בוסניה - ישראל

meidadc

New member
../images/Emo66.gif../images/Emo104.gif בוסניה - ישראל

הגוזלים של מידד – בונקריסט מסריח שלום שלום, ואין שלום הגענו למאני טיים. לסוף הדרך. לדקה התשעים. לקו פרשת המים. להפרדה בין הגברים לילדים. החרא פוגע במאוורר. הגברת השמנה מתחילה לשיר. או במילים אחרות: "מתעסקים בעיקר ולא בקלישאות". ישראל יוצאת למשחק חוץ קשה בבוסניה במטרה להבטיח את הכרטיס לגביע העולם במלזיה. מי שלא בא לעודד הוא ביצה רקובה. ----- טבלת הבית: 1. U-20 Israel 9 42 - 7 24 2. U-20 USA 9 39 - 8 21 3. U-20 Bosna 9 26 - 8 21 4. U-20 Perú 10 28 - 17 18 5. U-20 Ukraina 9 16 - 25 7 6. U-20 Tounes 10 10 - 37 7 7. U-20 Angola 10 3 - 62 0 בעמל וכישרון רבים, הצליחה פרו להוציא את עצמה אל מחוץ לתמונת העלייה בפעם השנייה ברציפות. נותרנו אנחנו, בוסניה וארה"ב בודדים בתמונה. חרשנו וחפרנו את כל התרחישים האפשריים: אם אנחנו לא מפסידים היום, אנחנו מבטיחים את העלייה. לכן הנבחרת תנסה קודם כל לא להפסיד – כלומר ללכת על מערך הגנתי חזק עם אופציה לגנוב שער או שניים באמצעות הגנה בת 4 שחקנים, קישור מעובה והתקפה מרוכזת בצד אחד. הבוסנים ביתרון קל ב-ץ (קיצור של ט"ס, קיצור של טים ספיריט. כל הזכויות שמורות לאיתי
. אנחנו ביתרון קל בביטחון. יתרון נוסף משמעותי שלנו הוא העומק: לבוסנים בסגל יש רק 15 שחקנים בני 20 בסגל (שוער אחד, שישה בהגנה, ארבעה קשרים, ווינגר אחד וארבעה חלוצים), כאשר כל השאר בני 19. הסגל המצומצם לא מאפשר להם להציב מחליף ראוי לשוער שלהם בוויק פורם, או לתקוף עם שני ווינגרים, או לשחק נורבגי אפקטיבי וכד'. בהינתן העובדה שבוסניה חייבת ניצחון כדי להישאר תלויה בעצמה במאבקי העליה, כך שהמערך הצפוי שלה הוא 1. 352 סטנדרטי (ווינגר אחד למרכז ואחד התקפי). 2. 343 עם ארבעה קשרים והתקפה מרכזים חזקה. 3. 343 עם שלושה קשרים, ווינגר התקפי ובלם התקפי. כל מערך אחר יאלץ אותם לשחק עם בני 19 (352 עם התקפה מהצדדים בלבד, חיזוק הקישור או ההתקפה על ידי בלם או מגן התקפיים) או ישחק לחלוטין לידיים שלנו (בונקר כלשהו). האופציות שלנו לא רבות, אך כל אחת מהן נותנת מענה לא רע לאופציות הבוסניות: 1. 451 עם ארבעה בהגנה, ארבעה בקישור, ווינגר התקפי וחלוץ לצד שלו (להלן "451 אוקראיני"). נותן מענה מייטבי מול מערך בוסני שלא מעבה את ההתקפה, כלומר 352 סטנדרטי. 2. 442 עם ארבעה בהגנה, שלושה בקישור, ווינגר התקפי ושני חלוצים במרכז (להלן "442 פרואני על שם חגי"). המערך טוב במיוחד נגד מערך בוסני שמפקיר את ההגנה עם בלם התקפי. 3. 451 עם שלושה בלמים מרכזיים, חמישה קשרים, מגן התקפי וחלוץ לצד שלו (להלן "451 פסיכי על שם אילון). מערך שמבטיח בסבירות גבוהה מאוד שליטה בקישור עם חיזוק ההגנה במרכז. נותן מענה מייטבי למערך בוסני ללא ווינגר התקפי. לאחר התלבטות קשה (ואילוצי פורם) האופציה שנבחרה היא אופציה מספר 1. ההרכב (הפעם בלי מתן): שוער – דקל נחמיאס שני בלמים– אורי גבסו ואביחי חודרוב (נגחן וקפטן) שני מגינים– אדם כהן ודורון לוז(חזק וס"פן) קשר הגנתי – אלון אוזן קשר התקפי – חגי לוז (נגחן) שני קשרים נוספים – יינון צמח (נגחן) ואליעזר כץ (ב"צ) ווינגר התקפי - – אבי סוויסה (מהיר) חלוץ לצד – אלחנן ארבייטמן מאמן הגנתי גישה – נורמאל טקטיקה – נורמאל נסיון – יתרון לבוסניה. הם נהנים מהעובדה שהסגל שלהם מצומצם ורוב השחקנים שיחקו כמעט את כל המשחקים. אצלנו הסגל רחב והעומס התחלק בין כולם. ----- אימון: אליעזר כץ עלה לטיטאניק קישור, אבי סוויסה עלה למג'יקל ווינג, ואושרי אלול (להזכירכם – בן 19) עלה למיתיקל ווינג!!! --- במקביל למשחק שלנו ארה"ב תנצח את טוניס ופרו תארח את אוקראינה במשחק חסר חשיבות. כמו כן, הנבחרת הבוגרת תנסה לגרום להפתעה מרעישה מול אסטוניה המפלצתית ותנסה לעלות שלב בגביע העולם. אנחנו נהיה עם הטרנזיסטור מכוון על המשחק הזה. בהצלחה ואל אל ישראל X2!
 

