m u g i

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אני לא מאמיןן.....הרגע חזרתי מחסידים ובדרך חזרה קפצתי למשרד מכירות היה שם מכונית אחת שהיתקפלה במהירות ולידה עמדה משטרה. האם גם כאן אסור לנו יותר להטיס? חצרות יסף, דברת, ועכשיו משרד
אוףףףףףףףףףףףף
 

yany11

New member
יוווו אני לא מאמיןןןן

מה עכשיו נצטרך לנסוע עד לחסידים?
 

גיא ח

New member
הגיע הזמן שיסגרו לכם את המסלול!!../images/Emo46.gif

אתם ממש חוצפנים כל פעם אמרו לכם שהקירבה לבתים מסוכנת ואתה טענת שהבתים רחוקים בן דוד שלי גר באחד הבתים שם וכל פעם הוא מתלונן על זה שטסים לו טיסנים מעל החצר שלו בבית. התושבים שם הזמינו לכם את המשטרה וגם לדעתי עדיף שתתרחקו מהמסלול תחשוב לרגע מה היה קורה עם טיסן היה מתרסק על איזה חצר שם...
 

yany11

New member
אתה מדבר שטויות

הסיכוי שטיסן יתרסק בגינה של מישהו הוא בדיוק הסיכוי שטיסן יתרסק על הכביש הראשי ליד מנחת חסידים אבל למטיסים בחסידים לא אומרים כלום, למה?? ואני בטוח שיש עוד מנחתים שקרובים לבתים או כבישים.
 

גיא ח

New member
אני מדבר שטויות

מראה כמה אתה טיפש אם יש סיכוי שהטיסן יתרסק בחצר אז למה להטיס שם? לא מספיק הרוג אחד?? כמו שאמרתי בן דוד שלי גר שם ואתם מטיסים מעל הבית שלו במקום להבין את זה אתה אומר אבל גם במסלולים אחרים ככה... אז אני אומר לך שכל מסלול עם קירבה כזאת צריך להסגר גם אם אתה תצתרך ליסוע חצי שעה יותר בשביל להטיס
 

yany11

New member
כנס

מזה "אם יש סיכוי שהטיסן יתרסק בחצר אז למה להטיס שם?" מה שאתה אומר בעצם זה שבמנחתים אחרים אין את הסיכוי הזה? בכל מנחת יש סיכוי שימשהו יפגע חס וחלילה. בכל מקרה אני יודע שהמרחק הוא פחות מ 250 מטר אבל מצד שני אין מקום אחר להטיס (חסידים גם לא חוקי אז למה לנסוע חצי שעה?) וזה השטח הכי מתאים להטסה שמצאנו.
 

ValaZ

New member
אז אתה בעצם אומר "לא איכפת לי"?

ונניח שהיית פוגע במישהו מה היית עושה? בחסידים יש הרבה מקום ואם משהו קורה אז אפשר לנחות בשדה או משו.... מעל או ליד מבנים אין יותר מדי מה לעשות... היום קיבלתי הפרעות רדיו בפעם הראשונה... מזל שזה היה בחסידים והטיסן התרסק יפה בשדה, כי אם מישהו היה מקבל הפרעות רדיו או הפרעות אצבע אצלכם אפשר רק להתפלל שהטיסן לא יפגע במישהו או משהו, זה ההבדל הקטן.
 

yany11

New member
......

תשמע אתה צודק אבל אתה לא ראית את השטח הזה הבתים במרחק של 150-200 מטר וזה די הרבה אני אישית לא מתקרב למרחק הזה אני מטיס קרוב אליי בגלל זה אני מרשה לעצמי להטיס שם ואם זה היה שטח באמת מסוכן לא הייתי מטיס שם.
 

YHS

New member
יכול להיות שבעיניך 150 מטר זה הרבה

החוק קובע 250 מטר. כנראה ששיקול הדעת שלך לא מספיק בשביל לקבוע מה מסוכן ומה לא. מחר יבוא מישהו ויחשוב שחמישים מטר זה לא מסוכן. אם חס וחלילה קורה משהו, יש לזה משמעות רבה מבחינת האחריות ומהבחינה המשפטית.
 

avistar6

New member
כנראה שהערכות מרחק שלכם לא נכונות..

