צריכה חיבוק
ואין לי אף אחד

../images/Emo7.gif צריכה חיבוק ../images/Emo7.gif ואין לי אף אחד

אתם יודעים.. לא יעזור בדין - אנחנו אף-פעם לא נעריך דברים, עד שכמעט נאבד אותם, גם אם אנחנו מודעים לכל העניין. אני עם מישהו.. אנחנו כבר שלושה חודשים ביחד.. רבים המון.. באחד הריבים ממש נפגעתי. אמרתי לו שאני אדבר איתו כשיעבור לי, שאני צריכה זמן. הוא התעצבן, אמר שנמאס לו מהמשחקים שלי ושהוא לא ילד קטן, שאני לא אדבר מתי שבא לי, ו... ש... ש... שעדיף לגמור עם זה (!). הוא אמר לי את כל זה באייסיקיו. החרא הזה! אחרי זה התקשרתי אליו, כי פשוט לא האמנתי שהוא אמר את זה, שבכזאת קלות הוא מסוגל לוותר עליי, שאלתי אותו אם זה היה הוא באייסיקיו, הוא אמר שכן. כולו בקול רגוע, בסבבה שלו, ואני - אני כולי רועדת, בקושי מצליחה לדבר. אמר לי - אז את מפסיקה לשחק איתי משחקים או שנפרדים?! אמרתי לו - לא יודעת. אמר לי- לא, אבל אני רוצה שתעני לי, תעני לי, תעני לי. אמרתי לו שיש לי שיעור נהיגה וניתקתי. מאז אני לא יכולה לנשום. אני אפילו לא יודעת איך להעביר את השעה הקרובה, כל דקה אני מרגישה יותר גרוע מזאת שלפניה. אני יודעת שמאיפה שאנחנו עכשיו כבר אין דרך חזרה. אני יודעת שבחיים לא אוכל לשכוח איך שהוא היה מוכן לוותר עליי בצורה כזאת. אני יודעת שבחיים לא אסלח. אני כל-כך מפחדת... הייתי כל-כך מאוהבת בזמן האחרון... אני לא רוצה לאבד אותו. לא ידעתי שיש לי כל-כך הרבה דמעות... אלוהים, רק אתמול לקחתי פוסטינור 2, הוא אפילו לא שאל איך אני מרגישה.. ישר התנפל עליי. אני פשוט לא יכולה להתמודד עם זה. אני לא יכולה! אני כל-כך צריכה חיבוק. אלוהים אני רוצה להיעלם... איך קמים בבוקר עכשיו? איך ממשיכים בלעדיו? איך ממשיכים לתפקד? לדבר עם אנשים? לחייך? איך??? ע ז ר ה בבקשה...
 

Miss Thang

New member
את צריכה קצת פרופורציות לדעתי.

הייתם יחד שלוש חודשים - תחשבי איך לכל הרוחות נקשרת למישהו בצורה כה תלותית אם את אפילו אינך יודעת איך להמשיך בלעדיו וזאת לאחר תקופה כה קצרצרה?
 
לא מסכימה איתך.

אני יכולה להיות עם מישהו חצי שנה ולא לאהוב אותו בטירוף, ואני יכולה להיות עם מישהו שבועיים ולהיות הכי מטורפת עליו בעולם. זמן לא משחק כאן תפקיד.
 

Miss Thang

New member
אז כדאי שתעשי בדק בית.

אני לא חושבת שזה לגיטמי "לאהוב מישהו בטרוף" כעבור שבועיים. אהבה נבנית לאט לאט, אחרי שמכירים מישהו לעומק. אולי אתה מאוהבת, מרגישה הידלקות וכו', אבל זו לא אהבה. לדעתי זו גם התנהגות מאוד לא בריאה.
 

voguemaster

New member
את קצת בבלבלה

התאהבות זה אומנם מה שהיא מרגישה, בעוצמה די עזה אם יותר לי לציין. התאהבות נובעת מכימיקלים בגוף ולכן היא מרגישה ממש ממש רע כרגע. מה לא בריא בזה ? למרות שהיא משתמשת במילה אהבה ברור שזו לא אהבה עמוקה כמו שיש בין שני בני-זוג שביחד כבר תקופה. ברור פה שהיא מדברת על התאהבות וכל הסימפטומים שנלווים אליה.
 
