הודעות משוטטות

idan3k

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif

מי אמר שהורידו מביפ? ביום ראשון ישודר הפרק הראשון בעונה הראשונה. העונה החמישית נקנתה ע"י ביפ אבל עוד לא נקבע לה מועד שידור.
 
אמןןןןןןןןןןן

חברה שלי קסם אמרה לי שהורידו... עשית לי את היום! תגידו כבר עשיתם שירשור על "פרק אהוב"??.
 

ANGEL N

New member
זה לא בטוח!!

לפי מדריך הממיר הדיגיטלי באמת הם שוב משדרים את העונה ה-1. אבל לפי האתר שהוא היותר נכון, לא משדרים שוב את העונות הראשונות! אז אל תשמחו יותר מידי
 

idan3k

New member
לפי האתר יש 50 דקות של מאחורי המוזי

קה הדפוקה - שזאת תוכנית של 5 דקות. אז המדריך שם לא נכון.
 

GreeCheeMan

New member
לפי האתר

הם בכלל לא יודעים איזה עונה תהיה. נכנסתי למדריך של יום ראשון הבא ומה שרשום שם זה את מאחורי המוזיקה הדפוקה ב-20:15 ומיד אח"כ את החטא ועונשו ב-21:30, וככה כל השבוע, אין כלום בשעה שבאפי אמורה להיות משודרת.
 

Marsha Figg

New member
היי שחר

ברוכים הבאים לפורום באפי ציידת הערפדים! תהני
, זה פורום בלי פטריות ובלי שרשורי ענק ובלי ניצולי שרשור ובלי פורג´ ובלי כל מיני דברים מעצבנים אחרים שאולי היו גורמים לך לעזוב פורומים אחרים. היי!
 
כן..

אני לחלוטין מסכימה, בחייכם, יש תמונות כאלו יפות של השחקנים, לכל אחד צריך להיות לפחות 2 עמודים ויותר.. שלא לדבר על מיוחדים, ג´ויס, טארה, ורעים שונים כמו גלורי וכו´. כתבתי לאלעד לגבי זה אבל הוא לא החזיר תשובה. ואל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא רוצה לרפות את ידיכם חלילה,

אבל אתם לא חושבים שאתם קצת מגזימים? זה פורום, אנשים מגיעים הנה בראש ובראשונה כדי להתכתב, לא כדי לשזוף את העיניים בתמונות... יש ברשת כמה אתרי תמונות שאתם רק רוצים, אז אם מישהו מחפש תמונות, מה הבעיה ללכת לאתרים שזו ההתמחות שלהם ולמצוא אותן שם בהמוניהן? אם יש כאן גלריה זה נחמד, במיוחד אם יהיו בה תמונות מעניינות, או יפות באופן מיוחד, או בעלות קשר מסויים לדברים שדוסקסו בפורום... אבל להתחיל לפתח פה גלריה אימתנית? בשביל מה זה טוב? רוצים לשטוף את העיניים? יש עשרות ומאות אתרי באפי, כולל כאלה שמוקדשים לדמות מסויימת. אפילו לא צריך להתאמץ כדי למצוא אותם, זה הכל מתחת לאף. רק כמה הקלדות וקליקים על העכבר, זה הכל.
 
נכון, אבל

אם פותחים גלריה- אז שיפתחו גלריה שראויה לשמה לא, לא צריך 50 תמונות בכל קטגוריה, אבל צריך לפחות תמונות מעודכנות ושזה פחות או יותר יהיה שווה ולא 25 תמונות של ספייק לעומת 3 של זאנדר ותמונות של ווילו רק מהעונה השלישית. חוצמיזה, אפשר לנצל את זה לפתיחת גלריות של תמונות לדמויות שבדרך כלל לא מוצאים להם תמונות, או אין הרבה, כמו טארה, ג´ויס וכו´. ואל.
 
יש לנו דווקא הרבה מאד תמונות

פשוט מחולקות לקטגוריות. זה שבכל קטגוריה וקטגוריה אין מלא תמונות זה פשוט כי אנחנו לא נלך ונשים כל תמונה קיימת, מעצם העובדה שזה מעמיס, ומעצם העובדה שרוב התמונות דומות זו לזו... ובקשר ללשים תמונות בגלריה, כבר אמרנו מה צריכים לעשות. תקראו את "נוהלי האלעת תמונות" בטגליין). -אלעד
 

HappyMeal

New member
לא..

הפרק עם ג´יימס היה לפני 3 שבועות בערך..אולי חודש..לא ממש זוכרת
 

guitar lan

New member
מממממ

מקפיץ מקפיץ מקפיץ מקפיץ מקפיץ מקפיץ מקפיץ מקפיץ מקפיץמקפיץ מקפיץ מקפיץ
 
למעלה