שרשור
השיר האוהב עליך

ט2רייJי

New member
../images/Emo66.gifשרשור../images/Emo66.gifהשיר האוהב עליך

כל אחד יכתוב בשרשור הזה את השיר שהוא הכי אוהב ולדעתו הוא השיר הכי יפה אני אתחיל :
בעינייך את כל התמונה אני רואה המציאות בה חשקתי מפחד כל כולי בתקווה שבך נאחז בחייך את חיי נתתי בלי שתרד על ברכייך מאושרת כמו שלא הייתי עד כה אך שינית פנייך פזמון: מטייל באגדה חול זהב של אהבה קשה מחפשת נקודה אור בקצה דמותך החשוכה מאבד את התחושה כשאת נוגה את כה רכה מאבדת כל תקווה כשאתה הולך ללא מילה לא ראיתי את השינוי שבי פתאום מול מראה לא זיהיתי משנה את הצורה בקשתך היא לי פקודה הצבעים כבו פתאום שמור עליהם תן אור יום לשמחה בי געגוע תן לי יד והיה קרוב שמור עלינו בלי גבולות מטייל באגדה חול זהב של אהבה קשה מחפשת נקודה אור בקצה דמותך החשוכה מאבד את התחושה כשאת נוגעת כה רכה מאבדת כל תקווה כשאתה הולך ללא מילה אם ריגשותייך כנים אליי אז ישמר רואה דמעותייך אין לך מה לפחד יותר
 

ליליוש

New member
השיר האוהב עליי הוא.....

"זה כל הקסם" של נימרוד לב ואורלי פרל. מסתכלים עלי כל הזמן מה הם רוצים מה אכפת לי בעצם אומרים לי שאני חצי בן אדם והיא חצי משוגעת אבל זה כל הקסם כשאני רואה אותך אני רואה את מה שבא לי לראות אותך כמו שאת כשאת פורשת כנפיים אני צייר ואת זמרת בארים אדומה אני מוכן ואת רוקדת בתוך הנשמה ואין דבר יותר נכון מאותה נשימה כמה זמן אני חולמת בהקיץ משתדלת להציץ אבל אין כלום בעיניים גם מילים הן ריקות כמו האוויר שאני נושפת כל הלילה נושמת ונושפת מתאדה לשמיים כשאני רואה אותך אני רואה את מה שבא לי לראות אותך כמו שאת כשאת פורשת כנפיים אתה צייר אני זמרת בארים אדומה אני מוכן ואת רוקדת בתוך הנשמה ואין דבר יותר נכון מאותה נשימה לללל... לללל... לללל... כמו שאת כשאת פורשת כנפיים אתה צייר אני זמרת בארים אדומה אני מוכן ואת רוקדת בתוך הנשמה ואין דבר יותר נכון מאותה נשימה מסתכלים עלי כל הזמן מה הם רוצים מה אכפת לי בעצם אומרים לי שאני חצי בן אדם והיא חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
 
למעלה