חיבת לשפוך-גילניו משהו אצל הבן

../images/Emo7.gifחיבת לשפוך-גילניו משהו אצל הבן

מיום שישי היו לי כאבים בבטן ..התעלמתי והם נמשכו עד ראשון התייעצתי עם הרופא שלי שהציע לקפוץ למיון לעשות מוניטור(מאחר ואין לו) בעצתו ניגשתי הכל היה טוב ויפה . אבל לשחו אותי שם לא.ס ושם נתגלתה לבן החנוד חשש להרחבה באחד מחדרי המוח.נמצא בנורמה הגבוהה אבל עדיין בנורמה,הוזמנתי למעקב בעוד שבועיים. (מכבי אגב עושים קצת בעיות עם ההתחיבות אבל אם ישחקו אוציא פשוט הפנייה למיון וככה אבק שוב9 הרופא שביצע לי תא הבדיקה הוא אותו הרופא שעשה לי את הסקירה הראשונה וגם את הדילול ,הוא בעל שם ומומחה לאולטראסאונד. כמובן שישר דיווחתי לרופא שלי והוא דיבר עם הרופא שמבצע אתהבדיקה. אתמול בערב הוא נישסה להרגיע אותי בטלפון וארמ שאני נשמעת בלחץ כאילו ברור שאני אהיה בלחץ לא עשיתי חלבון עוברי. אבל כל הבדיקות כולל סקיורת כול שקיפות יצאו תקינות לשניהם. הייתה ועודנה לו נקודה אקוגנית שאף אחד לא מתרגש ממנה אבל אני כן .. ועוד ביחד עם החשד להרחבה אין לחוצה ממני. איך אני מעבירה 13 יום איך? אני כל כך חוששת שזה יגדל ..(ואז בעצם זה יצא מהנורמה) לא הרופא שעשה לי את הבדיקה ולא הרופא הפרטי שלי מוכנים להגיד לי מה השלכות של ממצא כזה. לא יכולים עשות מי שפיר בגלל שעברנו דילול ועוד מי שפיר בכלל יסכן אותם.. מתלבטת אם לעשות סקירה שלישית.. ואולי אף לדרוש אקו לב שעמו שציינתי אךף אחד לא התרגש מזה. אני במשירה בבית ולא מצליחה לתפקד פשוט.
 

שוש00

New member
אוי, היינו שם... (ארוך ואופטימי)

אצל הבכור, הייתה הרחבה גבולית של אחד מחדרי המח. (בין 9 - 11 מ"מ). איך שהלחיצו אותנו! (בנוסף לא שללו דאבל באבל בקיבה). שלחו אותנו לייעוץ גנטי, והסרטים שהיו לי - ה' ירחם. בסופו של דבר פנינו לפרופסור (זה היה לפני 10 שנים, נראה לי שהוא כבר לא בחיים...), שלא ממש התרשם מהממצאים, ושלח אותנו למעקב אולטרסאונד אחת לשבועיים. אני זוכרת את המתח המטורף. לא ישנתי, לא אכלתי (טוב. שוקולד אכלתי... להרגעה...) כל היום עם גרון חנוק. לאחר כחודשיים של מתח, ההרחבה עדיין הייתה גבולית, תפסתיח אומץ ושאלתי את הרופא מה זה בעצם אומר. אז הוא ענה לי, שבהרחבה עד 15 מ"מ, יש סיכון ללקות למידה חמורה. (בהנחה שזה רק זה ולא מצטרף לכלום.). לא שליקוי למידה קל בעיננו, אבל לי בראש רצו תסריטים של ילד נכה עם פיגור חמור!!! בקיצוור, כדאי לבדוק בדיוק במה דברים אמורים. (הילדון נולד בריא שלם ומהמם...) ולסיום, אנקדוטה חביבה. בגלל הסקירה ההיא, בכל פעם שהייתי צריכה לעשות סקירה אצל הבאים בתור, הייתי לחוצה טילים. לא הצלחתי להבין למה חברות מדברות על חוויה, מיוחדת, אני מבחינתי - שנאתי את המתח המתלווה. בקיצור, בהריון הקודם בסקירה כשהרופא בדק את חדרי המח והם יצאו תקין, נשמתי לרווחה בקול רם, וספרתי לו על החוויה המולטלת מהבכור. אז בחיוך הוא שאל אותי, האם שמתי לב לאינטלגנציה מיוחדת של הילד. עניתי לו שברור, לא?... וברצינות, ב"ה הילד מאד חכם ואינטילגינט - מאז שהיה צעיר. יש לו לשון עשירה, הוא קורא המון וכו'. הרופא סיפר לי, שבדיוק הוא משתתף במחקר באוניברסיטת בן גוריון, שבו מנסים לטעון, שילדים עם הרחבה גבולית, הם בעלי אינטלגנציה גבוהה במיוחד...
(אמור להיות פרופסור...) תחזיקו מעמד במתח הזה, בע"ה הכל יתברר לטובה! (ואם הרופא לא לחוץ, קל וחומר!) תעדכני!
 

