../images/Emo7.gif ../images/Emo7.gif ../images/Emo7.gif

יש לי עוד מעט מסיבת סיום... אני בכיתי עכשיו שעה כי תפסתי את מה שהולך להיות לי מעכשיו והלאה... אוף אני לא יכולה להפסיק לבכות!!!
 

shai00

New member
אל תבכי! שנה הבאה יהיה לך

הרבההההה יותר כיף! כוסונים חדשים!!! חברות חדשות!!! התחלה חדשה!!!
 

NasTy GirL

New member
הכל יהיה בסדר!../images/Emo108.gif

סורי, אין לי מה להגיד יותר מזה-עדיין אין לי נסיון...
 
אורנית....!

................ דיי! אין לי מה להגיד לך!
אפשר לדעת מה יש לך נגדי?
 

Black Cat15

New member
אין לך מה להגיד? אל תגידי.

בעיה שלך. אין לי כלום נגדך, פשוט... ההודעה שלך הביאה לי את הסעיף (מבחינת הקטנוניות.) ולא, אני לא תמיד כזאת כלבה, רק אחרי שאנשים מ-מ-ש מעצבנים אותי, מה שקרה עכשיו.
 
אני כותבת כאן

משפט פעם ב-5 דפים?! סליחה באמת שאני העזתי לדרוך בפורום שלך... אופס, שכחתי הוא לא שלך!!! למרות שאפשר לטעות אם לא באמת יודעים את זה... את לא רוצה לשמוע על הבעיות שלי?! למה את חושבת שאני רוצה לשמוע על מעללי היום של אורנים?! כל יום קבוע!
 

Black Cat15

New member
מישהי פה עצבנית...

תסתמי ת´פה שלך מהר לפני שאני אתחיל להתעצבן יותר ממה שאני עכשיו, ברור לך? הפורום הזה לא שלי, ואני פאקינג מודעת לעובדה הזאת. את יודעת משהו? אני כותבת מה שבא לי, את ל-א חייבת לקרוא, את ל-א חייבת להגיב, עובדה שיש בנות שזה כ-ן מעניין אותן!! מטומטמת.
 
יש לי חדשות בשבילך

אני לא קוראת! אבל תעשי לי טובה... אם משהו שאני כותבת מעצבן אותך, אל תגיבי!!
 

Black Cat15

New member
הו הו הו, נראה לך שמזיז לי?

רק לא זה, אוי, העלבת אותי! את לא קוראת לי את ההודעות? פליז לאאאאאאאאא!
ואני אגיב על מה שאני רוצה, איך שאני רוצה, ואת לא תגידי לי איך. את יכולה לבקש, ואני יכולה להתייחס או להתעלם.
 

SuGaRBabe1

New member
../images/Emo45.gif

ועוד פעם, מסכימה עם אורנית... כמו שלך יש את הזכות לכתוב כאן מה שאת רוצה ואיך שאת רוצה, ככה גם לאורנית ולכל אחת אחרת יש זכות לעשות את זה, ואת ולא אף אחד אחר יגיד לנו מה לעשות!
 

NasTy GirL

New member
אה...../images/Emo108.gif

בבקשה אל תריבו עכשיו..
ואת רוב הבנות בפורום דווקא כן מעניין לשמוע מה היא כותבת...אחרת לא היו מגיבות, ואם לא היו מגיבות היא לא הייתה ממשיכה לכתוב...
 
אני לא אמרתי שזה לא מעניין אף אחד

רק אמרתי שאותי זה לא מעניין וציינתי את העובדה שאני לא טורחת לכתוב לה הודעה מעוצבנת כל פעם שהיא כותבת אתיקה... אז היא יכולה לכבד אותי!!
 

Black Cat15

New member
אני נורא גאה בך,

שזה לא מעניין אותך, ואני גם אף פעם לא הגבתי לך בהודעה מעוצבנת כשכתבת על הבעיות שלך בחיים, וזו הפעם הראשונה, אה, וגם פעם ניצלתי לך את השירשור, אולי תהרגי אותי וזהו?
 

NasTy GirL

New member
בקשר ל"מקובלות"...../images/Emo108.gif

אין חיה כזו! אנחנו 60 בנות בפורום, ומה לעשות, אם כל אחת כותבת רק 10 הודעות ביום, יוצא 600 הודעות ביום, וזה...המון! ורובינו כותבות יותר... אולי אלו שחושבות שהן פחות "מקובלות" כותבות מעט? או בנושאים רציניים מדי? או שלא נוטות למכ"מ? או אולי אתן פשוט לא כותבות הודעות בשרשורים! אין כאן מקובלות ולא מקובלות, די עם זה...!
 

ya man

New member
אני ממש לא מבינה את הריב הזה!

מצטערת להיות כזאת אבל זה ריב די טיפשי כאילו אין לי בעיה עם איך שאורנית הגיבה בהתחלה (יש לי קצת בעיה עם זה האמת אבל חפיף כזה זה לא העניין) מה שאני באה להגיד זה שאם משהו לא מעניין אותכן או תגובה של מישהי לא מצאה חן בעיינכן אל תגיבו... חבל לפתוח סתם ריבים לא? אז למה אני מגיבה ואומרת דברים שכלכך ברורים מאליו? בגלל שצורם לי לראות דברים כמו שאורנית כתבה באחת מההודעות: "תסתמי ת´פה שלך מהר לפני שאני אתחיל להתעצבן יותר ממה שאני עכשיו, ברור לך?" כאילו אורנית מותק אני פצועה עלייך, באמת, אבל זה לא במקום את לא יכולה להשתיק אףאחדכי כמו שאמרת זהלא הפורום שלך ולא הפורום של אבא שלך... יש לך משהו נגד חולמנית, חבל אבל לא נורא,קורה, לגיטמי אפילו אבל תסגרי את ההודעה ותמשיכי הרי תגובות כאלה לא תוביא לך שום תועלת... ירדן
 

charmingirl

New member
אממ... אורנית ושלי.... בבקשה

בבקשה אל תריבו כאן,אוקי?
תודה... לכל אחת יש זכות לכתוב מה שהיא רוצה. כל עוד זה גובל בטעם הטוב.
 
למעלה