לפרוייקט שלו!
 

The Sims Girl

New member
שאלה חשובה מאוד...

מישהו יכול ללמד אותי איך פותחים קומונה משלי אם אני רוצה לעשות שם את הפרוייקט שלי?! בבקשה תענו!
 

Red Ninja

New member
שימו לב:

כל הפרוייקטים שנפתחו עד עכשיו ישארו, רק חדשים צריכים אישור. תודה.
 

Cat Woman 2005

New member
ברוך השם, תודה לאל (או למנהלים...)

פתיחת פרויקטים זה לא סתם "בא לי לפתוח פרויקט אני לא יודע על מה טוב אני אחשוב בזמן שאני שם תמונות..." אם רוצים שפרויקט יהיה טוב ומעניין ויקבל את כל תשומת הלב של הפורום צריך לחשוב עליו קצת יותר מ2 דקות...
 
למנהלים!

רציתי לפתוח משהו (אני לא יודעת אם הוא נקרא פרויקט או לא), מדובר בבית אבות לסימים! התכוונתי לעשות שישה זקנים,ושתי מטפלות! יש לי המון רעיונות,אפשר? ממני, מיכל
 
למעלה