sprite4

New member
בקרוב אצלנו היקרה,

אני אנסה להגיב ואני ממש מקווה שזה יהיה לעניין כי ההודעה כתובה בצורה שהיתה לי מאוד קשה להבנה, הייתי ממליצה לך לנסות לשכתב אותה מחדש כדי שבנות אחרות פה יוכלו גם להבין. אם הבנתי נכון יש חשש להרחבה באחד החדרים של המוח ונקודה אקוגנית בלב. הסיבה שהלכת למיון היו כאבי בטן, חשש לצירים? בכל מקרה מתוך מה שאני מבנה ברוך השם לא נצפו צירים והדופק היה גם כן תקין. בסך הכל לא נמצא כרגע שום ממצא מדאיג, רק ממצא אחד שדורש מעקב (חשש להרחבה באחד מחדרי המוח) שבעצם היה בתחום הנורמה. אני לא רואה סיבה להילחץ, יש כאלו שהיו אצלם ממצאים של ממש (חריגה מוחלטת מהנורמה) ובפועל הכל היה בסדר בסוף. לא הבנתי למה את בבית, כתבת "במשירה". האם התכוונת "במשרה בבית" כלומר, עובדת מהבית או "בשמירה", כלומר שמירת ההריון בבית? אם את במשרה בבית לדעתי זה נהדר, כי את יכולה לעבוד בקצב שלך מהבית ויש מה שיעסיק אותך במקום הדאגות. אם את בשמירת הריון, אולי כדאי שתעסיקי את עצמך בדברים שיורידו את תשומת הלב שלך מהבדיקות הללו עד הביקורת הבאה שבה תראי בעזרת השם שהכל בסדר. ברגע שיש לנו זמן למלא את הראש שלנו בדאגות אנחנו מסוגלות לעשות את זה יותר מדי בקלות... שיהיה בהצלחה!
 
מוסיפה ומתקנת

הלכנו למיון בשל כאבי בטן ןשם לאחר המוניטור הוחלט לבצע א.ס. שבו נתגלה הממצא.יתכן שאני היסטרית יתכן שאכן הכל תקין אבל עדיין לקבל שוק כזה בשבוע 27 לא קל..במיוחד אחרי הדילול שעברנו בהריון הזה.ושאנחנו מצפים לו אחרי כמה שנים של טיפולי הפרייה. נמצאת בשמירת הריון בבית מנסה לא לעסוק בזה(ולהתעצבן שאין התחייבות אבל את זה אני כבר אשאיר לרופא שלי) מנסה להיות חזקה ולמנוע בכי(למרותש זה בלתי ניתן)רק בשביל הנסיכה שם וגם חזקה בכל זאת בשבילו.
 

MamaHen

New member
בקרוב אצלנו, רוצה כ"כ לשלוח לך חיזוקים

ולהגיד לך שאת חייבת להירגע כי בסופו של עניין הלחץ בהריון הוא גורם הנזק מספר 1. רוצה, אבל יודעת שמאוד קל להגיד וקשה לבצע. מאחר ומדובר בממצא שנמצא בנורמה, ומוקד אקוגני בלב - זו בעיה שמוצאים להרבה עוברים, לא הייתי מתרגשת בשלב הזה, כי לא מדובר במשהו שאיננו תקין. אני גם מבינה שהרופא שלך ממש לא מתרגש - אז תבטחי בו. את בנית לעצמך סרטים, שאני משערת לעצמי איך הם נראים, אך אין בינהם למציאות ולעובר שלך דבר וחצי דבר
באשר לסקירה השלישית - זוהי סקירה שמתרכזת בהתפתחות המוח. הייתי מציעה לך, אם זה מה שעשוי להרגיע אותך, לבצע את הסקירה הזו (הסקירה מתבצעת בשבוע 30+-). מאחלת לך הריון תקין.
 
למעלה