meidadc

New member
בקשה למנהלים

אשמח אם תוכלו לספח את השרשור הקודם אל השרשור הזה (ולא להפך). תודה
 

meidadc

New member
אממ....

בוסניה עלתה במערך 352 סטנדרטי. הם אמנם מובילים 1-0 משער מיוחד, אבל אני אופטימי. יהיה להם קשה מאוד מאוד להבקיע שערים מיוחדים.
 

zukim

New member
פיק או נורמאל?

51% אחזקה בכדור לבוסמנים
אני לא חושב שהם עמדו בציפיות שהן כל כך רצו. כל הכבוד! נראה שאנו יכולים לצאת אפילו בניצחון.
 

zukim

New member
../images/Emo104.gif אל אל ישראל ../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif

מלך מלך פשוט נהדר! כל הכבוד !!!
 

R o n 2 5 6

New member
שאפו ענק למידד

קמפיין ענקי עשית,ומשערוריית הבחירות שהייתה בהתחלה יצא דבר טוב. כל הכבוד לך שהבאת את הנבחרת לכזה הישג :)
 

meidadc

New member
איזו שערוריית בחירות? ../images/Emo3.gif

למה להזכיר נשכחות?
 

tomash11

New member
וזו עוד מילה טובה

אני חושב שהתפקוד המצוין שלך כמאמן הנבחרת הצעירה, אחראי לא מעט על הפיכת המאורעות הללו לנשכחות. שוב שאפו.
 

gulu19

New member
כל הכבוד! ../images/Emo13.gif

מזל טוב על העלייה :) מתחילת הקמפיין ישראל הובילה ועלתה בצדק. כל הכבוד למידד
 

meidadc

New member
תודה למברכים

אני מאושר על העליה. המשחק אמנם הלך יותר קשה ממה שחשבתי (הבוסנים השו רק בזכות אירוע מיוחד שקשה היה לצפות מראש. במניין השערים הרגילים ניצחנו 2-1) אבל בסוף השגנו תוצאה מצויינת. בשבוע הקרוב ננפה בהדרגה חלק מבני ה 20 ונזמן בני 19 לצורך צבירת נסיון. משמעות - רוח הצוות שלנו תרד לרמה הנמוכה ביותר - מה שיוביל להפסד ביתי לארה"ב. לאחר מכן אנחנו יוצאים למשחק חוץ באנגולה שאנחנו צריכים לנצח (למרות רוח הצוות) תודה לכולם על התמויכה והברכות. בעיקר תודה למי שהשתתף בדיונים הטקטיים היום ובמשחקים קודמים. בהחלט גרמתם לי לבחון מחדש חלק מההנחות שלי. דיונים כאלה יחזרו שוב בגביע העולם.
 
למעלה