oso yogi

New member
north of italy

hi there. my name is sharon and i work in the north of italy . i am gone be here untill the end of augost.do you know where can i get some books in hebrew.maby torino or milano.even jenova in swiss is good for me? if there somebody in the forum nearbye i will be happy for some new books and some jewish company. my e-mail is [email protected] pura vida sharon
 

wierdi

New member
מחפשת לופ-הול למגורים באנגליה

אני מחפשת איזשהו לופ-הול שיאפשר לחבר שלי (שאין לו פספורט אירופאי) לגור באנגליה איתי (אני אזרחית אנגליה). אנחנו מחפשים פתרון שהוא לא חתונה או לימודים באוניברסיטה (יקר מדי) והוא לא יכול לעבוד באבטחה כיוון שהוא לא עשה צבא... איך עוד יאפשרו לו לגור ולעבוד באנגליה לתקופה ארוכה? אם למישהו יש רעיון, קישור או כל דבר שלא חשבתי עליו כבר אני יותר מאשמח לשמוע... תודה, rose
 

באפ באפ

New member
אנגליה-סקוטלנד-אירלנד

שלום לכולם, אני מתכננת לנסוע עם המשפחה ליעדים הללו לקראת סוף החודש. אנחנו נוסעים בטיול לא מאורגן ומשכירים רכב. רציתי לשאול אתם מכירים מידע (אתר או חוברת כלשהי) שנותנים קצת טיפים לנהג באנגליה. אנחנו נוסעים לשבועיים, ונשמח גם להמלצות נוספות. למשל, מאחר ולא ניתן לראות הכל בשבועיים, כיצד כדאי לנו לחלק את הזמן בין האזורים? על אילו מקומות הייתם ממליצים מניסיונכם האישי, ואל מה כדאי לשים לב? כל טיפ יעזור לנו, החל ממידע לגבי מעבורות, צימרים, ופרטים טכניים בסגנון (שיכולים להפוך חלק מהנסיעה לפשוטה יותר), וכמובן המלצות אישיות. תודה, Wבאפ.
 

Woking

New member
לא כדאי

לופ-הול זה נורא קטן בשביל האדם הממוצע. אפשר לפתח כאבי צוואר כרוניים ופצעי לחץ.
 
המלצה

יש פורום טיולים בתפוז (ויש הפניה אליו בשורה אדומה בראש העמוד). סיכוי טוב ששם תקבלי תשובה עניינית לשאלה שלך.
 
קניית כרטיס טיסה לכיוון אחד אפשרית?

שלום לכולם אנו רוצים לטוס לאירופה אחרי שניתחתן בעוד ...שבועיים אנו מעוניינים לנחות בצרפת ולחזור מרומא אך הדילים שמציעים לנו הם יקרים שאלתנו היא האם ניתן לרכוש כרטיס לצרפת בנפרד(one way ticket) וכרטיס מרומא לארץ בנפרד , האם ישנה בעיה לקנות כרטיס לכיוון אחד ללא אזרחות אירופית? האם לא יאשרו לנו את היציאה אעפ"י שנציג את 2 הכרטיסים לכל כיוון.... תודה!
 
לא כדאי

כרטיס חד-כיווני הוא לרוב הרבה (הרבה
) יותר יקר מכרטיס הלוך ושוב. ולקנות עוד שניים כאלה יהיה ממש חור בכיס. בדקתם אצל עוד סוכני נסיעות?
 
דוקא כרטיס לכיוון אחד נמצא יותר זו

חיפשנו בהרבה מקומות ורק ע"י הפרדת הכיוונים ל2 כרטיסי טיסה מצאנו מחירים שמשתלבים הרבה יותר טוב ויותר זול
 

Woking

New member
טוסו עם אל-על

ובקשו מהסוכן כרטיס open-jaw. לפרטים נוספים אנא פנו לפורום טיולים וחופשות בחו``ל.
 
מעוניינת להחליף לברלין

רוצה לנסוע לשבועיים לברלין. מעוניינת להחליף את הדירה שלי - דירה מדהימה בצפון תל אביב, שלושה חדרים, מעלית, מזגן, חניה, אינטרנט לויין ועוד ועוד, בדירה במרכז ברלין. לפרטים נוספים - נא לפנות למייל.
 

Treker

New member
תבדקי בשגרירות אנגליה בארץ

אם אתם חברים תקופה ארוכה יתכן שהוא יוכל לקבל ויזה. יש לזה כמה קריטריונים אבל באתר של השגרירות תוכלי למצוא מידע בנושא.
 
למעלה