*היא* פה... והיא אפילו מסכימה...

אבל רציתי להאמין שיום אחד תהיה שם "אהבה עמוקה כמו שיש בין שני בני זוג שכבר יחד תקופה". אני יודעת שאתה לא מאמין בזה. אוחח כמה שקיוויתי שטעית.
 

voguemaster

New member
לא אמרתי שזה לא קיים

אבל אני לא מאמין שאיתו זה היה קורה לך.... אמרתי לך כבר קודם שלדעתי היית צריכה את התקופה האחרונה כדי להבין שאיתו זה לא בדיוק יילך..
 

Miss Thang

New member
תחזור להודעה הראשית בה היא מתארת

רגשות עמוקים של דכאון ותחושה רעה לאחר תקופה כה קצרה של התאהבות. מה בריא בזה?
 

voguemaster

New member
שום דבר

אבל התאהבות זה דבר שקורה וזה דבר טוב. ומה לעשות שאם הדברים נדפקים באמצע זה פוגע באנשים, במיוחד אם זו סיטואציה כמו שלה. כשאתה מאוהב וזה לא עובד, דברים כואבים. כאב מביל לדיכאון ותחושה רעה. מה לעשות, אלו החיים. אז לא נתאהב בגלל זה ?
 

voguemaster

New member
לא להיות בעד זה סבבה

אבל כשזה קורה, אין לך ברירה. גם לי לוקח הרבה זמן להתאהב בבחורה ובכל זאת אני מודע לעובדה אחת פשוטה - כשאתה מתאהב אתה מתאהב וזה חזק! ואצל אנשים מסוימים זה יכול לקחת חודש ואצל אחרים שלושה, זה לא חשוב. מה שבטוח שאצל כולם זה יכול לקרות מהר וכל אדם שחושב אחרת, חי באשליה קשה. אולי לא שבוע וגם לא חודש, אבל מהר בכל זאת. כן, גם את. אני כבר צופה את התגובה שלך.
 

mk76

New member
שלושה חודשים זה לא מעט בכלל!!

ואפשר להקשר למישהו מהר מאוד, אם יש את הנטיה הזאת... אני מאוד מבינה לליבה... אני במצב דומה בעצמי, לצערי..
 

צדוק2

New member
אני לא מבין

מהם שלשה חודשים בחיי זוג ? קשה להבין התקשרות רגשית עזה כמו שלך בפרק זמן כה קצר , אהבות קצרצרות ניתן לשכוח בנקל תוך חודש חודשיים כי קשה לדמיין או להבין מה מדהים באישיותו שגרמה לך לאבד את הראש , קצת לא נעים לי להעיר או לשאול אבל אין ברירה הרבה סובב סביב המין , האם הוא כליל השלימות מבחינה זו שהדהים אותך וגרם לך לאבד עשתונות ? צאי מזה , הזמן מרפא כל פצע
 
אמנם ממרומי עשרות שנות הנישואים

שלך, זה נראה לך מגוחך, אבל תתפלא כמה אפשר ללמוד על בנאדם בשלושה חודשים, שבהם נמצאים ביחד רוב הזמן! אני בנאדם רגיש, שנקשר לאנשים מהר. אולי זה דבר רע, אבל זה האופי שלי, ואני לא חושבת שאתה יכול לשפוט אותי, ולספר לי איך אני לא אמורה להרגיש. זה לא יגרום לי להגיד - וואלה צודק, מעכשיו אני ארגיש אחרת.
 

yaronxx

New member
ניראה לי שאם ויתר עלייך כל כך בקלות

אפילו שזה היה אחרי ריב, אז האהבה העזה היתה חד צדדית וטוב שנפרדתם מהר כי בקשר כזה היית סובלת די הרבה. אבל גם יתכן שהוא עוד יפתיע ואת תחסרי לו והוא יתקשר שוב. חישבי מה תאמרי לו במצב כזה כדי שלא תיהי מופתעת ומבולבלת. וגם אם זה יקרה, בדקי היטב את כנות כוונותיו לפני שתסחפי שוב
 
למעלה