אביתר777777777777777
New member
../images/Emo65.gifעידכוני ציוד חדש!../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif
עידכוני ציוד חדש!
אמש בשעה 19:45 הועברו לידי הרכבת 4 דאבלים חדשים מרמת"א: 502, 524, 526, 527. ב-525 לא הושלמה ההרכבה והוא יסופק ביום 26.01.2006 יחד עם 503, 528 ו- 529. אמש בשעה 01:02 בדיוק, יצא קרונוע 49 לנסיעתו הציבורית הראשונה מנהריה לנתב"ג (02:40) ברכבת מס' 9 מצמוד (צמוד באביתרית
) למערך 6. קשבנו בנתב"ג מדווח כי הנסיעה עברה בהצלחה. ממידע שקיבלתי אמש בלילה מתברר כי ככל הנראה אכן ימוספר הקרון הראשון של זימנז (סימנס באביתרית
) במס' 1001... עד כאן. אין טעם לשאול שאלות כי כרגע אין לי עוד מידא (מידע באביתרית
). שלללללאאמת...(סאלאמת באביתרית
).
אמש בשעה 19:45 הועברו לידי הרכבת 4 דאבלים חדשים מרמת"א: 502, 524, 526, 527. ב-525 לא הושלמה ההרכבה והוא יסופק ביום 26.01.2006 יחד עם 503, 528 ו- 529. אמש בשעה 01:02 בדיוק, יצא קרונוע 49 לנסיעתו הציבורית הראשונה מנהריה לנתב"ג (02:40) ברכבת מס' 9 מצמוד (צמוד באביתרית