בוקר טוב ליום רביעי

../images/Emo239.gifבוקר טוב לכם,גמר חתימה טובה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בוקר נפלא לכם, מצטערת שאני לא נמצאת כאן הרבה,אני בהכנות נפשיות ליום כיפור זה אומר שאני מקבלת על עצמי עוד דברים יותר מתחזקת, הולכת לשיעורים בערב,מתפללת יותר וכו'.. וגם הבן הקטן שלי בן אלחי לא מרגיש טוב
אתמול הוא עבר שני חיסונים
ומאתמול הוא לא רגוע עם חום
אז הנה זה בא
אני מבקשת ממכם
אם פגעתי במישהו/י או אמרתי מילה לא במקום בבקשה תסלחו לי, אני אוהבת אותכם מאוד,זה הבית השני שלי
שיהיה לכולם גמר חתימה טובה, שיתגשמו כל משאלות ל
לטובה ולברכה
אמן ואמן
נ.ב
שיהיה המשך יום מקסים
 
זיוון - אשריך - חזק חזק ונתחזק../images/Emo24.gif

שקבלי על עצמך עוד עול מצוות חיזוקים והתקבות לקדוש ברוך הוא - אשריך שזכית לעשות תשובה גדולה
 
../images/Emo42.gifצהריים טובים לכולם - גם אני מתנצלת

מה שלומכם חברים יקרים? גם אני כמו זיוון בימי עשרת תשובה עושה חשבון נפש עם עצמי ומפשפשת במעשי - יותר מתפללת - עושה התבודדויות עם הקדוש ברוך הוא - לומדת הלכות דינים ואיפה ניתן עוד לשפר ולתקן... ואני בשר ודם ועלי לשפוט את עצמי עוד לפני שאעמוד מול בורא עולם ביום הכיפורים - וטוב יעשה האדם חשבון נפש ויקבל על עצו חרטות מחילות סליחות וכפרות וביום הכיפורים להגיע זכים ונקיים בנפש גוף ונשמה... בבקשה סילחו לי על המעט שאני נמצאת כאן תודה על ההבנה
עמנואלה
 
אני הולכת על הקל והפשוט

אורז כורדי לבן תוספת של עוף ושעועית ירוקה - אני מבשלת בפחות תבלינים שיקבל טעם וצבע טיבעי אל תשכחו להרבות בשתיה - רק מים שהאוכל לא יהיה מלוח אצל הכורדים נהוג לאכול ביצה קשה לאחר סעודת מפסקת והשנה קראתי שלפי ההלכה אסור לאכול ביצה קשה ושהאוכל לא יהיה חם בבוקר יום שישי מצווה לאכול ארוחת בוקר היו לי שנים רבות שצמתי והיו לי שנים שחטאתי ביום הכיפורים - השנה נעשה תיקון מממ לא זוכרת אם צמתי בשנה שעברה
בכיפור זהאני הולכת לצום להתענות ובלי נדר בע"ה להגיע לבית הכנסת להתפלל את כל התפילות בחצי השנה האחרונה זכיתי לצום את כל התעניות שהיו - עשיתי עם עצמי הכנה לקראת יום הכיפורים תמיד לפני יום הכיפורים אני ניתפסת פחד ומבקשת שהיום הזה יעבור ויחלוף מעלי - להבדיל השנה אני מחכה לקבל את יום הכיפור כמו שהוא לכבד ולשמור על קדושתו - עוד שינוי עצום שאני עוברת בתהליך חזרה בתשובה בהצלחה בהננות נפשיים לקראת יום כיפור
 
כאלתי תודה - איזה יופי של הצעה

ובמיוחד העריכה של הפוסט - הגבתי לך - ואני מאמצת את ההצעה שלך גררררררררררר אהבתי את התמונות החמודות - את משקיענית שחבל"ז צום קל לך ולבני משפחתך - צום מועיל !!!
 

ARIE56

New member
עמנואלה ערבו טוב !מאי לה חוש רינה ?

מאי לה בכתה שימה רינה איתלה חושים דיד מה ?חחחחחחחחח
 

uzis1

New member
בתיה ! לה כריבלי - ליבי פישלה אלך כזה מטו

סוטנטה וואת - לה ייאלי - אילהה סעד לך
 
למעלה