daydreambeliever
New member
../images/Emo65.gifחגיגות יום ההולדת של בלה!../images/Emo65.gif../images/Emo213.gif
אמנם יום ההולדת עצמו הוא רק עוד יומיים, ב13 לספטמבר... אבל ברחבי העולם החגיגות התחילו היום, אז החלטתי שגם אנחנו נתחיל לחגוג היום
כאן המקום לאחל לבלה מזל טוב, לספר איך אתם חוגגים, או לחילופין סיפורים מצחיקים שקראתם ברחבי האינטרנט על איך חוגגים. למשל, האם ידעתם שבמספר בתי קולנוע בארה"ב משחררים את E שוב, לכבוד החגיגות? מאוד חמוד בעיני... חבל שאצלנו אין חגיגות! אז בכל מקרה- יומולדת שמח בלה!! תמשיכי לחיות את החיים שכולנו חולמים עליהם, עם הבחור המושלם בתולדות הסיפורת
מזל טוב! (לא שמתי לך אייקון של מתנה כי אני יודעת איך את עם מתנות והפתעות, שלא תתבאסי ביומולדת...
)
אמנם יום ההולדת עצמו הוא רק עוד יומיים, ב13 לספטמבר... אבל ברחבי העולם החגיגות התחילו היום, אז החלטתי שגם אנחנו נתחיל לחגוג היום