לכל הפורום תנו עצה.

lunarbat

New member
../images/Emo7.gif לכל הפורום תנו עצה. ../images/Emo15.gif

חבר´ה:הורדתי מאיצי גלישה ,ותוכנות מדיה. אחרי התקנה המחשב הואט באופן טוטאלי ולא ניתן היה להתחבר לרשת. כמו כן נוצרו בעיות באתחול ה-win98. האם תוכנות ההאצה הם בולשיט? אם לא המליצו על מאיץ שבאמת עזר לכם. תודה lunarbat
 

qazqaz

New member
מאיצי גלישה: אין ארוחות חינם...

כמו בהרבה מוצרים, אין תוכו כברו. מה שהתוכנות האלה עושות, הוא לשנות הגדרות בסיס של מערכת ההפעלה, תוך התערבות בפרוטוקולי התקשורת המתוקנים ואף בכיוונים עדינים של המודם, כך שרוב משאבי המערכת יופנו לטובת הגלישה והחלקים המעורבים בה. נשמע טוב, אלא שאין פיתרון שמתאים לכולם, מאחר ולכל אחד יש מערכת הפעלה המכוונת באופן אינדיבידואלי ביותר, איש איש לפי התקנות שעשה, דרייברים שעידכן, בקיצור - אין דבר כזה ONE SIZE בכל הקשור לעניני כיוון מע´ ההפעלה. צריך גם לזכור, שמי שגולש עם חיבור איטי (קרי רגיל), שלא יצפה להוריד איזושהי תוכנה שתגרום למחשב שלו להוריד קבצים במהירות מטורפת ולדפדפן שלו לטוס מאתר לאתר. אמת, יש כיוונים בסיסיים שהם הכרחיים ובלעדיהם צפויות בעיות בגלישה, אבל הם כבר מותקנים אצלך במחשב (אלא אם הוא סובל מתקלה כזו או אחרת). קצב הגלישה לגולשי טלפון הוא 4-6 K/SEC , ולפעמים לפעמים מגיעים לטיפ-טיפה יותר. זהו. ואין קשר לספק האינטרנט - זה הקצב הממוצע אצל כולם. מה שקרה אצלך, למיטב הבנתי, הוא שהתוכנה שהתקנת שינתה הגדרות, אשר (אבוי...) אינן מתאימות בדיוק למחשב שלך - ואת התוצאה את חווה כרגע... הפיתרון: להסיר אותה, ואם לא הסתדר - לנסות להיעזר בתמיכה הטכנית של ספק האינטרנט שלך, או בחבר שמבין ויבוא להעיף מבט מקרוב. פיתרון קבע: להפסיק להתפתות לארוחות חינם. מי שרוצה מהירות - משלם עבור חיבור מהיר. ככה זה, ואין מה לעשות.
 

lunarbat

New member
ל- qazaq ../images/Emo13.gif

לqazaq תודה על התגובה. הבנתי אותך לגמרי ואני מסכים עם כל מילה. שאלה לי אליך: לאחר שהתקנתי את המאיצים הטיפשיים הם גרמו לי נזקים ב-win98 . מחקתי את כולם וביצעתי ניקוי בעזרת clean reg , אך עדיין יש בעיות באתחול המחשב,בשלב מסוים באתחול אני מקבל את- ההודעה הבאה:sector not found reading drive c abort,retry,fail? מה לעשות?
 
למעלה