soofgania

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

זהו עכשיו גיליתי שיותר לא אוכל להיכנס לבלוגים,יש בעיה מסויימת ויש לה פתרון פשוט ביותר אבל זה כבר לא בידיי ולא בידיי הטכנאי. אוףףףף קשה לי,אצטרך להתרגל למצב החדש.
 
קודם כל לא כזה הפסד גדול

דבר ראשון לא כזה הפסד ש"תחמיצי" את הבלוגים/צ'אטים שמאטים זה ממש לא הפסד גדול (לא כאילו שאת צריכה חומר לדוקטורט) דבר שני זה רק מחשב מה הבעיה ה"גדולה" כבר? את צריכה עזרה? מה נהיה...ממש אופרת סבון עם המחשב שלך....
 
אוף אני מתגעגע אלייך

איזה באסה סופגי המסנג'ר לא מתחבר לי ולך אין בלוגים אין לנו איך לדבר אני ינסה לסדר את המסנג'ר או שגם לך לא מתחבר?
 
מה זה זה????????????../images/Emo4.gif

סופגי לא משחררים אותך מכאן
מה הבעיה חומד ספרי ואולי נוכל לעזור
את לא עוזבת לשום מקום
קפיש
 

soofgania

New member
מצטערת לא אוכל

לספר מה הבעיה על גבי הפורום. טלוששש לא אמרתי שאני עוזבת ת'הפורום אלא רק ת'בלוג<עזיבה מאולצת> זאב אין לי בעיה עם המסן,רק הייתה לי בעיה עם ההתחברות לאינטרנט בשבועיים האחרונים ומן הסתם גם לא יכולתי להתחבר למסן,עכשיו זה הסתדר. משה למי קראת שחור אהה?
 

putimakansit

New member
על גופת בעלי את תעזבי את הבלוגים!!!

מאמי תתחיל לחשוב מה לעשות עם המחשב של סופגי מייד!!!!
 

soofgania

New member
נועההההההההה מתוקה../images/Emo24.gif

פוטי מנסה לעזור ועוד כמה שלחו מסרים,נראה מה יהיה. בכל אופן תודה לכולםםםםםםםםםםםםם אתם מקסימיםםםםםםםםםםםםםם!
 

soofgania

New member
אתמול נכנסתי בלית ברירה

לצאט של נענע וכמובן רק לכללי,במילה אחת..... סליחה בשתיים היהההההההההה משעמםםםםםםםםםםםםםםםם אין כמו הצאט והבלוג של תפוז!אומרת מה שאני חושבת מבלי ללקק לאף אחד פה. כבר הכרתי הרבה אנשים מקסימים בבלוג ופשוט כיף לי פה.
 
זה כנראה סימן מאלוהים

הוא רוצה שתיגמלי
תיהי איתנו פה וזה מספיק...ככה היית נכנסת כל יום...תוכלי להפנות את המשאבים האלו לשינה בלילות חחח
 

soofgania

New member
למה סימן,הוא לא נהנה גם?

אלוהים זה היה בצחוק אני לא כופרת. אליענה גם לפני שהכרתי ת'בלוג הייתי הולכת לישון מאוחר מה לעשות אוהבת ת'לילה.
 
חחחחח מצחיקה

הממ אני זוזכרת שמתישהו אמרת לי שאת רוצה למתן את הכניסות שלך אז עכשיו זה בא לך אבל בקיצוניות הממ אולי זה יביא אותך למצב שעוד מעט כשתוכלי להכנס [בהנחה שזה יסתדר] תדעי למתן את עצמך...בכל מקרה כל עוד זה עושה לך טוב להכנס לפה הרבה אני בעד =]
 

soofgania

New member
נכון שאמרתי שאני חייבת להיגמל

אבל..אבל קשה לי בתקופה זו של הגמילה,אני מתארת לעצמי עכשיו שאם היו לוקחים לי את הסגריות ונועלים אותי בחדר מבלי לעשן נראה לי שהייתי מתאבדת,אף על פי שאני מתה להפסיק גם לעשן. בקיצור אני מכורה להתמכרויות לא יכולה להגמל.
 
../images/Emo13.gif

אני ניסיתי גם להגמל מסיגריות ובינתיים הקטנתי את המינון...עכשיו זה בערך 10 סיגריות ליום במקום יותר מכפול 2... תראי אם זה לא מפריע לך לניהול התקין של היום אז זה בסדר...חחח
 

soofgania

New member
איך מפחיתים?

וואאוו אני לא יכולה ניסיתי להפסיק ובקושי החזקתי מעמד יום אחד שלם. רציתי להפחית ולעשן כל שעה עגולה וזה גם לא הולך לי. ניסיתי דיקור באוזן וזה החזיק מעמד יום אחד בלבד. קל להפסיק לעשן עובדה שעשיתי את זה הרבה פעמים...אפילו הכנתי דף של יתרונות וחסרונות בעישון- היו הרבה חסרונות ויתרון אחד,היתרון-הנאה. נו...גם זה לא עזר... האם זה אומר שאני חסרת תקנה???
 
זה תלויי באישיות

לא כל אחד יכול,לדעתי...צריך ממש לרצות את זה ואישיות חזקה <אני מתחנפת לעצמי חחחחח> אולי לא תגמלי בחיים או שזה יבוא לך כשתיגרם מחלה מהסיגריות ותיהי חייבת...אני חושבת שיגיע הרגע אבל כדאי שזאת לא תהיה האפשרות האחרונה שנתתי לך...תנסי לעבוד על עצמך חזק ולא להגיד "טוב פעם הבאה אני אנסה"...זה לא "אנסה" אלא "בטוח"!
 
למעלה