פינת התרבות השבועית!

Because Of May

New member
שרבוט של אבא ../images/Emo13.gif../images/Emo109.gif

אתם רואים, משעמם גם בעבודה, לא רק בבצפר XD זה מעין חייל רומאי, או משהו כזה... וכמובן, הסיסמא: "ויני, וידי, ויצ'י". D: ס'מוכשר הוא, הלוואי שהייתי מציירת כמוהו!
 

PUMPKIN juice

New member
חלום.

כדור אור הנמצא באויר תופס את עיניי. לפתע, בלי להכנה מוקדמת הוא נכנס אל תוך גופי, אל הנקודה בה נמצא ליבי. חמימות מתפשטת באיזור זה וחיוך מתפשט על הפנים. אינני מבינה מדוע, פתאום מחשבותיי מתמלאות באור בהיר וחמים. כיצד כל הפינות החשוכות והקפואות, מוארות ומפשירות. ואז הכדור יוצא ממני. אני כבר מצפה לתחושת הכאב. אך שום תחושה כזאת לא באה ואני מבינה, שהכדור ההוא הוא חלומי. הוא החלום שלי שישאר איתי תמיד. הוא החלומות הטובים והרעים, הוא החלום שציפיתי לו. איתו אוכל לעבור הכל, גם אם הוא לא בהכרח בתוכי. הוא תמיד יהיה איתי, תמיד.
I'll cross the stream - I have a dream
אשמח אם תגיבו :)
 

NoAmItA ChAn

New member
שלושה ניחושים

The Lighted Room My eyes are blurring. I feel the pain inside diminishing. There's an intravenous attached to my arms And I can't already feel my left toe. Is this time to say goodbye to all that I cared for? It's up to me, what will it be, Fighting back or giving up my world? I can't decide in which way to choose. Oh, doctor, help me to be loose. My friends are here. Why are they here for? I thought there's an infiltrator among us. I never imagine it would be me. Is it time to say hello to my new home? It's up to me, what will it be, Fighting back or giving up my world? I can't decide in which way to choose. It's up to me, what will it be? Oh, doctor, help me choose.
 

NoAmItA ChAn

New member
אה, ושכחתי - כמה קטעים

- כאשר חמתו של אחד גואה ועולה מסיבות כאלה ואחרות, ישנן שתי אפשרויות שחרור קיימות: דעיכה או התפרצות. הדעיכה מתבטאת באחד המשתתק ומסתגר כאשר זעפו קרוב לנקודת רתיחה, ומתוך כך מסנן את הכעס מבין שיניו הנוקשות מילים שהוא סבור כי עוקצות. ההתפרצות משמע גל של אנרגיה הנובע מכעס זה, המפרץ לרוב בהרמת קול, ובמקרים מסוימים אף מגיע לביטוי פיזי ניכר. אך ככלות הכל, הביטויים הללו מתייחסים כלל וכלל למצב של כעס עילי. במצב זה אין לדעת מה תגובתו של אחד. - החיים נוזלים כמו מים הלא מרווים. לבני התמותה קשה להאמין שלא מוחשיות. רק כאשר יצליח להאמין בחוסר הודאות המוחשי ויגיע לכלל הבנה של הסתמכות על האוויר ועל הקרקע המשתנים מעצמם - רק אז יוכל לתלות את רוחו בלא-קיימות ולהפוך לאבן נדירה בין שקי האבנים על גבו של נווד. - כאשר אני מספר לך, הבחירה בידיך: להאמין או לא להאמין. אם בחרת להאמין, הבחירה היא בידיך: לבצע או לא לבצע. להשקיע או לא להשקיע, ולפיכך – ליישם או לא ליישם. אך כל הדברים טוב ויפה, ולא סותר את העובדה שהינך מקשיב לי. ומשהו שייכנס לסיפור שלי, אז אל תנסו להבין את ההקשר: - באותות השמיים הינכם מאמינים – אך במה כל זה תומך אם אינכם מאמינים באלוהיכם? אני שליחת האלוהים, ונצטווה עליי להדריך אתכם לאור השמימי של שמירת מצוות השומר. החילול מפר את האמונה הפנימית שלכם. נבואות שקר – לבל שימו את לבבכם בם! כל אשר נשמע אמת מוצקה באוזניכם, שלא נשא נביאכם – רגמו אותו! לבל תסירו את אמונתכם באלוהיכם. (ג'יני, "נבואות שקר") [וזו כוהנת בת 12 XP חלק מסיפור שאני מתחילה.]
 

NoAmItA ChAn

New member
תיקון (ותודה רבה לקארין 3>):

And I can't already feel my left toe - And I can no longer feel my left toe. אימכם הסליחה ואביכם התודה :)
 

Early Sunset

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo182.gif~התנפלות~

האם אני באמת צריכה להגיד מה דעתי על יצירה זו?
 

רווי93

New member
נורא יפה :) ../images/Emo189.gif../images/Emo124.gif

אהבתי את המשפטים האלה בעיקר: "Is this time to say goodbye to all that I cared for?" "Is it time to say hello to my new home?":)
 
למעלה