שלום לכולם...אני מניו יורק... ואוהבת את לונדון. אשמח לשוטט פה לעיתים קרובות. אלונה
A alona1011 New member 27/12/04 #1 ../images/Emo65.gifשלום לכולם...אני מניו יורק... ואוהבת את לונדון. אשמח לשוטט פה לעיתים קרובות. אלונה
../images/Emo65.gifשלום לכולם...אני מניו יורק... ואוהבת את לונדון. אשמח לשוטט פה לעיתים קרובות. אלונה
E eli2301 New member 9/1/05 #2 חחח זה פורום על סידרה שנקראת ככה... ולא על סתם ערים ניו יורק ולונדון... קפיש?! חחח