מזל טוב לארד של דפי

shirka

New member
../images/Emo65.gif מזל טוב לארד של דפי ../images/Emo77.gif

היום הוא בן 4 חודשים בדיוק
ארדי, תמשיך לגדול לתפארת להתחתך (להיות חתיך) מיום ליום ולעשות את אמא ואבא מאושרים
ות מדודה שירי
 

dafgol

New member
../images/Emo49.gif לארד ../images/Emo65.gif../images/Emo23.gif../images/Emo45.gif../images/Emo77.gif|נשיק

יו , איך עברו כבר 4 חודשים ????? , ז"א שאנחנו הזדקנו כבר ב 4 חודשים... טוב נו....הזמן טס כשנהנים
ארד שיהיה לך המון
, אתה כבר ממש גדול , 4 חודשים זה כבר ממש בחור לעניין.... תגיד ? חברה כבר יש לך ??? ( אמא , נא לקרוא במבטא פולני כבד ). שקרני ה
תמיד יאירו את פניך. שתמשיך להיות בן נפלא להוריך . שולחים לך ולאמא שלך
י ענקי ענקי
ות מכל ה
בר ודפי השנייה .
 

yaelli10

New member
מזל-טוב אחד גדול ../images/Emo25.gif../images/Emo47.gif

לארד זוכרת את היום שהוא נולד כמו אתמול.... למיטב זכרוני גם לנועה מגיע מזל טוב, שמא זה שייך לשרשור נפרד?
 

dafdaf

New member
תודההה../images/Emo140.gif

והנה אני מביט על כולם מלמעלה....
 

מיקגאפ

New member
../images/Emo9.gifדפי סליחה, אבל הייתי חייבת...

התמונה של ארד כל-כך הזכירה לי את התמונה הזאת של בוגי בערך מאותו גיל... הם אפילו עושים פרצוף דומה עם השפתיים...
אז סליחה שהתפרצתי, וארד שלך כמובן מתוקי מתוקי.
 

dafdaf

New member
חופשי...חופשי ../images/Emo9.gif../images/Emo6.gif../images/Emo13.gif../images/Emo3.gif

אני תמיד שמחה לראות את בוגי המתוק שלך
 
מישהי לקחה לי את התפקיד ../images/Emo9.gif

עד שחשבתי שמצאתי לעצמי עבודה
<שירי
.........
סתםםםםםםםםםם בכיף...> כל היום אני אומרת לעצמי "וואלה היום ה-24 לחודש " ז"א ש:
היום ארד בן 4 חודשים
מחר היידי בת 27 <?>
אם אני לא טועה בגיל.....<בתאריך בטוח שלא..>
ב-28/9 נועה של שירי בת 4 חודשים
ומשננת לעצמי לא לשכוח לרשום ברכה..... אז הנה סיימתי ת´ספונג´ה+כביסה+אבק+כלים <
> והתיישבתי לי בניחותא מול המחשב ומה רואות עיניי ?!? דודה שירי < לפחות השמות שלנו דומים
> הקדימה אותי !!!
אי לכך ובהתאם לזאת.... הריני מצרפת את ברכתי לארד המקסים בשרשור זה : המון נחת,בריאות,אושר,גאווה ושמחה לך ולהורים , שתגדל לתפארת מדינת ישראל עם קורטוב של מתיקות ,אהבה ובריאות
מכל ה
 
למעלה