../images/Emo66.gifקפצתי לבקר../images/Emo24.gif
וואוו השקעתם,שיפצתם,הכנסתם אורחים ממש יפה פה? כן התגעגעתי,ולא לא הצצתי
אבל חייבת לשתף את כל העולם. הבת שלי התגייסה השבוע
והיום אראה אותה חיילת פעם ראשונה וואווו מה זה אומר עליי? איך אני גודלת לי יו....אמא'לה... חברים מתוקים,חיבוקים ונישקוקים על הגעגועים היום אשאר קצת לקפה ....שיט איך שהתגעגעתי. אוי האייקונים פתאום לא ניפתחים אז דמיינו אותי צהובה עם ידיים לצדדים וחיוך ענק,כי וואלה...טוב לי. אש.... בוקר ניפלא לכולם איימי.
וואוו השקעתם,שיפצתם,הכנסתם אורחים ממש יפה פה? כן התגעגעתי,ולא לא הצצתי