מאוהבים עד טירוף...

mayachka

New member
../images/Emo7.gifמאוהבים עד טירוף...

היה לי חבר 8 חודשים. הרגשנו שפגשנו את הנפש התאומה של כל אחד,גרנו ביחד חודשיים והזוגיות והאהבה הייתה מדהימה. הסקס היה מדהים, הכימיה, התחברנו בצורה מושלמת. אך כמובן שאין דבר כזה מושלם: לאט ,לאט, התברר לי שהבחור עבר התעללות מינית בילדותו, הוא ספג אלימות מהוריו ומקיפוח נפשי חמור. כמוכן יחד עם זאת החלו להופיע אצלו סימפטומים לחוסר ביטחון עצמי כמו: אובססיה אליי, התפרצויות זעם לשווא, צורך כפייתי ותלוי בקירבתי. לאט לאט הרגשתי שאני נחנקת, ואני בתור בחורה שיודעת מה שהיא רוצה ואף אחד(בד"כ) לא יכול לעצרה: ניסיתי להילחם בכבלים שאיימו לחנוק אותי(מטאפורי כמובן..) התגובה הייתה יותר חמורה, על מנת לקבל את רצונו הוא התחיל לאיים עליי שהוא יתאבד ואף ניסה לעשות זאת מול עיניי באמצעים שונים מספר פעמים. לא מזמן הוא התחיל להשתמש כלפיי באלימות. הוא סטר לי,פעמיים. נפרדנו שלשום והוא ניסה להתאבד-לקח מנת יתץר של כדורי שינה. הוא ניצל. הוא התקשר אליי לשאול אם יש סיכוי . אמרתי לו שכן,אולי בעוד חודש וחצי אחרי שתפנה לטיפול אינטנסיבי אצל הפסיכולוג שלך. אני יודעת שאסור לי להיות אותו אבל אני באמת חושבת שהוא האחד. אהובי הנצחי. האם יש לי תקווה לגביו?? תעזרו לי שבורת הלב. מאיה
 
אל תכניסי ראש בריא למיטה חולה

סיפרת בפורום אחר שהבחור הוא החבר הרציני הראשון שלך. בעצם אולי רק הסתנוורת מכך שיצרת מערכת זוגית שלא חווית עדיין, כולל מגורים יחד (רק חודש מתוך חדשיים). הבחור, מסיבותיו האישיות הדורשות טיפול, העריף עליך אהבה אין קץ בעת שקיבל ממך אהבה (פיצוי על זו שלא היתה לו כילד אולי), אבל מרגע שנוצרו מחלוקות חזר למחוזות ישנים והגיב בתוקפנות, כולל הפעלת רגשי אשמה חזקים במיוחד אצלך (בגללך הוא ימות). האמנם הוא היחיד והניצחי עבורך?
 
למעלה