קפצתי לבקר

אש לי 39

New member
../images/Emo66.gifקפצתי לבקר../images/Emo24.gif

וואוו השקעתם,שיפצתם,הכנסתם אורחים ממש יפה פה? כן התגעגעתי,ולא לא הצצתי:) אבל חייבת לשתף את כל העולם. הבת שלי התגייסה השבוע
והיום אראה אותה חיילת פעם ראשונה וואווו מה זה אומר עליי? איך אני גודלת לי יו....אמא'לה... חברים מתוקים,חיבוקים ונישקוקים על הגעגועים היום אשאר קצת לקפה ....שיט איך שהתגעגעתי. אוי האייקונים פתאום לא ניפתחים אז דמיינו אותי צהובה עם ידיים לצדדים וחיוך ענק,כי וואלה...טוב לי. אש.... בוקר ניפלא לכולם איימי.
 

אש לי 39

New member
מה זאת אומרת לכמה זמן?../images/Emo8.gif

עד שאסיים את ה-
מקווה שתימזגו לי בדלי
וואוו כייף לראות אותך מקווה שהכול בסדר.
אש.
 

o®eL

New member
הי מתוקה, נ ש ב ע ת לך התכוונתי

לכתוב לך. קודם כל -
לבת, ושיהיה בהצלחה, וקל, ומהר. וחוצמיזה - אני בעד שתשארי לתמיד, כי את חסרה פה
רצה לוט'. חכי פה, אל תזוזי, עד שאחזור.
 

אש לי 39

New member
שיט זה כמו לחזור ה-../images/Emo82.gifאיזה כייף.

רגע אפרוק את המזוודה חולצת נעליים... בטח,בטח,שאחכה לך...
אש
 

romantic38

New member
אם זה כיייייייייייייייף.. ../images/Emo24.gif

לא עוזבים את ה
. מזל טוב לחיילת. בורוכה החוזרת!!!
 

אש לי 39

New member
גם גוזלים עוזבים את הקן../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

תודה תודה....איזה יופי שאתה כאן.
געגעתיגם אלייך.
אש
 
אמרו לי פה..עוף גוזל..

אש לי..חושבת כמה קשה לתת להם ללכת.. והנה יש לי מקרה: עוד חודשיים שניים עוזבים לביקור בארץ..אחד מהם לחודשיים..ואחד חוזר אחרי חודש ומייד עוזב לשנה לברזיל. את הקטן שלי עד אוגוסט לא ראיתי שנה.. מתחילה להתרגל לרעיון..בפנוכו אני עצובה..אולי גם לא יודעת איך אסתדר בלי הבכור שלי..מפחדת מהאינטראקציה החדשה שתווצר כאן..בין הקטן לאמצעי.. שנתיים הוא לא גר איתי..והשנויים בטח עצומים.. הם יהיו על הפנים כי יפרדו מאחיהם הבכור בארץ..וזה כבר סיפור.. אך אפ אחד מ איתנו לא רוצה לעכב אותו מלהגשים לו חלום בגלל הרגשות שלנו, הפחדים שלנו..והוא רוצה לפרוח מהקן.. כבר מתכנן שנת למודים בתאילנד..לעוד שנתיים. מחשיב עצמו אזרח העולם..רוצה ללכת, רוצה להכיר עולמות אחרים.. ולי קשה. מדחיקה את הרגע.. והנה מחר יש פגישה ענקית לכל היום..שם מסבירים לנו שוב את הנושא..מדברים על המשפחות שיאמצו את הילדים בניכר.. ואמרו לי: את לא אמא שלו לשנה שלמה. תשכחי מזה..תהייה לו אמא ברזילאית. כבר קבלנו תמונות..קבלנו בית ספר..יודע היכן יגור..והוא עף לי מהידיים ע וד חודשיים .. אז הנה בתך הולכת לצבא..פותחת דלת לחיים אחרים..לבגרות..להיות חיילת. קשה לתת לה ללכת. אין מילים.
 

אש לי 39

New member
האמהות....../images/Emo66.gifהן הפלדה

כתבת יפה,לא נעצור כאב על חשבון חלומות שלהם,והתחייבויות שורדות כל מתח ,כאב,געגוע,עצב וואווו לולא היינו חזקות כברזל. אהבתי לקרוא אותך
אש
 

o®eL

New member
זהו. חזרתי. עכשיו הסבר ../images/Emo92.gif

איך ניצלת 'ת'הזדמנות שלא הייתי פה כמה ימים כדי ל'תחפף
אפילו בלי לבקש רשות. ובטח חשבת 'ני אעבור לך על זה בשתיקה
OK.
יש גזר-דין. שבוע עבודות שירות בפורום. את אחראית להכין 'ת'קפה לחדשים, לעשות להם מקום, להסביר להם איך עובד שרשור, לעשות להם סיור. הבנתוש
 

אש לי 39

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifכל החדשים אליי../images/Emo8.gif

מייד אתן לכם טפסים למלא,והוראות כל הגברים החתיכים,בני 30 פלוס מטר שמונים לעמוד בצד ימין,האחרים ... סתאאאאאאאם,מה??? אוראל שבוע?? וואוווו.....אם יהיה מישהו מעניין,אולי אתחיל בסיור
אשששששש...
 

o®eL

New member
חחחחחחחח איך את מצליחה להוציא

את הטוב..... זה עונש זה
I SHOULD HAVE KNOWN...
 

אש לי 39

New member
הופה'לה../images/Emo24.gif

ענתייייייייייי איזה יופי שאת כאן.
על חיבוקי.
 

yorika

New member
אש לי-נורא ת'געגעתי........

ברכות למתגייסת ולאמא הנרגשת.....מה זה אומר עלייך.....וואהו המון.....ורק טוב.....
 

אש לי 39

New member
לימונדה../images/Emo23.gifורונה../images/Emo23.gif

יפה מצידכם האיחולים מודה לכם אךך...אתם יודעים פה לחמם את הל-
 
למעלה