:-אוף אני לא יודעת מה לעשות יותר

snow3

New member
../images/Emo7.gif:-אוף אני לא יודעת מה לעשות יותר

נמאס לי! פשוט נמאס לי! אז שבוע שעבר אכלתי יותר .. אכלתי מתוקים וכאלה. אבל השבוע באמת שאכלתי דיי כמו שצריך והשמנתי! אני רואה שהשמנתי! פתאום יצאה לה בטן ענקית כזאת. דיי הדמעות מתחילות לנזול עכשיו.. שבוע אכלתי לא טוב וכבר השמנתי? למה זה קורה לי?!
אני 8 חודשים עוד מעט מתמודדת עם הדיאטה , מנסה להרזות. אז רזיתי קצת אבל דיין יש עוד מלא לרדת וזה לא קורה.
 

טלי 21

New member
די אל תרגישי רע ..../images/Emo24.gif

לפחות 7 ימים ולא 7 חודשים.. (כן כן 7 חודשים אכלתי ללא הכרה) וזה התבטא ב 15 קילו.. אבל עזבי אותי, אני כ"כ מבינה לליבך אבל זו תחושה חולפת בטן יכולה להתנפח אפילו סתם מירקות או מ1001 סיבות את בטח יודעת אין סיכוי שבשבוע הורסים אז השבוע החדש תחזרי לעצמך הכל יהיה כרגיל חבל להתאמלל מכל נפילה או מקצת עיכוב כי להשמין לא משמינים בשבוע (גם אם עולים מעט תמיד אפשר לחזור לתלם רק הקפידי לחזור לאכילה הרגילה שלך, כל עוד היא מאוזנת אני לא יודעת איך את אוכלת) חוץ מזה מה קרה השבוע? את מצוברחת? זה מתבטא באכילה מוגברת?
 

טלי 21

New member
הבנתי עכשיו משהו..

עכשיו ראיתי שאת בעצם מתמודדת 8 חודשים עם הדיאטה.. אם את באמת לא מתקדמת צפוי שתרגישי יאוש אולי תוסיפי לך עוד חצי שעה שלך הליכה או אימון שאת אוהבת בשבוע.. תנסי למצוא דרכים להעסיק את עצמך אם את מרגישה שאת אוכלת הרבה מתוקים מתוך התנחמות.. תשתדלי לא לאכול כשאת מיואשת , משועממת , עצבנית או מדוכאת תעסיקי את עצמך במשהו שאת אוהבת ואת האכילה תעשי לפי שעות קבועות במהלך היום (שלא יקה מצב כפי שקרה לי שהייתי אוכלת רק כשהייתי עצבנית או משועממת...)
 

snow3

New member
אני מצוברחת כי אני שונאת את

איך שאני ניראת. לה משנה מה אני אעשה כדי לנסות לשפר את המראה שלי -שום דבר לא יעזור.
 

snow3

New member
פעם חשבתי

שאני יפה ואם אני ארזה אני אראה ממש פעצוץ. רזיתי שום פיצוץ ושום דלום מיום ליום אני חושבת שאני ניראת רק רע יותר ובטח שלא יפה עצובה.
 

טלי 21

New member
מהן השאיפות שלך?

הן אולי גבוהות מדי? אולי חשבת שלרזות זה אומר גם יותר חברים, הצלחה עם בנים הכל פתאום נהיה ורוד.. הבעיה שחושבים שכל העולם שלנו ישתנה ברגע שנרזה ונראה טוב.. חוץ מזה, ספרי כמה רזית? מה המטרה שלך? האם היא מציאותית או שאת מגזימה אולי.. אפשר לשאול מה המשקל שלך? וכמה את מתאמנת אם בכלל ובעיקר מה הציפיות שלך מעצמך? ופנייך לא השתנו המצב רוח גורם לנו להרגיש לפעמים מכוערים ולפעמים יפים
 

snow3

New member
אולי הן גבוהות מידי

אני כבר לא יודעת. רזיתי 7 קילו (בפעם האחרונה ששבדקתי-לפני חודש ומשהו). אני רוקדת .. ככה שאני עושה דיי הרבה ספורט. 1.55 שוקלת 58 מקווה שפחות.
 
נו באמת../images/Emo3.gif../images/Emo54.gif

ירדת כבר 7 קילו, נשאר לך עוד ממש קצת! אם הגעת את פה, את מסוגלת להגיע למשקל הסופי (שאגב, הוא ממש לא רחוק ממך) רק עם עוד קצת מאמץ! בהצלחה:)
 

morfo

New member
יש עוד כל כך הרבה

אני מקנא כשאני רואה כמה קצת יש לכם להוריד
 
קצת?../images/Emo54.gif

עם הקצב חילוף חומרים שלי,שאני מורידה רק קילו ופחות בשבועיים, תאמין לי ש17 ק"ג זה מלא.
 

morfo

New member
עדיף אולי לאט

מממ כן זה הרבה אבל את תצליחי וטוב שלאט ולא מהר מידי ככה אני מנסה
 

טלי 21

New member
אני בטוחה שאת מבולבלת..../images/Emo39.gif

תראי אני הגעתי ל 52 ורציתי להמשיך לרדת (למרות שהבטן הייתי שטוחה) מה שאומר שאין לזה גבול כשזה נעשה אובססיבי.. אני בעצמי במעגל לא טוב כך שאולי קשה לי לתת עיצות אבל אם תורידי למשל 4, 5 קילו בתנאי שמקור מוסמך אומר לך שזה שפוי ונורמאלי -כלומר שזה בתווך הגיוני לא הייתי רוצה שתיפגעי בעצמך ואם כך את בכלל לא רחוקה אין לך מה להתייאש מתוקה.. תתמידי לפי תפריט שקיבלת במידה וקיבלת ולמה יש לי תחושה שאת ניראת ממש טוב?.. ואולי פשוט רואה יותר מידי Ftv או יותר מדי קטלוגים של אופנת בגדים ושאר שטיפות המוח.. אני צודקת?
 
למעלה