יאאא...מזל טוב! כל הכבוד

Liroy25

New member
מעבר לים ואצלי בבית..../images/Emo23.gif

חוץ מזה נשוי נשוי אבל לא עיוור!
 
ככה? לא יפה! ../images/Emo4.gif

ככה פותחים פורום חדש ולא אומרים כלום? נוAה כועסת!
מאחלת לכם המון הצלחה!!!
נוAה, מנהלת פורום סקס (57)
 

*pachanga*

New member
מאי ולירוי ../images/Emo65.gif

בשעה טובה לכם על הפורום החדש
שיהיה במזל
 
ברכות ואיחולים ../images/Emo7.gif

סתאאאם
ים של הצלחה, מי יתן שההודעות בפורום החדש ירבו כגרגרי חול אשר על שפת הים וכזרעונים בקונדום משומש בחוף תל ברוך. (אגב, הצעה: לאסור על כותבים להשתמש במילת הגועל "ה ג ר פ י ק ה")
 

.m

New member
על כולם או רק על אחד ספציפי? ../images/Emo8.gif

 

Yaniv-DC

New member
יש כבר פורום כזה

והוא נקרא "עיצוב גרפי". מי שמעוניין להשתמש במילה הזו - מוזמן לעשות זאת שם. הולך אלאדין?
 

טל קר

New member
מזל טוב, ושאלה

האם מדובר בפורום ´סקס וזוגיות של גברים הומוסקסואלים´ או שזה פונה גם לזוגיות גאה של לסביות? אם הראשון נכון - כדאי לחדד קצת יותר את השם כי הוא רומז שהפורום פונה לקהל יעד רחב יותר מכפי שהוא. אם השני נכון - איפה הנציגה הלסבית בהנהלה?
 

Liroy25

New member
הפורום פונה לכלל האוכלוסיה

הנציגה הלסבית בארון כרגע.
 

biman

New member
מה הענינים מותק?../images/Emo98.gif

הכל טוב? סבבה. ושוב יש לי סיפורון - אתמול בלילה,דיברתי עם מישהו בצ´אט(יש כאן בלונדון צ´אט ספציפי לגייז,כלומר כמו ב-איי.או.אל , רק שכל החדרים שבו שורצים בחורים חרמנים.למשל-חדר מציצות,חדר xxx (לירוי לא מרשה לכתוב זיונים.אופס....),חדר כושים(הההמממממ...) וכו´... הקיצר-דיברתי עם אחד שנשמע ממש אחלה.נשמע כזה זורם,כייפי,לא כבד.כמו שאני אוהב.טען שהוא נראה אחלה וכל זה והציע תמונה שלו. אני אחד שמאד חשובות לו הפנים של הבחור(יהיה שרירי כמה שיהיה,אם הוא מכוער כל החשק יורד...ככה זה אצלי לפחות...)ולכן ביקשתי ממנו תמונה.מן הסתם הבנתי שהוא הולך לשלוח לי תמונת פנים או גוף או משהו כזה. אבל הגבר שלח לי את התחת שלו. נו,יש גם כאלה...לא דיברנו מי אקטיבי מי פסיבי...מה מעניין אותי התחת שלו(במחשבה שנייה....)? אם לשפוט לפי התחת,הוא נראה אחלה... ולסיכום- למה בחורים שולחים את התחת שלהם? למה לא את הפרונט? לא נפגשנו עדיין... לכשניפגש תדעו...
 

Yaniv-DC

New member
זה קורה גם פה...

אני מדבר לי להנאתי עם גברבר חביב, ממני לא צריך לבקש תמונה כי היא מתנוססת דרך קבע בפרופיל - מי שמוצא חן בעיניו כבר פונה לבד. בקיצור - אני מבקש תמונה גם ממנו, הוא שולח לי את הזין שלו. עכשיו שתבינו - מחוץ למיטה אני בחור תמים, במיטה אמנם ה-כ-ל משתנה - אבל עד אז... אז אני פותח תמונה, והוא עוד שולח לי אותה כקובץ TIF, והמסך נצבע לי בבולבול, והדלת פתוחה, ובדיוק השותפה עוברת במסדרון, ובדיוק באותו רגע כמובן אני מתבלבל לרגע בכפתורים ולא מצליח לעבור חלון... שאלתי אותו אם יש לו face pic. אז הוא אומר לי לא, אבל אני יכול לשלוח לך את התמונה של התחת. ואני... מה לעשות... אין face pic - אין מפגש. מאי דווקא קיבלה ממני לאחרונה כמה face pics שנשלחו אלי, ואישרה את רובם המכריע
אבל אנחנו ממתינים לשבעה באוגוסט, עת מגיע העירה לוק, ברמן ממלווקי, ואם כולם במלווקי נראים כמוהו - אני עובר!
 

Liroy25

New member
מי שמחפש זיון בצ´אט שלא יתלונן..

אני בחיים לא הייתי נכנס למיטה עם מישהו לפני שבדקתי את הסחורה מקרוב.
 

Yaniv-DC

New member
ראשית, אפחד לא התלונן

שנית, אחרי שלושה חודשים ללא סקס וללא זוגיות - מותר לי להיות קצת יותר גראמפי מהרגיל. שלישית - אני לא מחפש זיונים בצ´ט, אבל הרווחתי כמה אנשים שאני יוצא איתם לבארים פה (אוי, כמה שהתאהבתי ב-Jr´s...). את האופציות לסקס אני מוצא באתר אחר, אבל על זה בהודעה אחרת שאני אפתח פה אחר כך. למה רק אופציות אתם שואלים? בעבר הייתי נכנס עם מישהו למיטה, ומייד אחר כך מאבד עניין. היום, אני מאבד עניין עוד הרבה לפני. קורה.
 

טל קר

New member
אני פשוט חוששת שכל עוד הנציגה

הלסבית בהנהלה תהיה בארון (או לא קיימת) , יהיה אותו כנ"ל בנוגע לנציגות הלסביות בין הכותבות.
 

augustus

New member
טל חומד

אני מבינה את הקו שלך, אבל התשובה לכל הסוגיה פשוטה הרבה יותר: לא יהיו אף פעם לסביות בפורום סקס מעורב. זה לא כי משהו רע, לא כי צריך לתקן דברים, זאת פשוט דרכו של העולם. סיפרתי אתמול למאי, שזה מזכיר לי את החוגים "דתיים - חילונים" שנפתחו אצלנו בבר אילן, ותמיד חיפשו בנרות חילונים שיבואו לשם, ואת ארגוני הידידות יהודיים - ערביים, שהופכים את האדמה כדי למצוא ערבי מחמד שיקח בהם חלק. בכל מקרה, באתי לכאן כדי לברך את מאי על הפורום החדש. אני בטוחה שהוא יצליח כך או כך.
 

.m

New member
אוגי, איזה כיף שבאת ../images/Emo140.gif

ולקחתי את הטיפים שלך לתשומת ליבי והם יישומו עוד היום. נתראה ביום שני.
mai
 
למעלה