שלום לכולם...אני מניו יורק...

alona1011

New member
../images/Emo65.gifשלום לכולם...אני מניו יורק...

ואוהבת את לונדון. אשמח לשוטט פה לעיתים קרובות.
אלונה
 

eli2301

New member
חחח זה פורום על סידרה שנקראת ככה...

ולא על סתם ערים ניו יורק ולונדון... קפיש?! חחח
 
למעלה