יאאא...מזל טוב! כל הכבוד

EyeSeeYou

New member
שמתי לב

לאחת שהייתה קראה והלכה מבלי לנסות לתקשר עם השאר, ולשניה שלא התכוונה להישאר מלכתחילה, לטענתה. כך או כך אני מצר על כך ששתיהן לא בחרו להישאר, בהתחשב בכך שהפורום הזה מונה כרגע משהו כמו שבעה אנשים קבועים, שתי לסביות זה אחוז לא מבוטל וכולנו נשמח בו.
 

טל קר

New member
15 אנשים רשומים ברשימת חברי

הפורום. 0 מתוכן לסביות. כולכם מוזמנים להמשיך לשמוח.
 

EyeSeeYou

New member
לא כל כך מכיר את הליך הרישום פה

אבל עושה רושם שכל מי שכתב הודעה או שתיים כבר רשום כחבר באיזה פורום. בסופו של יום, מספר הכותבים הקבועים פה עומד כרגע על כשבעה. ושוב, זה לא המשנה, המשנה הוא שהן אינן נשארות כאן כדי לנסות, אחת באה רק כדי לברך והשניה באה קראה והלכה, אם כולנו היינו באים לקרוא וללכת הפורום הזה ולא אחרים היו עומדים יום אחד. זה פורום חדש, תני לו זמן, הזמן יגיד אם הן מוצאות את מקומן כאן או לא.
 

נEלי

New member
אני חושבת שאת צודקת

כשנכנסתי לפורום הזה וראיתי שיש מיליון הומואים וכמעט אפס לסביות, הבנתי שאין לי הרבה סיבות להישאר.
 

EyeSeeYou

New member
וואלה

כלומר גם את בחרת לגלגל עיניים(כדברי טל קר) במקום להביא הנה את חברותייך הלסביות כפי שאחרים הביאו אותי הנה (להלן חבריהם ההומואים) לא יוצרים יש מאין....כדי שיהיה נחמד צריך לעשות נחמד
וכמו שאמרת, הבנת שאין לך מה לחפש פה כי אין לסביות לא בגלל השם "המתיימר" (לדברי טל קר), אז פשוט הביאי לסביות וכולנו נהייה מרוצים. להפך אני אשמח להכיר איזה לסבייה או שתיים.
Eye
 

טל קר

New member
מציעה לך לקרוא את ההודעה של

אוגוסטוס גם. ואוגוסטוס מכירה הרבה יותר לסביות מכל הפורום הזה יחד.
 
הבהרה

לסיכום: פתחנו פורום מתוך צורך שלנו ושל חברי הפורום השונים. הוא לא בא במקום "בנים בלבד", "גאווה", "הורות הומו-לסבית" אלא בנוסף. כל המתקשים לקבל ולעכל בבקשה עשו זאת במקום אחר. אם הנהלת הפורומים ראתה לנכון לפתוח פורום שכזה אז כנראה שהיא יודעת על מה היא עושה. עד כמה שאנו נהנים מהשנינות של שניכם אין בכוונתנו להכנס עוד לדיונים, הסברים, התנצלויות ושאר ויכוחי סרק. זה המקום וזה הנושא, מי שמתאים לו להשאר בכיף, מי שלא, היציאה נמצאת משמאלכם. כל הודעה נוספת בנושא פשוט תמחק. שבת שלום.
 

מיה123

New member
אני מקווה שההודעה הזו לא תימחק

אני ממליצה לכם לשנות את שם הפורום ל"סקס וזוגיות הומוסקסואלית". הרי הסיבה שהפורום הזה הוקם במקום שתכתבו בפורום הסקס הרגיל היא שסקס סטרייטי וסקס הומוסקסואלי זה משהו אחר, נכון? אז גם סקס לסבי וסקס הומוסקסואלי זה משהו אחר. זה פשוט לא יילך. אולי מתישהו מישהי תרים את הכפפה ויוקם פורום "סקס וזוגיות לסבית". שם אני אשתתף.
 

pomelit

New member
לכי על זה

אני בטוחה באלפי אחוזים שהנהלת הפורומים רק תשמח להקים פורום כזה אם תמצא לו מנהלת.
 

אבא גאה

New member
אני מקווה שגם את זו לא תמחקו ../images/Emo13.gif

אני כידוע לכם אוהב את צוות ההנהלה כאן
אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שדיונים כמו: האם אתה בולע זרע? מה עושים כשרוצים לזיין בתחת והשני נמוך? ועוד... הם דיונים שלסביות לא יכולות להשתתף בהם.... בעיני השם של הפורום לא ישנה הרבה, לסביות לא יגיעו לכאן אם יוגדר כ"הומואים" או כ"גאה". מצד שני - אין מה לבוא בתלונות למאי ולירוי, אני יודע שהנהלת תפוז משוועת לפורום לסביות איכותי, איפה היא הלסבית שתוריד את הכפפות? אני מקווה שהפורום הזה יצליח וישגשג ואני מקווה שייפתח פורום נוסף "סקס וזוגיות לסבית"... ולסיום סיומת: האם מי מההומואים כאן רואה את עצמו משתתף בדיונים בפורום "סקס לסבי"? רוב חברי הן חברותיי הן לסביות. ועדיין אין בכוונתי להשתתף בדיונים על מהות הפות
שימו קונדום ולא לבלוע
 

אבא גאה

New member
אף אחד? ../images/Emo6.gif

להזכירך מתוקי....אנחנו עדיין במיעוט
ואם מוסיפים לכל הסטרייטים את הנשים הלסביות אז יש הרבה מאוד א/נשים שמתעניינים מאוד אבל מאווודדד בפות.
 

.m

New member
../images/Emo46.gif משנה תורן!!!

מילא היעדרות של שבוע, אבל מזו ההערה הזאת??? מצפה להתנצלות. ומיד! mai (מאוד לא מרוצה!)
 
לא רוצה ולא רוצה!...../images/Emo6.gif

סתאאאם... רק בשבילך - אני מתנצל אם מישהי נפגעה.
 

DJNYC

New member
הגעתי - אפשר להתחיל.

שאלות? מענות? בקשות? תהיות? הצהרות? מחשבות?
 

שמנתולה

New member
טוב, אז ככה:

כשנכנסתי לפורום לא הייתי מודעת לויכוח, אני קוראת מלמעלה למטה... והתרשמויותי להלן: א. לא מפריע לי שאין בהנהלה לסבית, החברים בפורום הם אלה שקובעים על מה ידובר, אם יהיו לסביות בפורום, ידונו גם נושאים הקשורים אליהן. ב. נכון שלא כל שרשור נוגע ללסביות, אבל- כך זה בכל פורום, יש נושאים קשורים יותר ונושאים קשורים פחות. ו... מה, אתם לא חושבים שגם ללסביות יש מה לומר על בליעת זרע?! יש לנו עבר יו נואו... ג. אני אישית מתכננת להמשיך לבקר בפורום, מקסימום אם הוא לא יעניין אותי (כלסבית) אז אני אפסיק לבקר, בדיוק כמו בכל פורום אחר... לא ביג דיל! ד. בהצלחה לפורום החדש!
 

EyeSeeYou

New member
../images/Emo24.gifברוכה הבאה../images/Emo70.gif

אני מאוד שמח שאת פה, יש על מה לדבר.... שמח לראות שבחרת להישאר איתנו בניגוד למישהי אחרת שנבהלה מאחוז הטסטוסטרון פה. תהיי בקשר!
Eye
 
למעלה