אתר אימ"ב מופיע באינדקס תפוז!

יסמין@

New member
אישה נשואה אינה יחידנית!!!!!!!!!!!!

וגם אם היא נשואה עם מפלץ וגם אם הוא עזב אותה לפני 40 שנה - כל עוד היא לא הצליחה להתגרש ממנו - היא נשואה. ונשואה זה בדיוק ההיפך מיחידנית, מפנויה מסינגל או כל מונח שאומר: לא נשואה!
 
אם היא נשואה פורמלית (ננטשה ע"י

מישהו שעיגן אותה) ומחליטה להפוך לאימ"ב, בין אם באמצעות הריון מסטוץ שהחליטה לשמר ובין אם באמצעות הפיצוחיה (לגבי אימוץ אני מניחה שהיא מנועה בגלל הסטטוס שלה - ובשאלת ביניים, האמנם?) - היא אם יחידנית מבחירה. היא אמא היא יחידנית (הסטטוס הרשום במשרד הפנים הוא אות מתה) והיא מבחירה.
 

יסמין@

New member
אוקיי, ניקח את הדוגמה שהבאת

ולפני זה שאלה: האם אישה נשואה יכולה לבוא לבנק הזרע ולהתחיל בתהליכים בלי שבן זוגה החוקי יבוא איתה ויחתום שהוא מעוניין בתהליך? האם כשמסתכלים בתעודת הזהות שלה ורואים שהיא אישה נשואה, לא שואלים אותה איפה בן זוגה החוקי ולמה היא באה בלעדיו? אם אישה נשואה נכנסת להריון מסטוץ או מחבר שלא מעוניין בהריון ובילד\הוכו' אף אחד כמובן לא יכול למנוע את זה ממנה. אבל כל אישה יהודייה יודעת שהמשמעות היא ללדת ממזר. ונראה לי שרוב הנשים לא ירצו בכך. ונאמר שיש מעטות שזה לא יהיה אכפת להן. במקרה הזה מבחינה חוקית הן נשואות (כך כתוב במרשם האוכלוסין ובתעודת הזהות שלהן). כשהן צריכות למלא טפסים, ברובריקה של מצב משפחתי הן חייבות לכתוב: נשואה. אני מבינה שלפי ההגדרה שלך היא אימא יחידנית מבחירה, אבל מבחינה חוקית היא ממש לא יחידנית. היא נשואה. בקיצור, לדעתי אם בכלל זה קיים זה קיים במקרים מאוווווווד מעטים. ולגבי אימוץ: אפשר לאמץ בשני סטוטסים בלבד: או כזוג נשוי או כפנויה או כפנוי. זוג חברים שחיים יחדיו, האישה יכולה לאמץ כיחידנית. ואני מכירה כמה מקרים כאלה. זה בדיוק כמו אצל זוג לסביות: רק אחת מהן יכולה לאמץ באופן חוקי כיחידנית. ומצד שני, אישה נשואה אינה יכולה לאמץ ללא בן זוגה החוקי. ויש לכך הגיון: תחשבי על מקרים שבהם הגבר אינו מעוניין באימוץ או שמדובר בקשר זוגי מאוד לא תקין - לא רוצים לחשוף תינוק\ת או ילד\ה לאוירה משפחתית שכזו.
 

יסמין@

New member
תוספת: ולא רק שהזוג

צריך להיות נשוי באופן חוקי, אלא שהוא צריך להיות נשוי מספר מסוים של שנים לפני שמאשרים להם אימוץ. קראתי בפורום אימוץ שיש לעתים מקרים שבהם מאפשרים לזוגות שנחשבים לידועים בציבור תקופה ארוכה לאמץ (ויש קריטריונים ברורים לגבי מי נחשב לידוע בציבור), אבל זה לא מופיע בחוק האימוץ.
 

יסמין@

New member
גם באימוץ בחו"ל.

כל מהלכי האימוץ של אזרחים\יות ישראלים\יות שמבקשים\ות לאמץ בחו"ל מושתתים על חוק האימוץ הישראלי.
 
