יום הולדת

  • פותח הנושא 041
  • פורסם בתאריך

041

New member
../images/Emo65.gifיום הולדת

יום ההולדת של בעלי עתיד להגיע בימים הקרובים,הדבר מפחיד אותי ומכניס אותי למתח נוראי.אינני יודעת מה לעשות באותו יום ואיך אשרוד אותו? להתעלם? להכחיש?להסתגר בבית מפני כל העולם? הייתי רוצה לשמוע את חוויותיכם מהיום הזה... תודה ולילה טוב
 

שולשול1

New member
אני עולה לבית העלמין עם זר פרחים

ומרגישה שעשיתי משהו גם ביום הנשואים שלנו. לבד עם עצמי.
 

meshi4

New member
041.../images/Emo24.gif יום הולדת ו

יום נישואין עוברים אצלי רק במחשבה ועצב שהוא הפסיד את החיים.[פשוט כבר לא רלוונטי בשבילי]אבל מה שתארת :המתח וכו'.קורה לי לפני האזכרה וביום האזכרה.אני מדליקה נר זכרון בבית.ובאופן טבעי המחשבות ממוקדות בו.
 

אם כל חי

New member
יום הולדת ויום נישואין וגם אזכרה

הם ימים קשים.כנראה לכולם. אני נוהגת בימי ההולדת והנישואין לבקר עם שתילים חדשים{מגננת שם} פרחים וכד'. ביום הנישואין הראשון אחרי שנפטר,לקחתי לקבר בקבוק יין ושתיתי לחיינו,אבל אח"כ הבנתי שזה רק לחיי והטעם אבד. הרעיון היה שחיינו המשותפים שוים הרמת כוסית. וגם חייו שלו.
 
אולי זה נשמע טפשי, אבל

בשנתיים שחלפו מאז, הלכתי ורכשתי לבן זוגי מתנה ליום ההולדת, משהו שאני יודעת שהיה אוהב אילו היה בחיים. מכיוון שמדובר בספרים, זאת אולי מתנה "לעצמי". בכל מקרה, אני לא ממליצה להתעלם מהיום הזה. הרי ממילא לא תצליחי... עלי מקלה המחשבה שבן זוגי עדיין איתי, לפחות במחשבות, גם אם אינו נמצא פיזית. אני "משתפת" אותו בכאב, וכך אני "שורדת" את ימי ההולדת ואת שאר התאריכים המשמעותיים.
 
למעלה