יומולדת

../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif יומולדת ../images/Emo12.gif

אני צריך להתבייש בעצמי
אתמול היה יומולדת למלאכית, ולא פתחנו לה שרשור
אז עדיף מאוחר מלעולם לא
מלאכית, שיהיה לך המון המון מזל טוב. עכשיו גם את מצטרפת לזקנים, מחליפים הקידומת. ברוכה הבאה למועדון
שתצליחי בכל מה שתעשי, ושיהיה לך המשך שרות מהנה
אוהב
, אלכס
.
 

ToMeR Yea Yea

New member
../images/Emo129.gif ../images/Emo49.gif ../images/Emo121.gif

מלאכית - מזל טוב, שמחה וששון, אושר ועושר לכל החיים
עד 120..
 

Da Agli Est

New member
מזל טוב../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif

(חיחיחי בלון ירוק) בהצלחה וזה... גלעד.
 

The6thAngel

New member
../images/Emo51.gif רבה גלעד

אני מתנצלת על הטעות בהודעה הקודמת שלי, התכוונתי אליך אבל שכחתי להדביק!!! אז זה יצא שוב הניק של תומר...|אייקון של מלאך בוש ונכלם| Will not happen again, I propmise...
 
../images/Emo65.gif מזל טוב מלאכית ../images/Emo77.gif ../images/Emo6.gif

מה קורה איתך בכלל? שנים לא שמענו ממך
בכל מקרה,שתהיה לך שנה מוצלחת במיוחד ובסופה חיוך רחב
 

mkarin

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo77.gifמזל-טוףף../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

 

דנה^^

New member
../images/Emo12.gif מלאכית כבר בת 20?!

הזמן טססססס יוווו מלאכית
מקווה שהיה לך יומולדת מאוד מאוד שמח :) המון המון מזל טוב, ושתהיה לך שנה מקסימה ומוצלחת :)
 

Shark Alarm

New member
אלכס, תזהר.. ../images/Emo26.gif

אם היא לא נוגעת בביסלי, אין מצב שהיא תתן לך חיבוק... חחחחחח
 

The Special K

New member
../images/Emo25.gif../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo77.gif../images/Emo39.gif../images/Emo41.gif../images/Emo140.gif

 

The6thAngel

New member
טודע../images/Emo9.gif

איזה כיף לי שזכרתם
ואלכס - פספסת בדיוק ב-19 דקות, זה בסיידר
בצורה מוזרה כלשהי זה יצא כמו שאני אוהבת - בחצות... חיילים שלי שאלו אותי איך זה להחליף קידומת, והייתי סחוטה מעייפות כי ישנתי חצי שעה בלילה, ואמרתי להם שמרוב שכתבתי ברכות על זה בשנה האחרונה לחברות שלי (אני הכי קטנה
) כבר התרגלתי לרעיון...
תודה לך
לתומר ToMeR Yea Yea
לגלעד ToMeR Yea Yea
ליגאל FreakOfNature
לרועיפייד-ראותא
לקארין mkarin
לאביגיל ג
לנדב bhnadav
לדנה^^
לרון חשבון
לעדי The Special K
לרמי The Guardian17 והכי חשוב -
לפורום הזה על קיומו ולכל האנשים שעושים אותו מה שהוא
LOVE U
 
למעלה