על זה תמיד אפשר, אבל השאלה שלי

נותרת ללא מענה: לשם מה נדרשת הגדרה נוספת על ההגדרה הקיימת ומדוע להגדיר יחידנית כפנויה, כשאפשר לומר בפשטות יחידנית (או יחידה)?
 

יסמין@

New member
כתבתי בהודעה אחרת אבל אכתוב שוב

רוב האנשים לא יודעים מה המשמעות של יחידנית או יחידה... רוב האנשים יודעים היטב מה זה פנויה [=לא נשואה]. חששתי שבעלי האינדקסים יוסיפו הסבר: חד הוריות...
 

יסמין@

New member
כן! אם הם חושבים שהשם לא ברור

לקהל היעד שלהם. וכפי שכתבתי בהודעה אחרת, את בוודאי זוכרת שכך עשו באינדקס מסוים שבו הזכירו את האתר עם הסיפורים...
 
וואלה! אז אולי באמת כדאי להכניס

הסבר כלשהו? יש אפשרות להכניס את המינוח האמריקני (Single Mothers By Choice)?
 

יסמין@

New member
קמיל, יש אתרים שמאפשרים רק 10

מילות הסבר בדיוק!!!!! אז חשבתי והורדתי והוספתי ומחקתי והוספתי ולבסוף הגעתי לתיאור הזה: אתר המציג קישורים לאתרים העוסקים באימהות יחידניות מבחירה (אימהות פנויות). ומה עשו באינדקס אחד??? הורידו 2 מילים למרות שכתבו לי במפורש שמרשים 10 מילים!!! וזה הנוסח אצלם: קישורים לאתרים העוסקים באימהות יחידניות מבחירה (אימהות פנויות). ראי כאן http://www.2find.co.il/?kw=family&ct=14
 
חוצפה!

למרות שבפועל, אולי השינוי שלהם לא ממש מוריד כלום כי ברור שמדובר באתר שהקישורים נמצאים בו. אבל ממש לא מובן למה הם משנים לך ניסוח כל עוד את לא עוברת על שום כלל ולא על המכסה
 
העניין מאד פשוט...

זה לא משנה אם מקרים בודדים שוללים הגדרה או מקרים רבים שוללים אותה. לגישתי, הגדרה צריכה להיות מדוייקת. מרגע שישנם מקרים שאינם כלולים בה (והרי ברור לנו שמה שהחוק קובע לגבי חד הורות הוא, לעיתים אבסורדי ומגוחך), הרי שהיא פשוט איננה נכונה. לגבי אימוץ,
על התשובה, שיערתי שזה כך. מכל מקום, לדעתי, עדיין, ההגדרה "אישה פנויה" פשוט לא נכונה ושוב אני שואלת, לשם מה היא נדרשת ומדוע להגדיר יחידנית כפנויה, כשאפשר לומר בפשטות יחידנית (או יחידה, אם חייבים להכניס מילה נוספת שהיא הרע במיעוטו במקרה הזה)?
 

יסמין@

New member
רגע, ומה באשר לבנק הזרע?

האם אישה נשואה יכולה לקבל טיפולים בלי שבן זוגה החוקי יהיה מעורב בכך? גם במקרים המאוד נדירים לדעתי של נשים נשואות שנכנסות להריון מסטוץ ומוכנות ללדת ממזר כאמור מבחינה חוקית היא נשואה, אז בעיני החוק היא אינה יחידנית או פנויה. בעיניי יחידנית=פנויה=single אבל משום שזה כל כך מפריע לך, אשנה את הנוסח באתר אימ"ב. אבל באינדקסים זו בעיה: א) יש אינדקסים שבהם המקסימום שאפשרי לתיאור האתר הוא 10 מילים. עבדתי קשה כדי להגיע למספר המדויק ב) מתארת לעצמי שהרבה אנשים לא יבינו מה זה "אימהות יחידניות מבחירה" ולכן הוספתי את הסבר של 2 מילים (זה כל מה שהתאפשר לי): אימהות פנויות. חששתי שאם לא אעשה זאת, בעלי האינדקסים ירצו להסביר לקהל שלהם למה הכוונה ויכתבו: חד הוריות... טוף, את הפתיחה באתר.
 
למעלה