שבוע טוב ושפע נחת

sitvaniyot

New member
שבוע טוב

איזה יום נפלא, חמים כמו שאני אוהבת. לרונה ברכות ליום ההולדת, סליחה על האיחור. אדזה, היי בריאה. עמליה, תודה על המצגת מלאוס, התמונות מלואנג פארבנג והסביבה, והיה נעים להזכר. היום נפרד מהמשפחה הפולינזית. אני קצת מתלבטת איך להמשיך את הסיפורים, אז אם יש בקשות, אנא, אשמח לשמוע ולהענות. ביום שני מגיע המטוס שלי. הגיעה העת לעזוב. כבר מיום ראשון אחר הצהריים, מתחילים התושבים להיפרד ממני. עם חלקם אני מחליפה כתובות ובשנים הבאות אשלח להם כרטיסי שנה טובה לשנה האזרחית. ואיך נפרדים כאן? מקבלים מחרוזת צדפים. מזכרת שאינה נובלת כמו הפרחים שקיבלו אותי בבואי. וכך, עטורה במחרוזות הצדפים אני מעיפה מבט אחרון אל האי ועולה על המטוס. בתמונה, חצר באי. הסככה שהיא כמו אוהל, משמשת ליבוש אגוזי הקוקוס.
 
לערוץ 2 דרושים

לסדרה דוקומנטארית איכותית, מחפשים זוגות בדרך לחתונה. כדי להראות שהאהבה לא נגמרת לעולם אנו פונים אליכם גיל 60 פלוס ומציעים לכם חוויה חד פעמית. לפרטים נוספים רונית [email protected]
 
שאלה לי: באיזה סלולריים אתם משתמשים

אני מעוניינת לקנות להורי הנהדרים ניידים, למרות שהם אינם מוכנים לשמוע על כך... ממש מסרבים בתוקף "להתעסק עם המכשירים הסבוכים הללו". על כן אני מחפשת מכשיר נוח, זול ולא מסובך. נתקלתי באתר כלשהו במכשיר X120 שמספק שיחות בשווי 500 ש', כך שיוצא שהוא עולה 200 ש' בלבד!! לא מכירה אותו, אשמח לשמוע דעתכם.
 
פרסומות

חווה בת חווה, כנראה שמנהלת הפורום שלנו עדיין לא הגיעה היום למחשב, אז אני מזכירה פה לכולם שאנחנו לא עושים פה פרסומות.
 
אחה"צ טובים לכולנו../images/Emo82.gif

תודה לכל מי שברכ/ה אותי בכתב לרגל יום הולדתה של נכדתי טוהר וגם למי שעשתה זאת בלב בלי לכתוב. אתמול היה מזג אויר לפי הזמנה. למי שלא מכיר/ה יש פארק בחולון שנמצא ליד המועדון ימית 2000. זהו פארק ענקי עם המון מקומות חניה ושפע של מקום לפיקניקים, המון אנשים ולכולם יש את השטח הכאילו פרטי ואף אחד לא מפריע לשני, יש שם מתקנים לילדים, מגרשי טניס, אגם לשייט בין ברבורים, מזנון שהמוצרים בו לא יקרים ורק דבר אחד קצת לא בסדר, יש שירותים מאד נקיים, אבל רחוק ללכת לשם ועד שחוזרים -כבר צריכים שוב להתחיל ללכת. בקיצור מאד נהנינו. היינו בני משפחתי ומשפחתה של כלתי ותפסנו שלווה. אף אחד לא ניג'ס, כלת השמחה היתה נהדרת, היא מאד נהנתה מתשומת הלב ושיתפה פעולה בכל. חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים.
 
שלום לכל חברי הפורום.../images/Emo140.gif

ציפי , איזה כיף לכם שמזג האוויר הלך לקראתכם אתמול ונהניתם.שוב , ברכות לנכדה הקטנה, שטוהר שמה. ועכשיו לבעיות שיש לי היום בתפקודי המחשב,ולא ברור לי בכלל אם זון אשמת המחשב שלי בלבד, או גם תוספות של "תפוז", כשמתחשק לו, הוא נותן לי אישור כניסה, ופתאום לוקח את הדף וןמודיע לי שהוא מצטער, אך לא ניתן להיכנס, ויודיעו לצוות הטכני של תפוז. מה הם חושבים לעצמם שיש לי זמן כל היום לשבת במחשב ולהתחנן שיתנו לי להיכנס. אני גם לא מצליחה לפתוח שני מסרים מהבוקר. למרות נסיונות חוזרים ונשנים. אני מגיעה לתיבת המסרים אבל לא מצליחה לפתוח . הודה, ורונה, מקווה שעד הערב אצליח לפתוח את המסרים שלכם, זהו. עד פה להפעם, ושנשמע רק בשורות טובות.
 

