יום הולדת שמח לרון אילון

../images/Emo65.gifיום הולדת שמח לרון אילון../images/Emo65.gif

איש יקר, ומתאמן בלתי נלאה (סלח לי אם אני טועה - למעלה משלושים שנות נסיון?). כיום מקדיש את עצמו לאימוני איאיידו וג'וֹדו, ולטיפוח וקידום העמותה הישראלית לקנדו ולבודו. מזל טוב במקביל גם על הדרגה הטריה (דאן 2 בג'וֹ).
 
תודה לכם מברכי ובמיוחד לך חברי זאב

שנות הניסיון לא ממש חשובות. דרך הלימוד היא כמעט אין סופית. אפלטון בדיאלוג טימיאוס 21 כתב : " זקנתי ולא חדלתי מללמוד הרבה ..." כל החיים שלנו זה בית ספר. מי יתן ובשנה הבאה עלינו לטובה נמשיך לדחוף את "עגלת" הבושידו קדימה - לשיאים חדשים. שנה טובה לכם
 
למעלה