זה פשוט עצוב שלא מאריכים את הקומזל טוב לכרמלית בחיפה
אתמול נסעתי עם חבר לטיול חול המועד בחיפה. במהלך הטיול לקחתי אותו לנסיעה ראשונה בחייו בכרמלית. הבוקר, קראתי על הכרמלית בוויקיפדיה וגיליתי לתדהמתי שנסענו במקרה ביום שבו חלפו בדיוק 50 שנה מאז פתיחת הכרמלית לראשונה לציבור ב-6 לאוקטובר 1959.
אי אפשר להאריכו טכנית.זה פשוט עצוב שלא מאריכים את הקו
יש לו פוטנציאל ענק
צריך לאמר, מסובך מאוד טכנית - הכל אפשרי...אי אפשר להאריכו טכנית.
צריך לאמר, מסובך מאוד טכנית - הכל אפשרי...
די מזמן הצעתי לבנות שם מונוריילאפשר גם לבנות קו נוסף, עם מעבר
בתחנת 'גן האם' לכיוון האוניברסיטה, למשל. גם זה מן הסתם מסובך טכנית, אך אפשרי. השאלה עד כמה זה באמת ישתלם בעיר חיפה.
די מזמן הצעתי לבנות שם מונורייל
רעיון הזוי למדי, אני מודה, אבל היה יכול להיות נחמד...
לדעתי מונורייל יהיה הרבה יותר יעיל מרכבלנחמד - זה בטוח...
אבל כרגע אפילו רכבל נוסף לא כל-כך מצליחים לבנות בחיפה.
בשנת 1990 היתה תוכנית כזואפשר גם לבנות קו נוסף, עם מעבר
בתחנת 'גן האם' לכיוון האוניברסיטה, למשל. גם זה מן הסתם מסובך טכנית, אך אפשרי. השאלה עד כמה זה באמת ישתלם בעיר חיפה.
עוד קו עם קונקשן, מה הבעיהצריך לאמר, מסובך מאוד טכנית - הכל אפשרי...
מה המרחק התת קרקעי?אי אפשר להאריכו טכנית.
המרחק הוא של בין 600 ל-700 מ'מה המרחק התת קרקעי?
מה המרחק התת קרקעי בין הכרמלית לבין תחנת הרכבת הקרובה ביותר? (נדמה לי זו חיפה מרכז...) אם הוא לא כ"כ ארוך אולי מסוע במנהרה יוכל להיות יעיל...
לפי גוגל ארת' 450 מטרים בלבד. אני חושבהמרחק הוא של בין 600 ל-700 מ'
מדדתי לפי אתר emapלפי גוגל ארת' 450 מטרים בלבד. אני חושב
שבתחנת "לה הל" בפאריס מתגברים על מרחקים גדולים יותר בעזרת מסוע. רעיון קצת פחות ריאלי אבל הרבה יותר טוב לחיפה הוא לגנוב קצת שטח מהנמל וליצור תחנה צפונית מזרחית לכיכר פאריס שמרוחקת 300 מטרים מהכרמלית ו-300 מטרים מקרית הממשלה ולחברה בגשר לבניין הטיל ובמנהרה לכרמלית, במקרה זה תחנת חיפה מרכז תחדל מלתפקד. תחנת חיפה מרכז היתה במקום אידאלי בתקופת המנדט, אך היא במקום די סתמי מבחינת העיר בהווה. מפתיע אותי שהרכבת מוצאת לנכון לבצע עצירה בתחנה זו בכל הרכבות הבין עירוניות, מדובר בתחנה פרברית לכל דבר ללא שום קישוריות סבירה (אלא אם כן יחברו אותה לחיפה מרכז במסוע ויבצעו כירטוס משותף). במצב הקיים תחנת לב המפרץ כבר הרבה יותר חשובה ממנה ודווקא עליה מדלגות חלק מהרכבות לצפון.
קיימת תוכנית מפורטת לתחנה כזאתלפי גוגל ארת' 450 מטרים בלבד. אני חושב
שבתחנת "לה הל" בפאריס מתגברים על מרחקים גדולים יותר בעזרת מסוע. רעיון קצת פחות ריאלי אבל הרבה יותר טוב לחיפה הוא לגנוב קצת שטח מהנמל וליצור תחנה צפונית מזרחית לכיכר פאריס שמרוחקת 300 מטרים מהכרמלית ו-300 מטרים מקרית הממשלה ולחברה בגשר לבניין הטיל ובמנהרה לכרמלית, במקרה זה תחנת חיפה מרכז תחדל מלתפקד. תחנת חיפה מרכז היתה במקום אידאלי בתקופת המנדט, אך היא במקום די סתמי מבחינת העיר בהווה. מפתיע אותי שהרכבת מוצאת לנכון לבצע עצירה בתחנה זו בכל הרכבות הבין עירוניות, מדובר בתחנה פרברית לכל דבר ללא שום קישוריות סבירה (אלא אם כן יחברו אותה לחיפה מרכז במסוע ויבצעו כירטוס משותף). במצב הקיים תחנת לב המפרץ כבר הרבה יותר חשובה ממנה ודווקא עליה מדלגות חלק מהרכבות לצפון.
לפי גוגל ארת' 450 מטרים בלבד. אני חושב
שבתחנת "לה הל" בפאריס מתגברים על מרחקים גדולים יותר בעזרת מסוע. רעיון קצת פחות ריאלי אבל הרבה יותר טוב לחיפה הוא לגנוב קצת שטח מהנמל וליצור תחנה צפונית מזרחית לכיכר פאריס שמרוחקת 300 מטרים מהכרמלית ו-300 מטרים מקרית הממשלה ולחברה בגשר לבניין הטיל ובמנהרה לכרמלית, במקרה זה תחנת חיפה מרכז תחדל מלתפקד. תחנת חיפה מרכז היתה במקום אידאלי בתקופת המנדט, אך היא במקום די סתמי מבחינת העיר בהווה. מפתיע אותי שהרכבת מוצאת לנכון לבצע עצירה בתחנה זו בכל הרכבות הבין עירוניות, מדובר בתחנה פרברית לכל דבר ללא שום קישוריות סבירה (אלא אם כן יחברו אותה לחיפה מרכז במסוע ויבצעו כירטוס משותף). במצב הקיים תחנת לב המפרץ כבר הרבה יותר חשובה ממנה ודווקא עליה מדלגות חלק מהרכבות לצפון.
ומה זה תורם לה?תחנת חיפה מרכז משמש את נוסעי מנו ספנות
ואת הנוסעים המגיעים עם קרוזים מחו"ל.
יותר נוסעים, וככל הידוע לי, מדובר בשעות השפלומה זה תורם לה?
נגיד מרחק של 600 מטריםהמרחק הוא של בין 600 ל-700 מ'
מזל טוב לכרמלית בחיפה
אתמול נסעתי עם חבר לטיול חול המועד בחיפה. במהלך הטיול לקחתי אותו לנסיעה ראשונה בחייו בכרמלית. הבוקר, קראתי על הכרמלית בוויקיפדיה וגיליתי לתדהמתי שנסענו במקרה ביום שבו חלפו בדיוק 50 שנה מאז פתיחת הכרמלית לראשונה לציבור ב-6 לאוקטובר 1959.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.