../images/Emo70.gif הגיעו מים עד נפש ../images/Emo70.gif
שלום לכולכם.. מאחר שהפרוייקטים והתחרויות פה הפכו למכת מדינה, מעכשיו - כל פרוייקט ותחרות יפתחו אך ורק באישור מנהלים. בכל פרוייקט יש לרשום את השורה הזאת (בערך): הפרוייקט אושר ע"י (שם המנהל המאשר). פרוייקט לא מאושר יימחק. שימו לב שלא יהיה יותר מפרוייקט אחד בפורום באותו זמן, ואנחנו נכין מאמר עם תורות הפרוייקטים. X**אי ידיעת החוק אינה פותרת את אכיפתו**X ננעץ.
שלום לכולכם.. מאחר שהפרוייקטים והתחרויות פה הפכו למכת מדינה, מעכשיו - כל פרוייקט ותחרות יפתחו אך ורק באישור מנהלים. בכל פרוייקט יש לרשום את השורה הזאת (בערך): הפרוייקט אושר ע"י (שם המנהל המאשר). פרוייקט לא מאושר יימחק. שימו לב שלא יהיה יותר מפרוייקט אחד בפורום באותו זמן, ואנחנו נכין מאמר עם תורות הפרוייקטים. X**אי ידיעת החוק אינה פותרת את אכיפתו**X ננעץ.