סיפור פשוט....

לא עדיף כבר לקנות אוטו?! ../images/Emo73.gif

אני נסעתי פעם במונית מפ"ת לר"ג ונהג המונית סיפר לי על הבן שלו והבעיות איתו ואמרתי לו מה אני חושבת. שיחה ידידותית שכזו. בסוף הנסיעה, כשבאתי לשלם, הוא אמר לי "עזבי. השיחה איתך הייתה כמו שעה אצל פסיכולוג. שיהיה לך שבת שלום". ונסע לדרכו. הייתי צריכה לעשות לו עוד מפגשים פסיכולוגיים ולנצל את המומנטום עד הסוף...
 

מחממנוע

New member
ובדרך כלל הנהג מרגיש פסיכולוג

ואינטיליג נט הוא מבין הכל ושולט בכל , ברצותו משיא וברצותו מגרש ואם היה ראש הממשלה היה הכל נראה אחרת. בקיצור הכי מצחיק אתם ב"פגישות" כמו נהג ערבי ממזרח י-ם שהבחורה מזה נלחצה שדברתי אתו על האינתיפדה וכו, או נהג שחיוה דעתו על בחורה אחת וטען שהיא יותר חכמה ממני והלואי שתרצה אותי ושאתחתן אתה. ונהג שספר לי כמה הנוסעים זה עם חרא שמדביקים לו מסטיק באוטו חדש. ומפליא לחשוב מה אנחנו חושבים על הנהגים... עגלונים עם הדומה לחמור שבשביל עוד שקל יתוכח אתך ויאים להחזיר אותך חזרה או למשטרה.
 

חיפאית34

New member
../images/Emo26.gifתיזהר שלא לשפוך מנוע....

לא הבנתי את הבדיחה על התימניות והערביות (סתם עוד בדיחה תפילה מבית היוצר החרדי?) ואל תרשום משפט כמו "מפליא לחשוב מה אנחנו חושבים על הנהגים" אין פה שום אנחנו......יש אתה! אני אף פעם לא ראיתי בבני אדם...או בנהגי מוניות לצורך העניין עגלונים עם הדומה לחמור אבל אני מניחה שזה עוד משהו שאתה סוחב איתך מימים אפלים יותר.
 

מחממנוע

New member
נכון, נכון

גם את המילה "אנחנו" אני סוחב מימים אפלים יותר או פחות ויש דברים שלא יצאו ממני וכבר הבהרנו זאת
 

thunder bear

New member
מחמם אחי מחמם אחי

למה אתה כל הזמן כותב את אותה הודעה פעמים? למה אתה כל הזמן כותב את אותה הודעה פעמים?
 
ברוח המקום, בירה-צפור מותק

ברוח המקום, בירה-צפור מותק . אני כותב מסלוללרי אני כותב מסלוללרי כרגע אני ממחשב כרגע אני ממחשב והסלוללרי גם איטי להורדה ועוד יותר לשליחה והסלוללרי גם איטי להורדה ועוד יותר לשליחה ויש בו נתק אחרי זמן כתיבת ההודעה ויש בו נתק אחרי זמן כתיבת ההודעה כותב החיבור אבד, ואז שלח שוב כותב החיבור אבד, ואז שלח שוב ולכן קורה לפעמים שהוא שולח פעמיים ולכן קורה לפעמים שהוא שולח פעמיים הובן? הובן?
 
למעלה