../images/Emo7.gifאין הריון ואין מחזור מה קורה../images/Emo35.gif
הי לכולן ביום ב' ה- 12/4 החזירו לי מוקפאים בני 4 תאים. משום מה היו לי כתמים 4 ימים אחרי ההחזרה ולאורך השבוע אני הייתי אמורה לעשות בטא ביום שבת ולכן דחיתי זאת ליום ראשון, שני וכו' לא עשיתי בסוף בדיקת דם אילוצי עבודה. אין לי שום סימני הריון לא חזה גדוש ולא בחילות. היום קניתי ערכה ביתית ויצא שלילי מתי כבר אראה את קו הביקורת? אני קוראת את הוראות הבדיקה מאה פעם בפעם המליון אולי לגלות שעשיתי משהו לא בסדר. ע"פ ההוראות הייתי צריכה להמשיך עם אנדומטרין ועם כדורי פרוגינובה. מדוע המחזור לא מגיע מה יכולות להיות הסיבות לכך? האם זה בגלל הפרוגינובה???
הי לכולן ביום ב' ה- 12/4 החזירו לי מוקפאים בני 4 תאים. משום מה היו לי כתמים 4 ימים אחרי ההחזרה ולאורך השבוע אני הייתי אמורה לעשות בטא ביום שבת ולכן דחיתי זאת ליום ראשון, שני וכו' לא עשיתי בסוף בדיקת דם אילוצי עבודה. אין לי שום סימני הריון לא חזה גדוש ולא בחילות. היום קניתי ערכה ביתית ויצא שלילי מתי כבר אראה את קו הביקורת? אני קוראת את הוראות הבדיקה מאה פעם בפעם המליון אולי לגלות שעשיתי משהו לא בסדר. ע"פ ההוראות הייתי צריכה להמשיך עם אנדומטרין ועם כדורי פרוגינובה. מדוע המחזור לא מגיע מה יכולות להיות הסיבות לכך? האם זה בגלל הפרוגינובה???