ים רבותי
ים

רינת p a

New member
../images/Emo63.gifים רבותי../images/Emo63.gifים

ככה זה בעיברית דתיה בן דור כשיש עננים אומרים -היום מעונן. וכשיורד גשם אומרים - היום מגושם? מה פתאום ?! כשיורד גשם אומרים - היום גשום. למה ? ככה זה בעיברית. מי שמתלבש הוא לבוש. ומי שמתפשט הוא פשוט?! מה פתאום?! מי שמתפשט הוא ערום. למה ? ככה זה בעיברית. מי שמתרחץ הוא רחוץ. ומי שמתנגב הוא נגוב? מה פתאום?! מי שמתנגב מנוגב. למה ? ככה זה בעיברית.
מקסים על מילים בשפה העיברית עוד ספר מקסים של מירים רות שבעה שודדים שבעה פיהוקים וזקנה אחת. "בכל שנה עם בוא הסתו קוטפת היא פירות זהב, אוספת קוטפת לסל ולסיר אוספת קוטפת ושרה לה שיר: תפוחי בר תפוחי בר, הסתו היגיע הקיץ עבר...." ספר יפיפה של דויד גרוסמן גירפה ולישון אוירים מקסימים של הילה חבקין ואחרון חביב לבוקר זה תנחש כמה אני אוהבת אותך כתב סם מקברטני אירה אניטה גראם ספר נפלא לפי השינה בילוי נעים וקריאה מהנה
 

oshkvarek

New member
סם מקברטני - תנחש כמה אני אוהב

(ולא אוהבת) ומדובר על שני סוג של ארנבונים? (איזה חיות אלה בדיוק)? שמאוד אוהבים אחד את השני. אכן ספר מקסים מאוד. ואם ספרים על אהבה, יש את הספר מי נתן לי נשיקה (לא זוכרת סופר מצטערת) בו מסופר על ילד בשם יועד שמעיר את ההורים שלו בנשיקה ומתחבא מתחת למיטה ואמא מנסה לנחש מי נתן לה נשיקה כל כך כל כך גדולה. ספר ממש נחמד ועם חוש הומור. ולגדולים, כמובטח: עדיין בהתחלה וכבר נשביתי בקסמו: עולם הסוף/אופיר טושה גופלה
 

גליונת

New member
תנחש כמה אני אוהב אותך

לא אוהבת את הספר הזה. הארנב הקטן (זה אכן ארנב) מראה לגדול כמה הוא אוהב אותו בפרישת ידיים קטנות(ככה אני אוהב אותך!) ובתגובה הגדול פורש את הידיים הגדולות שלו (ככה *אני* אוהב אותך). כל פעם שהקטן מנסה להראות לגדול כמה הוא אוהב אותו,הגדול חייב שתהיה לו המלה האחרונה להראות שהוא אוהב יותר. מה זה,תחרות? ולמה הגדול תמיד מנצח? אני במקום הארנב הקטן הייתי ממש מתבאסת. הילדים שלך אוהבים את הספר? הוא נראה לי ספר יותר להורים.
 

oshkvarek

New member
כן הם מאוד אוהבים את הספר

ואני לא תפסתי את זה כתחרות. הארנב לא התאבס בכלל כפי שראית בספר, אלא היה מאוד מרוצה, מזה שכל כך אוהבים אותו עד בלי סוף. זה גם נותן לילד תחושה של בטחון שאבא או אמא גדולים מספיק כדי לאהוב אותו עד אין קץ. אבל את יודעת איך זה עם ספרים, כמו טעם וריח, אי אפשר להתווכח :) תנסי את יועד, אותו בטוח תאהבי :)
 

רינת p a

New member
כן הילדים שלי מאוד אהבו אותו

עכשיו אחרי שקראתי מה שאת הרגשת צחקתי לעצמי יש בדבריך אמת אבל הספר מתוק וזה הפך כאן בבית לצחוק ואיחול של
לאהוב עד השמים וגם בחזרה
 

סיגל222

New member
שבעה אכלנים משונים

הבת שלי הגדולה (בת 4) קבלה אותו מתנה בפסח - ממש מקסים. אני בנתיים יותר מתלהבת ממנה, כי בזמן האחרון אין לה "תחת" לשבת ולהקשיב לספר שלם. הספר מדבר על משפחה בה לכל ילד שנולד יש דרישות אוכל שונות ומשונות. הוא כתוב בחרוזים עם ציורים מקסימים וסוף מרגש (יש לי סף דמע מאוד נמוך).
 
למעלה