מישהי לקחה לי את התפקיד ../images/Emo9.gif
עד שחשבתי שמצאתי לעצמי עבודה
<שירי
.........
סתםםםםםםםםםם בכיף...> כל היום אני אומרת לעצמי "וואלה היום ה-24 לחודש " ז"א ש:
היום ארד בן 4 חודשים
מחר היידי בת 27 <?>
אם אני לא טועה בגיל.....<בתאריך בטוח שלא..>
ב-28/9 נועה של שירי בת 4 חודשים
ומשננת לעצמי לא לשכוח לרשום ברכה..... אז הנה סיימתי ת´ספונג´ה+כביסה+אבק+כלים <
> והתיישבתי לי בניחותא מול המחשב ומה רואות עיניי ?!? דודה שירי < לפחות השמות שלנו דומים
> הקדימה אותי !!!
אי לכך ובהתאם לזאת.... הריני מצרפת את ברכתי לארד המקסים בשרשור זה :
המון נחת,בריאות,אושר,גאווה ושמחה לך ולהורים , שתגדל לתפארת מדינת ישראל עם קורטוב של מתיקות ,אהבה ובריאות
מכל ה