../images/Emo66.gifשרשור../images/Emo66.gifהשיר האוהב עליך
כל אחד יכתוב בשרשור הזה את השיר שהוא הכי אוהב ולדעתו הוא השיר הכי יפה אני אתחיל :
בעינייך את כל התמונה אני רואה המציאות בה חשקתי מפחד כל כולי בתקווה שבך נאחז בחייך את חיי נתתי בלי שתרד על ברכייך מאושרת כמו שלא הייתי עד כה אך שינית פנייך פזמון: מטייל באגדה חול זהב של אהבה קשה מחפשת נקודה אור בקצה דמותך החשוכה מאבד את התחושה כשאת נוגה את כה רכה מאבדת כל תקווה כשאתה הולך ללא מילה לא ראיתי את השינוי שבי פתאום מול מראה לא זיהיתי משנה את הצורה בקשתך היא לי פקודה הצבעים כבו פתאום שמור עליהם תן אור יום לשמחה בי געגוע תן לי יד והיה קרוב שמור עלינו בלי גבולות מטייל באגדה חול זהב של אהבה קשה מחפשת נקודה אור בקצה דמותך החשוכה מאבד את התחושה כשאת נוגעת כה רכה מאבדת כל תקווה כשאתה הולך ללא מילה אם ריגשותייך כנים אליי אז ישמר רואה דמעותייך אין לך מה לפחד יותר
כל אחד יכתוב בשרשור הזה את השיר שהוא הכי אוהב ולדעתו הוא השיר הכי יפה אני אתחיל :