b e l b e l
New member
../images/Emo7.gif../images/Emo46.gif מתפוצצת מכעס על בעלי!!!
אחרי שקיבלתי אוביטרל ביום שבת - חלון ההזדמנויות שלנו נסגר היום בבוקר. אתמול בבוקר כשקמתי, ניסיתי להעיר אותו "לעבוד" אבל הוא היה עייף וטען שבערב. הוא חזר אתמול מהעבודה ועלאיזה שטות התחילה מריבה - כך שהלכנו לישון כועסים, והיום בבוקר הוא יצא ממש מוקדם לעבודה ולא העיר אותי! לא להתפוצץ? כל החודש אנחנו מחכים ל72 שעות האלו והוא מפשל!!!!!!!!
אחרי שקיבלתי אוביטרל ביום שבת - חלון ההזדמנויות שלנו נסגר היום בבוקר. אתמול בבוקר כשקמתי, ניסיתי להעיר אותו "לעבוד" אבל הוא היה עייף וטען שבערב. הוא חזר אתמול מהעבודה ועלאיזה שטות התחילה מריבה - כך שהלכנו לישון כועסים, והיום בבוקר הוא יצא ממש מוקדם לעבודה ולא העיר אותי! לא להתפוצץ? כל החודש אנחנו מחכים ל72 שעות האלו והוא מפשל!!!!!!!!