נינה 60

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

שבת שלום ל כווווווולם. נעלמתי לקצת. איתכם הסליחה. נולד לי נכד חדש אח לתאומות היפות שלי. עידן שמו. ואני פשוט עובדת על הקו. עכשיו יש לי 3 נכדות ו 3 נכדים. איזה אושר ממלא אותנו. התאומות בנות 3 ו 10 חודשים ,משום מה נראה לי קצת מעופפות ולא מעכלות את המצב החדש. כששואלים אותן מה שלום עידן הן מתעלמות לחלוטין.ספרו לי בבקשה איך קיבלו האחים הגדולים את התינוקות החדשים שנולדו , ואם יש דרך מקורית להתמודדות. הן מקבלות תשומת לב מכאן עד הודעה חדשה, מתנות, בגדים,אהבה וחיבוקים בלי גבול.. שבת מקסימה לכולם ובשורות טובות . אמן.
 

שויי

New member
../images/Emo49.gif לכוכב הנולד עידן

ולשאלתך התשובה שלי אינה מקורית. זה כואב כשתשומת הלב המיוחדת עוברת לכוכב חדש, מתנות ודברי חלקות אינם מרככים את הטבע, מתרגלים לזה, גילן של התאומות, למעלה משלוש שנים, עומד לזכותן כי בגיל הזה כבר ניתן להבין ולהסתגל ביתר קלות, מה עוד שיש להן אחת את השניה, להיתמך. ההמלצה שלי היא להזדהות עם הקושי של הילדים הנחשבים לפתע גדולים, מרגע היוולד תינוק חדש, ולדבר איתם לעודד לספר, להזדהות עם רגשותיהם הגלויים והמוחבאים, שלא ירגישו אשמה על רגשות שליליים, הכל בסדר.
 
../images/Emo49.gif להולדת עידן

בקורי הסבתא יוקדשו בעיקר לבנות. הוא עדיין לא זקוק לתשומי. הבנה עם תחושותיהן . אישית מתנגדת למתנות פיצוי.
 

הדסהש1

New member
מזל טוב להולדת הנכד

כל טוב להולדת הנכד .כל ילד עולם בפני עצמו. שיגדל לעלם חמודות בן ואח ונכד .
 

drorit17

New member
קודם כול ../images/Emo141.gif מזל טוב!!!!

את הקשר הטוב שבין הפעוטות לתינוק ,צריך ליצור ולקרב אותם אליו בהדרגה. בגיל 3 אפשר לתת להם לעזור עם התינוק בדברים קטנים, ואז באופן טבעי יווצר קשר. - מאוד כדאי לעודד את יצירת הקשר של הפעוטות עם התינוק החדש, למשל לעודד אותם לעזור לאמא עם התינוק , אפשר לבקש מהם להביא לו מוצץ כשהוא בוכה, , או חיתול נקי ,או לנדנד אותו ביחד עם אמא כשהוא בוכה בעגלה, או ללטף אותו ברגל או ביד שלו ,עד שיירגע ,כמובן ביחד עם אמא/סבתא . אלה פעולות קטנות שמועילות ליצירת קשר בין הפעוטות לבין האח תינוק הקטנטנן. בעוד תקופה קצרה התינוק יחייך ויגיב כשיעמדו לידו,
וזה יסקרן את הפעוטות לגשת אליו ולהצחיק אותו.
 

kikale

New member
מזל טוב לסבתא נינה , כן ירבו צהלות הנכדים

בריאות ונחת . אל תדאגי, כל הילדים מקנאים באחיהם הקטנים אבל בסוף לומדים להסתדר פחות או יותר , בסופו של דבר הדאגה היא מיותרת.
 

נינה 60

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

תודה יקרות שלי על הברכות. הנכדות אכן משתפרות ומקבלות את האח החדש בשמחה. הן עוזרות , ואכן יש להן אחת את השניה וזה נפלא . היינו שם היום ושחקנו כמובן רק איתן שעתיים. אנחנו מאוד קשורים אליהן וגם הן אלינו. ביום שני יעשו ברית לעידן ואחכ אהיה בקשר כאן בפורום. שבוע טוב לכולם ובשורות טובות
 
למעלה