כי עכשיו אני בדקתי עם מפה שיש בה קנה מידה ומצאתי שהמרחק המינימלי בין המסלול לבתים עומד על 300 מטר ולכן זה- חוקי
 

I t a y l

New member
בקשר לחוק,

האם הוא אומר שהטיסן יהיה במרחק 250 מטר או המסלול 250 מטר ?
 

ValaZ

New member
לדעתי זה הטיסן, אבל לא בדקתי אז

אל תתפסו אותי במילה. אולי המפה שבדקת בה לא מעודכנת..... כי זה נראה הרבה פחות מ250 מטר...
 

גיא ח

New member
אז מה זה יהיה בסדר שאני אבוא להטיס

לך מסוק דלק מעל לראש שלך ושל המשפחה שלך? אם כן תן לי את הכתובת ונראה תוך כמה זמן תחשוב אחרת
 

avistar6

New member
אבל...

אנחנו לא מטיסים מעל הבתים אנחנו מטיסים באזור שבין הבתים והמסלול שזה מקום שבהחלט מאפשר הטסה
 

SaRgE

New member
לך תגיד את זה לבן אדם שרואה את

הטיסן שלך מעל הבית שלו ומפחד לצאת החוצה! אתה ילד חצוף! ובגלל אנשים כמוך היחס של שאר האוכלוסיה לתחביב כל כך עויינת! קוראים לזה אנוכיות וחוסר התחשבות (לא רק באנשים שגרים שם, אלא גם בטיסנאים האחרים שאולי בגללך לא יורשו להטיס גם במקומות אחרי בסביבה..). תחשוב קצת על ההשלכות של המעשים שלך! איך תרגיש אם בגלל מקרה כזה של הטסה במקום כזה כמו שאתה מטיס בו יגרם נזק לתחביב כולו. כולנו מעין "שגרירים" של התחביב וחבל להרוס.
 

avistar6

New member
זה ממש לא קשור לחוסר התחשבות...

אני מטיס שם כי אני רואה לנכון שאפשר להטיס שם, ואתה יודע מה.. נגיד עכשיו שאני טס מעל הבתים אז מן הסתם אני לא יטוס מתחת לגובה של 60-70 מטר.. ובגובה כזה גם אם יש לך קאט יש לך מספיק גובה כדי להגיע למסלול מה גם שהמסלול יותר נמוך מהבתים. עוד דבר.. בכל תחביב יש את הסיכונים שלו כך לדוגמא את הגלשונים הם לא יכולים לפגוע באנשים ששוחים בים? אפילו משהו יותר שכיח- כדורגל זה לא מסוכן?? אם הכדור עף ושובר חלון או יותר גרוע פוגע בבן אדם, הוא יכול לגרום לזעזוע מוח מה אז יגידו? שכדורגל זה תחביב מסוכן? לא חוקי??? חומר למחשבה...
 

SaRgE

New member
דיי! האטימות והאנוכיות המגעילה הזו!

אתה פשוט צריך להתבייש לך! נראה מה ההורים שלך היו עושים אם היו מטיסים מעל הבית שלהם, אפילו 60 מטר! כשיצא חוק נגד משחק כדורגל נדבר, כרגע אין חוק נגד משחק כדורגל ליד חלונות אז אל תדבר שטויות! גלישונים אותו סיפור. בנוגע לטיסנים יש חוקים, זה כלי ממונע! "60-70 מטר"??? איזה אומדן יש לך? כשטיסן באויר אתה לא יודע מה הגובה שבו הוא נמצא! ונניח שאתה מטיס בגובה 100 מטר.. איזו זכות יש לך, ילד קטן וחצוף, לקבוע לאנשים שגרים שם אם לצאת לחצר בבטחה או לא?! אל תדבר שטויות ופשוט תפסיק להעניש את האנשים שגרים באיזור!! 2 דקות מהבית שלי יש מנחת מסוקים..(מסוקים גדולים) סביבו שטח פתוח אדיר! אבל אני לא מטיס שם, יש בתים 200 מטר משם וכמו שאני לא הייתי רוצה שיטיסו לי מעל הראש או מול החלון אני לא עושה את זה לאחרים וכך גם כל שאר החברים שלי הטיסנאים שגרים בישוב שלי. למה להיות יוצא דופן? פשוט תבין שטעית ותפסיק להתווכח ולהעיק על האנשים שגרים שם לפני שיגרמו נזקים לתחביב כולו!
 
למעלה