../images/Emo68.gifהיי לכולם....אני חדשה..
שבת שלום לכולם.... אני חדשה....ונראה לי שאני מאוד יאהב את הפורום הזה... בכל מקרה...אני מנסה כבר המון זמן לקבל מידע על התופעה המכונה:"סרוגייט" מישהו יכול לכוון אותי....לאיזו מטרה? זמן הטיפול? מקום הטיפול? וכדומה....דהיינו, כל מיני נתונים כלליים.... תודה
שבת שלום לכולם.... אני חדשה....ונראה לי שאני מאוד יאהב את הפורום הזה... בכל מקרה...אני מנסה כבר המון זמן לקבל מידע על התופעה המכונה:"סרוגייט" מישהו יכול לכוון אותי....לאיזו מטרה? זמן הטיפול? מקום הטיפול? וכדומה....דהיינו, כל מיני נתונים כלליים.... תודה