עידכוני ציוד חדש!

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo65.gifעידכוני ציוד חדש!../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

עידכוני ציוד חדש!

אמש בשעה 19:45 הועברו לידי הרכבת 4 דאבלים חדשים מרמת"א: 502, 524, 526, 527. ב-525 לא הושלמה ההרכבה והוא יסופק ביום 26.01.2006 יחד עם 503, 528 ו- 529. אמש בשעה 01:02 בדיוק, יצא קרונוע 49 לנסיעתו הציבורית הראשונה מנהריה לנתב"ג (02:40) ברכבת מס' 9 מצמוד (צמוד באביתרית
) למערך 6. קשבנו בנתב"ג מדווח כי הנסיעה עברה בהצלחה. ממידע שקיבלתי אמש בלילה מתברר כי ככל הנראה אכן ימוספר הקרון הראשון של זימנז (סימנס באביתרית
) במס' 1001... עד כאן. אין טעם לשאול שאלות כי כרגע אין לי עוד מידא (מידע באביתרית
). שלללללאאמת...(סאלאמת באביתרית
).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
קח אגמול (אקמול בדוידית) ../images/Emo6.gif

עידכוני ציוד חדש!

אמש בשעה 19:45 הועברו לידי הרכבת 4 דאבלים חדשים מרמת"א: 502, 524, 526, 527. ב-525 לא הושלמה ההרכבה והוא יסופק ביום 26.01.2006 יחד עם 503, 528 ו- 529. אמש בשעה 01:02 בדיוק, יצא קרונוע 49 לנסיעתו הציבורית הראשונה מנהריה לנתב"ג (02:40) ברכבת מס' 9 מצמוד (צמוד באביתרית
) למערך 6. קשבנו בנתב"ג מדווח כי הנסיעה עברה בהצלחה. ממידע שקיבלתי אמש בלילה מתברר כי ככל הנראה אכן ימוספר הקרון הראשון של זימנז (סימנס באביתרית
) במס' 1001... עד כאן. אין טעם לשאול שאלות כי כרגע אין לי עוד מידא (מידע באביתרית
). שלללללאאמת...(סאלאמת באביתרית
).
קח אגמול (אקמול בדוידית)

מאיזה מספר התחילו הדאבלים? וראית את הקישור לכתבה של ה-BBC למעלה?
 

urilei

New member
ובכל זאת שאלה

עידכוני ציוד חדש!

אמש בשעה 19:45 הועברו לידי הרכבת 4 דאבלים חדשים מרמת"א: 502, 524, 526, 527. ב-525 לא הושלמה ההרכבה והוא יסופק ביום 26.01.2006 יחד עם 503, 528 ו- 529. אמש בשעה 01:02 בדיוק, יצא קרונוע 49 לנסיעתו הציבורית הראשונה מנהריה לנתב"ג (02:40) ברכבת מס' 9 מצמוד (צמוד באביתרית
) למערך 6. קשבנו בנתב"ג מדווח כי הנסיעה עברה בהצלחה. ממידע שקיבלתי אמש בלילה מתברר כי ככל הנראה אכן ימוספר הקרון הראשון של זימנז (סימנס באביתרית
) במס' 1001... עד כאן. אין טעם לשאול שאלות כי כרגע אין לי עוד מידא (מידע באביתרית
). שלללללאאמת...(סאלאמת באביתרית
).
ובכל זאת שאלה
איפה נוסעים היום המערכים החדשים של רמת"א??? עוד לא ראיתי! (והבנתי שיש כאלה בשירות כבר כמה שבועות)
 

mucool2

New member
אם תחכה מספיק זמן

ובכל זאת שאלה
איפה נוסעים היום המערכים החדשים של רמת"א??? עוד לא ראיתי! (והבנתי שיש כאלה בשירות כבר כמה שבועות)
אם תחכה מספיק זמן
באחת התחנות בתל אביב, בטוח תיתקל באחד מהם (ואל תשכח לצלם!).
 

fireman

New member
הם נראים אותו הדבר כמו כל הDDים

ובכל זאת שאלה
איפה נוסעים היום המערכים החדשים של רמת"א??? עוד לא ראיתי! (והבנתי שיש כאלה בשירות כבר כמה שבועות)
הם נראים אותו הדבר כמו כל הDDים
שיש לרכבת ישראל.
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif על המידא ../images/Emo8.gif

עידכוני ציוד חדש!

אמש בשעה 19:45 הועברו לידי הרכבת 4 דאבלים חדשים מרמת"א: 502, 524, 526, 527. ב-525 לא הושלמה ההרכבה והוא יסופק ביום 26.01.2006 יחד עם 503, 528 ו- 529. אמש בשעה 01:02 בדיוק, יצא קרונוע 49 לנסיעתו הציבורית הראשונה מנהריה לנתב"ג (02:40) ברכבת מס' 9 מצמוד (צמוד באביתרית
) למערך 6. קשבנו בנתב"ג מדווח כי הנסיעה עברה בהצלחה. ממידע שקיבלתי אמש בלילה מתברר כי ככל הנראה אכן ימוספר הקרון הראשון של זימנז (סימנס באביתרית
) במס' 1001... עד כאן. אין טעם לשאול שאלות כי כרגע אין לי עוד מידא (מידע באביתרית
). שלללללאאמת...(סאלאמת באביתרית
).
על המידא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה