כמה עצוב

מאיו

New member
באמת עצוב

מסכן התינוק, אני מקווה שמעניקים לו חום ואהבה
 

קרניבל

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

הרגת אותי- את לא אשמה כמובן.... אבל אני ממש בוכה
 

comfi

New member
עצוב אבל ...

קשה לי להאמין.. ולאחרונה התיקשורת צת מגזימה עם הסיפורים קורעי הלב כדי ליצור סיפור (כמו האמא שכביכול לא רצה לתרום מח עצם לילדה שנתנה לאימוץ ובסוף מתברר שהיא תרמה ורק לא רצתה שידעו ...)
 

reuthal

New member
מי? זו שנפטרה שבוע שעבר והיתה

בתוכנית בערוץ 2? (שכחתי את השם...)
 

comfi

New member
כן

השבוע בתיק תיקשורת דיברו על זה חצי תוכנית שהשמיצו את האמא הביולוגית על לא עוול בחפה , היא ביקשה שלא ידעו שתרמה ומשרד הרווחה שיתף איתה פעולה אבל גם שיתף עם הכתבות פעולה.
 

reuthal

New member
נוראי! ואני כל הזמן חשבתי איזו מין

אמא זו גם לתת לאימוץ ילדה וגם לא לנסות לעזור לה וכל הזמן הזה היא עזרה לה. אז מה קרה שהחליטו לגלות את זה בסוף?
 

comfi

New member
אני לא יודעת

אבל בטח כי היא ראתה את העליהום התקשורתי עליה ואישרה למשרד הרווחה לדווח , מי שהיה אשם כאן היו משרד הרווחה שלא דיווחו וזה לבקשתה אבל שיתפו פעול עם העיתון ונתנו לו להבין מה שרצו.
 

rnati

New member
אחד מעובדי בית החולים הוציא את זה

חלק מעובדי בית החולים ידעו שהאם תרמה (מן הסתם) והתבקשו לשמור על שתיקה. אחד מהם טען שלאור כמות ההשמצות הוא לא יכול לשתוק יותר וסיפר שהיא תרמה פעמיים, אחרי הפעם הראשונה אמרו לה שצריך עוד קצת אז היא חזרה ונתנה עוד. (מה גם שבסוף היתה התאמה יותר טובה ממישהיא אחרת) כששאלו את האבא המאמץ על זה הוא אמר שמבחינתו זה היה מאוחר מדי ולכן לא נחשב כתרומה של האם.
 

אורה S

New member
אני לא מפסיקה לחשוב עליו

כבר בבוקר קיבלתי עיתון וראיתי ב 6 בבוקר את הידיעה אני ממש בוכה.. לא יודעת מה לעשות יש כאן כל כך הרבה אלמנטים אוף למה החיים כאלה קשים ונוראיים...
 

בלינקה

New member
עצוב

אבל מקריאת הכתבה אני ממש לא בטוחה שהוא ננטש. מדובר כנראה בתינוק שהיעדר הגפיים הוא הבעיה הקטנה ביותר שלו. גם ההורים וגם ביה"ח אומרים שהוא נשאר בביה"ח בשביל טיפול רפואי. נראה לי שהקשורת מנסה לעשות מטעמים מסיפור טראגי.
 

liza26

New member
עצוב../images/Emo7.gif

מצד אחד מוזר איך ההורים לא ראו את זה בבדיקות קודמות- הרי בכל סקירת מערכות אפשר לראות מום כזה מצד שני , לנטוש ילד....ראבאק זה הילד שלך....עם כל זה שהוא בעל מום. אם נשאתם באחריות לקחת את הסיכון ולא לבדוק דבר כזה לפני, קחו את האחריות גם לגדל אותו מקווה בשביל הילד הזה שגם אם יאומץ ע"י הורים אחרים- שיגדל באהבה
 
עצוב ואני לא מצדיקה אותם אבל!!!

מה כל אחת ואחת מכן היתה עושה? מצד אחד זה הילד שלנו שגידלנו ברחם 9 חודשים מצד שני זה יכול להרוס משפחה זה לשנות את כל החיים מקצה לקצה.. אני לא אומרת שאני הייתי עושה את זה...אך ת'אמת? אני לא יודעת מה הייתי עושה חלילה הייתי במקום האם ההיא.. מה אתן הייתן עושות ?
 
מה הייתי עושה?

בגילה? לפחות 2 בדיקות US פרטיות אצל מומחה (ברונשטיין, מלינגר וכו'), וסביר להניח גם מי שפיר..... מה שהיא לא טרחה לעשות. ואת יודעת מה? גם אם לא- לעולם לא הייתי נוטשת ילד. ובמחשבה עמוקה יותר- גם אם הייתי רוצה לנטוש ילד - המשפחה המורחבת לא הייתה נותנת לי. איך היא תחיה עכשיו כל החיים אם היא תדע שאי שם יש ילד - יציר שלה, והיא לא יודעת מיה קורה לו? טוב לו? רע לו? קר לו? אוהבים אותו? איך אפשר????
 
אני חוזרת ואומרת....

אין לי מושג מה היה קורה אילו הייתי במקומה לא יכולה לחשוב על זה..אפילו לא מסוגלת לדמיין אילו! לא מקנאה בה.....לדעתי היא מסכנה.
 

לי את 34

New member
עצוב וכואב....אבל (ארוך)

השבוע פגשתי את אמא של ר' ר' היה מטופל שלי ילד מקסים שנולד עם מחלה נדירה (8 אנשים כמוהו בארץ) אחסוך מכם את תלאות המשפחה והייסורים שעברו עליה (באמת שלא היה להם קל) ראיתי את המשפחה בשבת....7 שנים אחרי שנפטר ר', לא לפני שגרם לאמו שיתוק בחצי גוף (היא כאבה את מצבו ) ההורים נראים כאילו נולדו מחדש. נכון שהמקרה של התינוק כואב, כואב מהעומק ,חשבתם פעם כמה משאבים נפשים וכלכלים צריך בשביל לגדל ילד כזה ??? בתור מי שבאה מתחום החינוך ה"חריג", בקשונת קטנה לי אליכם - אל תדונו אדם עד שלא תהיו במקומו.
 

בוציקה

New member
מסכימה איתך ליאת

אבל זה שאין לו ידיים זה לא מחלה נדירה, לא פיגור ולא דבר נורא אחר. בסך הכל בעיה אסתטית שמוגדרת נכות אבל הוא בן אדם לכל דבר.
 
למעלה