לא יהיה מייפל ביום ששי

Don Nirtin

New member
יהיה פאץ' מעניין../images/Emo87.gif

צריך עוד לחפור בנוגע למפלצות שיוצאות בשתי האזורים החדשים. כרגיל, סיכום יבוא בהמשך. חכו בסבלנות!
 

yonVata

New member
רגע...

הפאץ לא יוצא בשבת? כי ה19 שלהם זה 20 אצלנו...
 

Guid

New member
אבל לא מזמן היה פאץ`... O:

נו, שיהיה, בכל מקרה פרשתי ממייפל עד שאני אסיים את העבודות הגשה שלי... /tapuzforum/images/Emo3.gif
 
התחלתי שחקנית בסקניה.../images/Emo41.gif

[כל מי שבסקניה-מוזמן להוסיף-StarlightLM2] אני ממשיכה עם המייג'ית שלי בברה, אבל אני רוצה להתחיל עם לוחמת. :) כמו שרציתי פעם. עכשיו, אני נובית לגמרי עם סקילים-אמנם הדמות רק ברמה 3 עכשיו, אבל כשאני אגיע לרמה 10 ואקבל סקילים-אין לי מושג מה להעלות. אני אשמח לעזרתכם, אם יש לכם מושג איפה למצוא בילד.
 
אראן או רגיל? או סיגנוס?

רגיל: הבילד עדיין במדריכים ומשומש עד היום בלי שינוי של נקודה מקומות האימון אולי קצת השתנו בגלל שיש משימות חדשות (עד רמה 20 יש משימות ללא הפסקה בעצם...) אם זה סיגנוס אז יש סקילים שנעלמים וסקילים שצורכים פחות: כל מה שצריך למקסס ברגיל למקסס (לא משנה כמה נקודות זה..) באותו הסדר כמובן (קודם מקס HP זה חובה...) והשאר לזימון המגניב (עדיף להעלות ברמות נמוכות ולתת לו להילחם לצידך) אם זה אראן אז אין ממש אפשרות אחרת... כל פעם שיש סקיל חדש צריך שלקודמים יהיה כמות מסוימת עליהם לא קשה לפצח אותו.... (כתוב שאראן הכי לא גמיש בסקילים וסיפור)
 
תוכלי לומר לי את השם של השחקנית שלך? ../images/Emo9.gif

ואני רוצה להיות Warrior, זה שהופך לקרוסיידר בעבודה שלישית.
אני ברמה 10, נהפכתי לSwordman אבל לא העליתי כלום בAP וSP כי אין לי מושג מה להעלות. אני אשמח לקבל בילדים או עזרה...
 
ראיתי את שניהם לפני חודשים....

פשוט חשבתי שהם לא יגעיו למייפל גלובל בזמן הקרוב... דבר ראשון מייפל סקואר יכול להיקרות גם TAIPAIE 101 הוא מיני צינוק חדש לרמות 40-?? (לא יודע עד כמה בדיוק...) יש שם משימות על לעזור למישהוא ליהיות זמר ודברים כאלה לא ממש מעניי...ן אבל אולי דרך להעביר את ה- FOURTY'S נאו טוקיו: אפשר להגיע לשם מניו ליף או בזיפנגו הסיפור הכללי הוא שרובוטים השתלטו על טוקיו (העולם...) בהתחלה הם היו נורא חלשים אבל ככל שהזמן נמשך הם רק התפתחו יותר מסתם עניים מעופפות לטנקים ענקיים מחומשים עד אנדרואידים ענקיים ומסוכנים ביותר במשך הזמן היו הרבה קרבות בין האנשים לרובוטים ועד שנת 2500 לנסות לחיות היו הדאגות היחידות של בני האדם כל תקופת זמן (לא מופיע כל שנה רק השנים החשובות בהתפתחות הרובוטים) היא כאילו צינוק חדש ואני לא בטוח אבל גם ה- NPC מזדקנים (ומתים) למשל DIDA טייס אמיץ איפה שהוא ב- 2100 בעיקרון הרמות שם הם ל- 70+ עד רמות 200 בעצם.... אני מאד ירצה לשמוע עוד פרטים על האזור כשהוא יצא (אני יוכל ללכת לשם אבל לא לחקור...)
 
למעלה