yaely2

New member
מנהל
לכול החושבים-כותבים וגם רק לקוראים

ערב טוב אפשר היה להוסיף את יום ראשון של היום לימי חיי ואפשר היה לגרוע אותו, הוא כול כך דומה לכול יום אחר שלא תבחינו אם הוא כאן או לא. מה שחשוב שאתם כאן, רוקסן שמצאה פיתרון וציפי שחזרה מיום ההולדת. מקווה שעוד אנשים יכנסו כדי שהפורום יקבל יותר צבע וחיוניות. מעניין כול מה שהחברים כותבים פה פשוט מעניין לקריאה, אז אנא כתבו כדי שנוכל לקרוא וגם שיהיה לאלה שאינם כותבים אלא רק קוראים שגם להם יהיה בשר על העצם. כמובן כמובן שאני לא אסיים בלי איחולי בריאות לכולם.
 
בענייני בריאות - קיבלתי "גימלים" -

חופשת מחלה עד יום רביעי. עד אז אנחנו צריכים לבצע את ההתנתקות - להוריד את התנחלויות המיקרובים היושבים בקרבי. האדומה האדומה הזו היא נורית אסיה
 

yaely2

New member
מנהל
ערב טוב לכולם ../images/Emo23.gif

שלום כולם, מתנצלת בפני אלה שאחרי שאני שולחת הודעה אני מגלה ששכחתי להזכיר את שמם. כמו שאמרתי באמת באמת קוראת כול מילה של כול אחד ושוכחת להגיב. רציתי לספר לכם שבשבת יצאתי לסיור לאפולוניה. מצודה, לאורך הרבה שנים דורות ושלטונות ישבה על הצוק היכן שהיום הרצליה פיתוח.המצודה נקראה קודם ארסוף (ארשוף) . המקום נמצא בשולי הרצליה פיתוח ונכנסים אליו דרך הווילות. המדריך בשם זוהר בעל ידע רב בבוטניקה בנוסף לידע שלו על ההסטוריה של המצודה. מהר מאוד הוא גילה את בורותי בנושא ואימץ אותי אליו ליד כל שיח. כך שגם היה לי הסבר רגיל וגם אנציקלופדיה צמודה. בחודש הבא הוא מדריך על הירקון משבע טחנות ועד שפך הנחל לים ואני מתכוננת ללכת. אבל מה יש לו כול כך הרבה מרץ שהמרץ שלו מוציא למטיילים את המח מהעצמות, הולכים והולכים והולכים... קצת לחץ בזמן האחרון, כאילו יושב מישהו למעלה ודואג כול הזמן למלא את מיכל הסידורים שלי, אז אנא כתבו יותר כדי שיהיה הרבה יותר מה לקרוא.
 

נטלי 3

New member
לילה טוב חבריה

זה עתה חזרתי. מאחר ואין לי משהו מיוחד לספר, אז אספר לכם על - בשבוע שעבר נפגשתי בקניון עם חברה מאוד מאוד יקרה שלי, עבדנו יחד באוניברסיטה שנים רבות, יש בינינו קשר מאוד מיוחד. היא נתנה לי במתנה ספר שירים שכתבה ביתה מיכל שנספתה בתאונת דרכים. הספר נקרא - מיכל המשפחה ריכזה את המחברות שלה, ואת השירים שכתבה מגיל רך, בעברית ובאנגלית, (חברתי היא ילידת ארה"ב). הם לא שינו דבר, לא תיקנו את שגיאות הכתיב והשירים מקסימים, מזמן מזמן לא נהניתי כל-כך מקריאת שירים כל כך תמימים, מלאי חכמה של ילד שלאט לאט מגלה בסקרנות את העולם סביבו, צופה בו ומגיב אליו - בשובבות ובהומור. לילה טוב נטלי
 
למעלה