היי לכולם....אני חדשה..

aya_bsf

New member
../images/Emo68.gifהיי לכולם....אני חדשה..

שבת שלום לכולם.... אני חדשה....ונראה לי שאני מאוד יאהב את הפורום הזה... בכל מקרה...אני מנסה כבר המון זמן לקבל מידע על התופעה המכונה:"סרוגייט" מישהו יכול לכוון אותי....לאיזו מטרה? זמן הטיפול? מקום הטיפול? וכדומה....דהיינו, כל מיני נתונים כלליים.... תודה
 
למעלה