שאלת סקר

../images/Emo63.gifשאלת סקר../images/Emo63.gif

איזה ספר ילדך/ילדתך הכי נהנית לשמוע נא ציינו את גיל ילדיכם
 

אלינקה

New member
יש הרבה ספרים

כאשר היה קטן עד גיל 3 הקראנו לו:תירס חם,בית של יעל לילה דוב, ביגלה, מעשה בחמישה בלונים,יהיה ערב, ועוד היום כמעט 4 יש את האפרוח העשירי,זה היה בחנוכה, הטרקטור בארגז החול ספרים על נוסעים כמו על החלל גוף האדם מחליפה לו המון ספרים לפחות 4 בשבוע
 

lulyK

New member
בן שנתיים ו-4

הטרקטור בארגז החול בילבי בת גרב עוץ לי גוץ לי (רק עד סוף שיר ה"בוקר טוב"
).
 
לכל ספר אצלינו יש תקופות

בן השנתיים אוהב: הטרקטור בארגז החול. הלו הלו אבא. האריה שאהב תות. סיפרונים שונים קשיחים. הדב ממשיך לנחור. תנחש כמה אני אוהב אותך. בן החמש עכשיו בתקופה שהוא בוחר כפעילות משותפת לשחק שחמט או דמקה. אבל לאחרונה בקש הרבה פעמים את "הידד ליום שונשוני מיוחד" של ד"ר סוס. את הדב ממשיך לנחור. תנחש כמה אני אוהב אותך.
 

תוליק 1

New member
בן שנתיים וחודש

אצלנו הספרים נקראים לפני שהולכים לישון כחלק מהטקס. והספרים האהובים : הבית של יעל איילת מטיילת חנן הגנן מעשה בחמישה בלונים (שעכשיו קצת בנסיגה) אני מקפידה בכל הקראה גם לומר את שם המחברת אגב, קראתי את "האריה שאהב תות" ולא הצלחתי להבין מה כל כך מיוחד בו. זה שקוראים לו "טיפש"? או זה שבסופו של דבר הילדים ילמדו מהו - תות? ועוד תובנה מאתמול : קראתי את "הדובי לאלא" ואני חושבת שזה ספר פשוט מזעזע. בעיקר החלק שבו זורקים עליו חפצים מהחולן. פשוט נורא.
 

ode

New member
מסכימה מאד לגבי "דובי לא-לא"

אבל דווקא "האריה שאהב תות" חמוד בעיני. יש בו הומור חביב וחריזה מהנה. לא חייבים ללמוד משהו בסוף כל סיפור.
 
את המילה "טיפש" אני משנה

החריזה פחות חשובה לי מהתוכן. להב אוהב להשלים את המילה "תות" במשפט. מצחיק אותו מאוד כשאני עושה "פויה" אני ממחיזה את הסיפור,ועושה כאילו אני בוכה בקטע שהאריה בוכה,וגם זה מאוד מוצא חן בעיניו.
 

MommyHug

New member
יש כמה גירסאות של דובון לא לא

הגירסא שאת מדברת עליה מגעילה לדעתי, גם בגלל זריקת החפצים וגם בגלל שהאמא אומרת "דובי רע" או "ילד רע" וכל מיני... תחפשו דובי לא לא אחר!!! יש טובים!
 

Arfilit

New member
אני אוהבת את האריה שאהב תות

פשוט כי זה סיפור חמוד. לסיפור, כסיפור, יש בעיני ערך, גם אם הוא לא מלמד משהו בדרך. זו פשוט ספרות - רק לקטנים. לא צריך מוסר השכל. לא צריך ללמוד להתמודד עם משהו - פשוט להנות מהסיפור.
 

סם2

New member
אצלנו האריה שאוהב תות הוא הלהיט

העכשוי. אנחנו במסעות חיפוש אחר אריה תחת כל עץ רענן. בכלל, סיפורים על בע"ח אהובים עליה במיוחד. (דירה להשכיר, מעשה בשלושה אגוזים, רוני נומי והדוב יעקוב והפיל שרצה להיות הכי). (בת שנתיים ושלושה)
 

MommyHug

New member
יש הרבה

ילדים בגיל 2-3 אוהבים בטירוף את הספר "שטוזים" של דתיה בן דור גם את "דירה להשכיר" מאד אוהבים ו"דובון לא לא" גילאי 1-2 אוהבים מאד מאד את כל הסידרה של פינוקי!!!
 

MommyHug

New member
כן... יכול להיות שזו התלהבות שלנו..

אבל עמיתוש שלי אהב אותו ולא ויתר על ערב לפני השינה בלעדיו... אחרי כמה פעמים הוא כבר יכל לספר אותו לי (בגיל 2 ו-8)... אהב אותו!
 

MommyHug

New member
../images/Emo46.gif

אני מבקשת ממך שתגיבי למסר הפוגע ששלחת לי. אני חושבת שמגיע לי לפחות זה!
 

שמופית

New member
ספרים...

נושא כאוב... יהלי לא אוהבת שמקריאים לה ספרים, ובד"כ נסיונות הקראה מסתיימים אחרי 2 דפים. ובכל זאת, לאחרונה היא התחילה לגלות קצת יותר התעניינות ואוהבת הכי הכי את "ברכבת יושבת ארנבת" וגם את "סיר הסירים". סרטי הDVD האהובים עליה הם "מחסן השטוזים של דתיה", "הפיציקט של רינת" ו"חיתולי"
 

MommyHug

New member
נכון! "ברכבת יושבת ארנבת"...

עוד ספר מוצלח! בת כמה יהלי? יכול להיות שזה עניין של זמן
 
למעלה