../images/Emo7.gif ../images/Emo7.gif ../images/Emo7.gif למה לי לא אמרתם?
היה לי גם יומולדת לפני 13 יום בדיוק ושלחתי המון תזכורות בפורום (כי זה עדיין לא הופיע ביומן אירועים) אתם קולטים??? אני בת...אופס כמעט אמרתי... 15 ו-13 ימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב. האם למישהו יש הצעות לאתגרם באיזור הנגב???? (אל תשאלו למה) ביי ביי בינתיים
היה לי גם יומולדת לפני 13 יום בדיוק ושלחתי המון תזכורות בפורום (כי זה עדיין לא הופיע ביומן אירועים) אתם קולטים??? אני בת...אופס כמעט אמרתי... 15 ו-13 ימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב. האם למישהו יש הצעות לאתגרם באיזור הנגב???? (אל תשאלו למה) ביי ביי בינתיים