../images/Emo7.gifהרחקת ילד מהגן../images/Emo7.gif
בני בן חמש הוא נמצא בגן ובו שלושה גילאים. כשמתחילים איתו הוא כועס ומתפרץ לעיתים אף זורק חפצים. אם לא מתחילים איתו הוא משתלב יפה ומשחק.מספר פעמים הייתי בגן והתנהגותו הייתה נפלאה. לדברי הגננת הוא מהווה סכנה לילדים. הדבר תמוהה בעני. בגן יש ילד נוסף עם בעיות התנהגות קשות ואין זה המקום לתאר אותם.לבקשת הגננת נעשה לילד איבחון. גם לגבי האבחון יש לי הסתייגות מאחר והא נעשה במשך 3 שעות ברציפות ללא הפסקה ולמרות זאת הילד התנהג וביצע את כל המשימות יפה מאד. טרם קיבלתי את תוצאות האיבחון. בכל פעם הגננת מתקשרת שאני אבוא לקחת את הילד. אני מבלה ימים שלמים בגן ובמרבית הימים לא היו בעיות. וכשהוא כועס אני ניגשת אליו וכעבור שיחה קצרה הוא נרגע. היחס אל הילד השני הוא שונה בהרבה ויתורים וליטופים. הגננת החליטה שלא ניתן להשאיר את בני בגן והיא מבקשת שהוא ישאר בבית עד למציאת פתרון. עלי לציין שבמקביל לכל המאמצים שאני עושה פניתי להתפתחות הילד וקבעו לי תור. אני מבקשת לדעת האם הגננת יכולה להזעיק אותי בכל פעם שהיא רוצה?? האם יש לגננת זכות לומר לי להשאיר את הילד בבית? מי יכול להגיד לי מהם זכויותי ומהו החוק? אני מבקשת תשובה בדחיפות
בני בן חמש הוא נמצא בגן ובו שלושה גילאים. כשמתחילים איתו הוא כועס ומתפרץ לעיתים אף זורק חפצים. אם לא מתחילים איתו הוא משתלב יפה ומשחק.מספר פעמים הייתי בגן והתנהגותו הייתה נפלאה. לדברי הגננת הוא מהווה סכנה לילדים. הדבר תמוהה בעני. בגן יש ילד נוסף עם בעיות התנהגות קשות ואין זה המקום לתאר אותם.לבקשת הגננת נעשה לילד איבחון. גם לגבי האבחון יש לי הסתייגות מאחר והא נעשה במשך 3 שעות ברציפות ללא הפסקה ולמרות זאת הילד התנהג וביצע את כל המשימות יפה מאד. טרם קיבלתי את תוצאות האיבחון. בכל פעם הגננת מתקשרת שאני אבוא לקחת את הילד. אני מבלה ימים שלמים בגן ובמרבית הימים לא היו בעיות. וכשהוא כועס אני ניגשת אליו וכעבור שיחה קצרה הוא נרגע. היחס אל הילד השני הוא שונה בהרבה ויתורים וליטופים. הגננת החליטה שלא ניתן להשאיר את בני בגן והיא מבקשת שהוא ישאר בבית עד למציאת פתרון. עלי לציין שבמקביל לכל המאמצים שאני עושה פניתי להתפתחות הילד וקבעו לי תור. אני מבקשת לדעת האם הגננת יכולה להזעיק אותי בכל פעם שהיא רוצה?? האם יש לגננת זכות לומר לי להשאיר את הילד בבית? מי יכול להגיד לי מהם זכויותי ומהו החוק? אני מבקשת תשובה בדחיפות